• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Dumbledore | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | ? | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • ? | ? | ? | Jukebox | ?
    • ? | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | ?




    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | ? | Complexes | 1.01
    • ? | ? | ? | Balloo | ?
    • ? | Willa Holland | Newbie | Mignon | ?
    • ? | ? | ? | Mirin | ?
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader | Gaskarths | 1.03
    • ? | ? | ? | Vydas | ?
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04


    RELATIES
    Het is de bedoeling dat iedereen met iedere karakter een bepaald soort relatie heeft, om buitensluiten te voorkomen. Dit kun je het beste invullen als de karakters (zo goed als) af zijn. Het lijstje hieronder kun je daarvoor gebruiken!

    • Finn Lesley Montgomery:
    • Lachlan Hudson Gregory:
    • Cristiano Ignazio Barone:
    • Cara Jessica Smith:
    • Jessica Mia Crawford:
    • Jacelyn Viona Kennedy:
    • Benjamin George O'Donnel:
    • Abby Monroe:
    • Hadley Ayden Galloway:
    • Lucas Isaac Hughes:
    • Michella Jaci L'Amour:
    • Juliet Marie Maverick:
    • Ryder Lincoln Barnes:
    • Kyros Haith:
    • Ethan Hunt:
    • Vanx Royce Barnes:
    • Jason Ryan Grimes:
    • Cassandra 'Cass' Jordan West:
    • Charlotte Kate Green:


    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1


    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 9:34 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik twijfel over een meisje of een dude, kan iemand me helpen. D;


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Jess is going to be pissed af bc Jace is her best friend. Dan gaat zij wel met zijn beste vriend (puh)


    Hahahah :') Als hij er één heeft :'3 meheh -he's so loner right now :') -


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Vrienden kan dan inderdaad wel!
    Oké dan doen we dat!
    Lizor schreef:
    Misschien kunnen Kyros, Finn en nog een paar andere een soort van "groepje" vormen, een beetje het populaire jongens groepje?
    Count Ethan in. :) Als dat oké is natuurlijk, haha.


    She's imperfect but she tries

    Avgeropoulos schreef:
    Ik twijfel over een meisje of een dude, kan iemand me helpen. D;
    Ik zou kijken naar wat voor type je wilt, en bij welk geslacht dat het best zou uitkomen. :)


    She's imperfect but she tries

    Raccoon schreef:
    (...)

    Hahahah :') Als hij er één heeft :'3 meheh -he's so loner right now :') -


    Ik wilde zeggen Lucas maar dan ga ik met mezelf RPG'en en das echt sneu dus eh :'). Someone who volunteers?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 17:05 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Avgeropoulos schreef:
    Ik twijfel over een meisje of een dude, kan iemand me helpen. D;


    Wat voor type wil je maken? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lizor schreef:
    Misschien kunnen Kyros, Finn en nog een paar andere een soort van "groepje" vormen, een beetje het populaire jongens groepje?


    Prima. Finn voelt zich dan wel de baas ervan dus daar moeten ze mee kunnen leven haha, maar het is wel een loyale jongen dus het is wel een goede vriend als je hem beter leert kennen ghehe. #lastigejongen :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mignon schreef:
    (...)Ik zou kijken naar wat voor type je wilt, en bij welk geslacht dat het best zou uitkomen. :)


    Meh, I just love dudes. x]
    I am taking a dude.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wil iemand degene zijn waarmee Jess gaat als het weer eens uit is met Benjamin en hiermee ook eventueel de beste vriend van Benjamin is :3?


    I just caught the wave in your eyes

    Als je je nou verveelt, is het misschien een idee om het lijstje van de relaties in dit topic te zetten en achter ieder personages te zetten hoe jouw karakter over deze persoon zou denken. Op die manier roep je namelijk al wat meer inspiratie op. c: Ik zal het zo iig even doen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JESSICA
          • Finn Lesley Montgomery: vrienden, ze kan het wel okay vinden met de jongen, ook omdat hij het vriendje van Jace is, haar beste vriendin. Om nou te zeggen dat ze helemaal weg van hem is, niet echt, zijn arrogantie vindt ze maar niets.
          • Lachlan Hudson Gregory: -
          • Cristiano Ignazio Barone: -
          • Cara Jessica Smith: -
          • Jacelyn Viona Kennedy: best vriendin, samen zijn ze een beetje "het duo" dat iedereen kent, Jess is de vrolijke van de twee en Jace is meer de "sassy one". Ze geeft zielsveel om haar maar tegelijkertijd veracht ze haar ook wel, omdat ze zo verschillen. Daarbij vind ze het ook niet zo leuk dat zij en Benjamin met elkaar flikflooien.
          • Benjamin George O'Donnel: wat het is tussen de twee; niemand volgt het meer. De twee zijn een stel maar het aantal keren dat ze uitklaar zijn gegaan, nobody knows, de teller staat waarschijnlijk nu ergens op de honderd. Het ene moment hebben de twee knallende ruzie en zijn ze ervandoor met een ander en het andere moment hebben ze ruwe goedmaak seks ergens in een bezemkast. Nogal een knipperlicht relatie dus.
          • Abby Monroe: Jess kent haar wel, vriendinnen zijn ze niet echt maar een vriendelijke "Hi" in de gangen kan er wel vanaf.
          • Hadley Ayden Galloway: -
          • Lucas Isaac Hughes: -
          • Michella Jaci L'Amour: -
          • Juliet Marie Maverick: -
          • Kyros Raith: -
          • Ethan Hunt: -



    LUCAS
          • Finn Lesley Montgomery:
          • Lachlan Hudson Gregory:
          • Cristiano Ignazio Barone: vrienden en partners in crime.
          • Cara Jessica Smith:
          • Jessica Mia Crawford:
          • Jacelyn Viona Kennedy:
          • Benjamin George O'Donnel:
          • Abby Monroe:
          • Hadley Ayden Galloway: ondanks dat Luke nooit "echt" verliefd is geweest, denkt hij wel iets te voelen voor dit bijzonder sociale meisje – die duidelijk iets heeft tegen badboys zoals hij.
          • Michella Jaci L'Amour:
          • Juliet Marie Maverick:
          • Kyros Raith:
          • Ethan Hunt:


    Dit is wat ik tot nu toe heb :'). Iemand die deze lijstjes wat gevulder wilt maken (A)?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 18:17 ]


    I just caught the wave in your eyes

    ETHAN HUNT
          • Finn Lesley Montgomery: Ethan kan het prima met Finn vinden, iets wat goed uitkomt nu ze beide in het footballteam zitten. Ethan vindt Finn over het algemeen gezien een goede gozer en rekent hem dan ook tot zijn vriendenkring.
          • Lachlan Hudson Gregory: -
          • Cristiano Ignazio Barone: -
          • Cara Jessica Smith: -
          • Jessica Mia Crawford: Ethan vindt Jess leuk, aardig en ... lekker. Hij ziet haar echter als niets meer dan een gewone vriendin, met wie hij hier en daar wat lol kan hebben en kan flirten. Hij mag haar hierbij oprecht.
          • Jacelyn Viona Kennedy: Hoewel hij Jace haar drama soms iets te veel van het goede vindt, kan hij dit goed langs zich heen laten gaan en is hij gewoon vriendelijk tegen haar. Aangezien ze Finns vriendin is, hangt hij ook vaak met haar rond, waarbij flirterige opmerkingen niet altijd helemaal wegblijven, zelfs al is het onbewust. Indien Finn niet in de buurt is, kan dit soms - tegen beter weten in - wat uit de hand lopen, al hoeft hij er niet altijd iets mee te bedoelen.
          • Benjamin George O'Donnel: -
          • Abby Monroe: Ethan zal haar van gezicht wel herkennen, nadat hij haar voor een eerste keer gezien heeft, maar voordat hij haar naam kent zullen meer ontmoetingen moeten plaatsvinden; namen zijn niet zijn sterkste punt.
          • Hadley Ayden Galloway: -
          • Lucas Isaac Hughes: -
          • Michella Jaci L'Amour: -
          • Juliet Marie Maverick: -
          • Kyros Raith: -

    ABBY MONROE
          • Finn Lesley Montgomery: Abby lijkt voor Finn doorzichtig te zijn: als ze niet beter zou weten zou ze denken dat hij haar niet eens zou kennen.
          • Lachlan Hudson Gregory: -
          • Cristiano Ignazio Barone: Chris heeft haar een soort van onder zijn hoede genomen en Abby heeft dan ook besloten dat ze hem mag, hoewel hij een niet al te braaf verleden heeft. Door het feit dat hij zo zelfverzekerd is kijkt ze tevens wat tegen hem op.
          • Cara Jessica Smith: -
          • Jessica Mia Crawford: Hoewel Abby het meisje niet zo goed kent, is ze in ieder geval zo vriendelijk om een 'hoi' in de gangen uit te brengen, iets wat voor Abby al heel wat betekent, daar Jessica een cheerleader is, maar desondanks niet te beroerd lijkt haar mond open te trekken.
          • Jacelyn Viona Kennedy: -
          • Benjamin George O'Donnel: -
          • Hadley Ayden Galloway: -
          • Lucas Isaac Hughes: -
          • Michella Jaci L'Amour: -
          • Juliet Marie Maverick: -
          • Kyros Raith: -
          • Ethan Hunt: Abby weet dat hij in het footballteam zit, waardoor ze het labeltje van footballer op hem heeft geplakt. Verder heeft ze nog niets met hem meegemaakt.

    Mijn dolls zijn nog een beetje relatieloos, help? :)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 19:57 ]


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    ETHAN HUNT
          • Finn Lesley Montgomery: Ethan kan het prima met Finn vinden, iets wat goed uitkomt nu ze beide in het footballteam zitten. Ethan vindt Finn over het algemeen gezien een goede gozer en rekent hem dan ook tot zijn vriendenkring.
          • Lachlan Hudson Gregory: -
          • Cristiano Ignazio Barone: -
          • Cara Jessica Smith: -
          • Jessica Mia Crawford: -
          • Jacelyn Viona Kennedy: -
          • Benjamin George O'Donnel: -
          • Abby Monroe: Ethan zal haar van gezicht wel herkennen, nadat hij haar voor een eerste keer gezien heeft, maar voordat hij haar naam kent zullen meer ontmoetingen moeten plaatsvinden; namen zijn niet zijn sterkste punt.
          • Hadley Ayden Galloway: -
          • Lucas Isaac Hughes: -
          • Michella Jaci L'Amour: -
          • Juliet Marie Maverick: -
          • Kyros Raith: -

    ABBY MONROE
          • Finn Lesley Montgomery: Abby lijkt voor Finn doorzichtig te zijn: als ze niet beter zou weten zou ze denken dat hij haar niet eens zou kennen.
          • Lachlan Hudson Gregory: -
          • Cristiano Ignazio Barone: -
          • Cara Jessica Smith: -
          • Jessica Mia Crawford: Hoewel Abby het meisje niet zo goed kent, is ze in ieder geval zo vriendelijk om een 'hoi' in de gangen uit te brengen, iets wat voor Abby al heel wat betekent, daar Jessica een cheerleader is, maar desondanks niet te beroerd lijkt haar mond open te trekken.
          • Jacelyn Viona Kennedy: -
          • Benjamin George O'Donnel: -
          • Hadley Ayden Galloway: -
          • Lucas Isaac Hughes: -
          • Michella Jaci L'Amour: -
          • Juliet Marie Maverick: -
          • Kyros Raith: -
          • Ethan Hunt: Abby weet dat hij in het footballteam zit, waardoor ze het labeltje van footballer op hem heeft geplakt. Verder heeft ze nog niets met hem meegemaakt.

    Mijn dolls zijn nog een beetje relatieloos, help? :)


    Euy :3 zie jij iets zitten tussen Jess en Ethan. Want tussen Benjamin en Jess gaat het nogal vaak uit en gezien ze een beetje sletterig is gaat ze dan gelijk met iemand anders aan de haal... dus eh?


    I just caught the wave in your eyes

    • Finn Lesley Montgomery: Chris mag deze jongen niet. Finn geeft teveel om zijn status en het is dus echt niet Chris' type. Finn wil ook niet met hem omgaan, dus ze ontwijken elkaar vooral.
    • Lachlan Hudson Gregory:
    • Cristiano Ignazio Barone: /
    • Cara Jessica Smith:
    • Jessica Mia Crawford: Het is eigenlijk niet heel serieus tussen de twee. Als het weer is uit is met Benjamin flirten de twee met elkaar, maar daar houdt het ook weer op. Ach, Tyler vind het soms wel leuk. Hij trekt zich er niet heel veel van aan.
    • Jacelyn Viona Kennedy: In het dagelijks leven zijn ze zo goed als onzichtbaar voor elkaar. Na wat glaasjes alcohol spreken ze elkaar wel aan en is er soms ook nog wat geflirt tussen de twee.
    • Benjamin George O'Donnel:
    • Abby Monroe: Chris heeft besloten om deze newbie een beetje onder zijn hoede te nemen. Hij mag haar ook wel dus zo erg vind hij het allemaal niet.
    • Hadley Ayden Galloway:
    • Lucas Isaac Hughes: De twee zijn goede vrienden en Tyler mag hem ook wel erg graag. Ze worden ook beschreven als partners in crime, doelend op het feit dat hun reputaties wel goed bij elkaar passen.
    • Michella Jaci L'Amour:
    • Juliet Marie Maverick:
    • Kyros Raith:
    • Ethan Hunt:

    All right, Chris is klaar en heeft wat relaties nodig (cat)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 19:49 ]


    El Diablo.

    Boschetto schreef:
    • Finn Lesley Montgomery:
    • Lachlan Hudson Gregory:
    • Cristiano Ignazio Barone: /
    • Cara Jessica Smith:
    • Jessica Mia Crawford:
    • Jacelyn Viona Kennedy:
    • Benjamin George O'Donnel:
    • Hadley Ayden Galloway:
    • Lucas Isaac Hughes:
    • Michella Jaci L'Amour:
    • Juliet Marie Maverick:
    • Kyros Raith:
    • Ethan Hunt:

    All right, Chris is klaar en heeft wat relaties nodig (cat)


    Ik heb Lucas als partner in crime en vriend en Jess kan een flirt zijn wanneer het weer eens uit is met Benjamin? I mean ze heeft Ethan al maar miss is hij next in line :'). Wow okay ze wordt zo echt een slet :').


    I just caught the wave in your eyes