• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Dumbledore | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | ? | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • ? | ? | ? | Jukebox | ?
    • ? | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | ?




    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | ? | Complexes | 1.01
    • ? | ? | ? | Balloo | ?
    • ? | Willa Holland | Newbie | Mignon | ?
    • ? | ? | ? | Mirin | ?
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader | Gaskarths | 1.03
    • ? | ? | ? | Vydas | ?
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04


    RELATIES
    Het is de bedoeling dat iedereen met iedere karakter een bepaald soort relatie heeft, om buitensluiten te voorkomen. Dit kun je het beste invullen als de karakters (zo goed als) af zijn. Het lijstje hieronder kun je daarvoor gebruiken!

    • Finn Lesley Montgomery:
    • Lachlan Hudson Gregory:
    • Cristiano Ignazio Barone:
    • Cara Jessica Smith:
    • Jessica Mia Crawford:
    • Jacelyn Viona Kennedy:
    • Benjamin George O'Donnel:
    • Abby Monroe:
    • Hadley Ayden Galloway:
    • Lucas Isaac Hughes:
    • Michella Jaci L'Amour:
    • Juliet Marie Maverick:
    • Ryder Lincoln Barnes:
    • Kyros Haith:
    • Ethan Hunt:
    • Vanx Royce Barnes:
    • Jason Ryan Grimes:
    • Cassandra 'Cass' Jordan West:
    • Charlotte Kate Green:


    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1


    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 9:34 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)


    Finn is not going to like him haha. Misschien kan het zo zijn dat Finn echt altijd iets aan te merken heeft op Lucas? Dus bijvoorbeeld van die rotopmerkingen maken in de les.


    Lucas isn't going to like him either. Is goed, waarschijnlijk heeft Lucas dan echt van fuck off, hij moet Lucas ook niet onderschatten :') Lucas is niet vies van vechten en heeft bovendien Ryder als buddy (bull). :Y).


    I just caught the wave in your eyes

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Finn zou hem bewust ontwijken, gewoonweg omdat hij zijn perfecte leventje niet wil vergooien door om te gaan met zo'n jongen. Verder heeft hij geen persoonlijke problemen met hem!


    All right. Ik denk dat Chris hem persoonlijk niet zou mogen, gewoon omdat het niet zijn 'type' is. Dus ontwijken past er wel bij (:


    El Diablo.

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Lucas isn't going to like him either. Is goed, waarschijnlijk heeft Lucas dan echt van fuck off, hij moet Lucas ook niet onderschatten :') Lucas is niet vies van vechten en heeft bovendien Ryder als buddy (bull). :Y).


    Ghehe jammer genoeg dat Finn het prinsje is van alle docenten. Maar dit wordt nog leuk! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Larkin schreef:
    Leuk iedereen al relaties en shit afgesproken. Nou ik heb Lachlan in de aanbieding. Er staan al korte treats dus wie hem wel zou gaan mogen zeg het maar. Hij is newbie, dus hij kent nog niemand.


    Finn zou niet veel tegen hem zeggen, maar zou wel oké tegen hem zijn omdat hij de jongen nog niet kent en Finn denkt niet dat hij een bedreiging is voor hem, want dat is belangrijk voor Finn haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ghehe jammer genoeg dat Finn het prinsje is van alle docenten. Maar dit wordt nog leuk! :9~


    Nog meer reden voor Luke om hem te haten :'). But indeed.


    I just caught the wave in your eyes

    Larkin schreef:
    Leuk iedereen al relaties en shit afgesproken. Nou ik heb Lachlan in de aanbieding. Er staan al korte treats dus wie hem wel zou gaan mogen zeg het maar. Hij is newbie, dus hij kent nog niemand.


    ik moet ff eten enzo maar ik heb Jess en Lucas. Lucas heeft nog geen innerlijk maar verderop enzo heb ik wel al beschrijvingen van hem ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Larkin schreef:
    Leuk iedereen al relaties en shit afgesproken. Nou ik heb Lachlan in de aanbieding. Er staan al korte treats dus wie hem wel zou gaan mogen zeg het maar. Hij is newbie, dus hij kent nog niemand.


    Ik heb Chris voor je?


    El Diablo.

    Boschetto schreef:
    (...)

    Naww, dat klinkt echt leuk :'D Ik vind het goed en dat ze dan later vrienden worden of?
    Ja goed, leuk. :)

    Larkin schreef:
    Leuk iedereen al relaties en shit afgesproken. Nou ik heb Lachlan in de aanbieding. Er staan al korte treats dus wie hem wel zou gaan mogen zeg het maar. Hij is newbie, dus hij kent nog niemand.
    Abby is ook newbie, dus wie weet kunnen we wat met onze lotgenootjes?


    She's imperfect but she tries

    Larkin schreef:
    Leuk iedereen al relaties en shit afgesproken. Nou ik heb Lachlan in de aanbieding. Er staan al korte treats dus wie hem wel zou gaan mogen zeg het maar. Hij is newbie, dus hij kent nog niemand.


    Ik heb nog geen innerlijk, maar Hadley zou wel vriendelijk tegen hem zijn. (:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    All right. Ik heb Vanx nog voor jullie in de aanbieding. c:
    Ze is nog niet af maar ze wordt eigenlijk een "pestkop", arrogant, avontuurlijk, niet op de mond gevallen-persoontje, maar diep vanbinnen een halve softie. Uiteraard weten enkel haar broer en eventueel nog andere personen dit, haha.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 18:59 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Dit is wat ik nu heb aan relaties:

    Jacelyn Viona Crawford: Finn is al bijna vier jaar samen met Jace. Ze zijn al bij elkaar sinds dat ze beide dertien waren, dus het is met gemak te zeggen dat dat al een aardig tijdje is. Finn geeft veel om haar, maar het is duidelijk te merken dat het de laatste tijd veel minder gaat. Als er iets is, reageert Finn dat compleet op zijn vriendin af en ze hebben bijna continu ruzie. Hij houdt van haar, maar hij is allang niet meer verliefd.
    Jessica Mia Crawford: Op zich zijn de twee vrienden te noemen. Dit komt er voornamelijk door omdat ze beide in hetzelfde wereldje leven. Finn vindt Jessica niet een geweldig persoon, maar vindt het wel prima om met haar om te gaan.
    Abby Monroe: Finn kijkt niet om naar nieuwe leerlingen. Na maanden zal hij waarschijnlijk nog steeds vragen wie dat nieuwe meisje is, terwijl het hem allang verteld is.
    Benjamin George O'Donnel: Finn vindt deze jongen echt verschrikkelijk, voornamelijk omdat het een ladiesman is. Als bij het team had gehoord, was Finn waarschijnlijk heel anders met hem omgegaan.
    Lachlan Hudson Gregory:
    Cristiano Ignazio Barone: Finn ontwijkt hem nogal, gewoonweg omdat hij het leven van Cristiano veel te vermoeiend vindt. Hij wil zijn perfecte leventje niet weggooien om bevriend te zijn met hem.
    Cara Jessica Smith:
    Hadley Ayden Galloway:
    Lucas Isaac Hughes: Finn vindt Lucas echt verschrikkelijk. Daarom kan hij ook niet laten om dagelijks snerende opmerkingen naar zijn hoofd te gooien, het liefste als de docenten het horen. Finn weet namelijk dat hij toch de schuld niet zal krijgen.
    Michella Jaci L'Amour:
    Juliet Marie Maverick:
    Kyros Raith: Finn kent Kyros al bijna heel zijn leven. Ze zijn praktisch samen opgegroeid, omdat hun moeders naar dezelfde dansschool gingen toen ze nog jong waren. Al sinds de kleuterschool zitten de twee jongens bij elkaar in de klas en dit heeft een band gecreëerd. Finn vindt Kyros als een van de weinigen op school aardig en zal naar hem toegaan als hij advies nodig heeft, naar niemand anders.
    Ethan Hunt: Finn kan het prima vinden met Ethan en zal hem daardoor zijn vriend noemen, maar toch houdt hij ietwat afstand omdat Ethan altijd een mogelijke kandidaat kan zijn om zijn plek als Quarterback in te nemen.
    Ryder Lincoln Barnes:
    Vanx Royce Barnes:


    Voor de lege namen, heb jullie misschien een idee? Wat zouden jullie karakters van Finn denken?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 19:01 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Dit is wat ik nu heb aan relaties:
    Jacelyn Viona Crawford: Finn is al bijna vier jaar samen met Jace. Ze zijn al bij elkaar sinds dat ze beide dertien waren, dus het is met gemak te zeggen dat dat al een aardig tijdje is. Finn geeft veel om haar, maar het is duidelijk te merken dat het de laatste tijd veel minder gaat. Als er iets is, reageert Finn dat compleet op zijn vriendin af en ze hebben bijna continu ruzie. Hij houdt van haar, maar hij is allang niet meer verliefd.
    Jessica Mia Crawford: Op zich zijn de twee vrienden te noemen. Dit komt er voornamelijk door omdat ze beide in hetzelfde wereldje leven. Finn vindt Jessica niet een geweldig persoon, maar vindt het wel prima om met haar om te gaan.
    Abby Monroe: Finn kijkt niet om naar nieuwe leerlingen. Na maanden zal hij waarschijnlijk nog steeds vragen wie dat nieuwe meisje is, terwijl het hem allang verteld is.
    Benjamin George O'Donnel: Finn vindt deze jongen echt verschrikkelijk, voornamelijk omdat het een ladiesman is. Als bij het team had gehoord, was Finn waarschijnlijk heel anders met hem omgegaan.
    Lachlan Hudson Gregory:
    Cristiano Ignazio Barone: Finn ontwijkt hem nogal, gewoonweg omdat hij het leven van Cristiano veel te vermoeiend vindt. Hij wil zijn perfecte leventje niet weggooien om bevriend te zijn met hem.
    Cara Jessica Smith:
    Hadley Ayden Galloway:
    Lucas Isaac Hughes: Finn vindt Lucas echt verschrikkelijk. Daarom kan hij ook niet laten om dagelijks snerende opmerkingen naar zijn hoofd te gooien, het liefste als de docenten het horen. Finn weet namelijk dat hij toch de schuld niet zal krijgen.
    Michella Jaci L'Amour:
    Juliet Marie Maverick:
    Kyros Raith: Finn kent Kyros al bijna heel zijn leven. Ze zijn praktisch samen opgegroeid, omdat hun moeders naar dezelfde dansschool gingen toen ze nog jong waren. Al sinds de kleuterschool zitten de twee jongens bij elkaar in de klas en dit heeft een band gecreëerd. Finn vindt Kyros als een van de weinigen op school aardig en zal naar hem toegaan als hij advies nodig heeft, naar niemand anders.
    Ethan Hunt: Finn kan het prima vinden met Ethan en zal hem daardoor zijn vriend noemen, maar toch houdt hij ietwat afstand omdat Ethan altijd een mogelijke kandidaat kan zijn om zijn plek als Quarterback in te nemen.
    Ryder Lincoln Barnes:
    Vanx Royce Barnes:


    Voor de lege namen, heb jullie misschien een idee? Wat zouden jullie karakters van Finn denken?


    Euhm Vanx (en dus ook Ryder) en Finn waren toch buren van elkaar? ^^

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 19:07 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Vydas schreef:
    All right. Ik heb Vanx nog voor jullie in de aanbieding. c:
    Ze is nog niet af maar ze wordt eigenlijk een "pestkop", arrogant, avontuurlijk, niet op de mond gevallen-persoontje, maar diep vanbinnen een halve softie. Uiteraard weten enkel haar broer en eventueel nog andere personen dit, haha.


    Maybe Hadley? Juist omdat ze sociaal is? :')


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Vydas schreef:
    (...)

    Euhm Vanx (en dus ook Ryder) en Finn waren toch buren van elkaar? ^^


    Oh ja, ik zet het erbij!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb zojuist besloten dat Jace een meid wordt die genoeg begint te krijgen van Finn, en dat uit in geflirt met alle knappe jongens :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.