• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 123456789
    Speeltopic: 12345

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    1.2 Connor Atwell Foist • Foist
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    1.2 Elles Layton • Painkiller
    1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    1.8 Iliona "Io" Whitt • Somnephilia

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 1:03 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jace lachte even toen hij constateerde dat hij nooit met een vijftienjarige zou hebben, iets wat ze ook wel begreep en stapte in de auto. ''Klopt, het is ook ranzig als je - je zusje ziet met een vriend van je. Nee dank je.'' Ze schudde even lachend haar hoofd en gooide de tas tussen haar benen, zodat ze die tenminste niet op haar schoot hoefde.
          ''Alsjeblieft lieve schat.'' grijnsde ze sarcastisch en tikte met haar hakken op de vloer. Ze knikte op zijn vraag en dacht even na. ''Het is niet eens vijf minuten rijden vanaf hier. Gewoon de straat uitrijden, links en dan helemaal rechtdoor en dan rechts. Voilà, dan ben je er.'' Jace fronste even, terwijl ze nadacht of dat wel de goede route was. ''Maar eh, ik heb mezelf dus aangepraat dat ik vanavond niet veel zou gaan drinken. Jammer voor je, want ik ben best grappig als ik dronken ben.'' Ze draaide haar gezicht naar hem toe en grijnsde.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mt :3


    Mhm?

    "Ontzettend leuk, zeker wanner je zelf ooit daarbij hoorde en het dak op bent geklommen..." zei ze lachend en schudde haar hoofd en zag hoe hij parkeerde voor het immense huis, hoewel haar huis ook behoorlijk groot was, maar niet zó groot.
    "Grote kans dat we elkaar kwijt gaan raken," lachte ze en stapte vervolgens uit. Vervolgens liep ze richting de deur die al openstond en keek nog even om naar Tyler met een glimlach. Eenmaal binnen zag ze Elisa staan en een diepe zucht verliet haar mond en ze hoopte stiekem langs haar te kunnen lopen, echter draaide de barbie zich net om en een vuile grijns verscheen rond haar lippen.
    "Oh daar hebben we miss mannen deo, dat verklaarde de stank al die ik rook, dat was jij." ze trok een vuil gezicht maar Reagan keek haar net zo vuil terug aan.
    "Ik geloof dat je – jezelf gewoon rook. Jijzelf en je arrogantie bij elkaar zouden de gassen van een stinkdier nog kunnen overtreffen," kaatste Reagan de bal terug. "Daarbij, ik heb gedoucht, zoals ieder normaal mens, maar kennelijk ben je niet bekend met dat fenomeen." Reagan lachte sarcastisch en ging tegenover Elisa staan die haar met samengeknepen ogen aankeek. Echter veranderde haar houding opslag en keek ze langs Reagan heen, deze draaide zich halfom en zag waarom Elisa was afgeleid, Tyler.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 23:38 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Alexander groette Max terug, net iets minder vrolijk dan die zelf. Onderweg naar Elles' huis praatten ze wat over koetjes en kalfjes en Max gaf hier en daar wat aanleidingen van hoe hij moest rijden.
    "Hoe denk jij dat Iliona zal zijn?" vroeg Alexander uit het niets, maar richtte al snel zijn aandacht weer op de weg en terwijl hij wachtte op antwoord. Zijn gedachten in die enkele seconden gingen alle kanten op en hij sloeg rechtsaf. Stiekem was Alexander in zijn gedachten bezig over het feit dat niemand verdiende waar ze mee bezig waren. Hij wist vanbinnen dat het fout was, maar het was een deel van zijn leven nu en hij moest er maar mee leren omgaan.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 0:24 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Dat is inderdaad ranzig en heel raar," zei Ashton toen en schudde lachend zijn hoofd.
          Ashton luisterde aandachtig naar haar instructies en keek haar even aan, okay dat moest hij kunnen onthouden.
    "Dus rechtdoor, links, rechtdoor, rechts? Okay dat moet lukken en anders hebben we Maps nog," zei hij lachend. "Weet je de straat en het huisnummer?" hij keek haar vragend aan en schudde toen lachend zijn hoofd bij haar opmerking.
    "All right, daar houd ik je aan, wie weet moet ik je dadelijk het huis uit dragen," zei hij grinnikend en sloeg rechtsaf de straat in waar het huis van Elles zou moeten zijn.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler keek haar na en met een flauwe glimlach op zijn lippen volgde hij haar toen maar. Voor hij haar, inderdaad, kwijt zou raken. Eenmaal binnen zag hij haar met een andere meid, maar Rae zag er niet al te blij uit dus hij wist gelijk over wie het ging. Een kleine grijns vormde op zijn lippen toen hij haar woorden hoorde en hij liep naar hen toe. ''Is het de bedoeling dat je zoveel make up gebruikt dat het een masker lijkt of?'' zei hij zacht tegen Rae, maar stiekem net hard genoeg zodat zij het kon horen..

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 23:43 ]


    El Diablo.

    Max trommelde met zijn vingers op het dashboard. Hij hoopte dat het hem die avond ging lukken om alles weer in orde ging krijgen, maar had er een goed gevoel bij.
    "Ik heb gelezen dat ze klein is, maar verder heb ik geen idee. Dat komt wel in orde." Hij wende zich weer naar het raam, maar had al snel door dat er meer aan de hand was.
    "Hé, maat, je komt er wel door," zei hij met zijn meest serieuze stem. Ze waren er bijna, maar Max merkte het niet echt. Hij keek naar zijn vriend en probeerde zijn gezichtsuitdrukking te plaatsen.


    Mhm?

    Mt


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    ''Ja, rechtdoor, link en rechts. Als dat je niet lukt, ben je totale mislukkeling.'' Ze schudde even haar hoofd terwijl ze zich op de weg richtte, nadenkend of het wel de goede weg was. Ze rolde haar ogen even en zuchtte. ''Dat ga ik dus voorkomen, want als ik dronken ben ga ik met elke jongen en ik heb totaal geen zin in nieuwe roddels.'' mompelde ze en keek de straat door waar ze inreden.
          ''Oh, daar.'' Jace wees naar het huis met de lichtjes en glimlachte even. Ze had een pakketje van de MAC gehaald, hopend dat Elles het wel leuk zou vinden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Nou gelukkig ben ik geen totale mislukking dan," zei hij geamuseerd en knipoogde even naar haar voordat hij de auto netjes in de buurt van het huis parkeerde. Vervolgens stapte hij uit aan de kant van Jace en deed de deur voor haar open.
    "Is het trouwens erg dat ik geen cadeautje heb? I mean, ik ken de jarige toch niet zo." Ashton lachte onschuldig, legde zijn and even in zijn nek en keek Jace vagend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    Het verbijsterde en overdonderde gezicht van Elisa liet Reagan even sarcastisch lachen van leedvermaak en Elisa keek haar meteen venijnig aan – als blikken konden doden mochten haar ouders maar alvast het crematorium bellen, dacht Reagan en ze lachte weer. Elisa trok arrogant een wenkbrauw op.
    "Wat is er zo grappig?" vroeg ze kattig.
    "Je hoofd, nou goed?" antwoord Reagan droog en keek Elisa met een gekanteld hoofd aan. "Nu jij weer," voegde ze eraan toe en keek Elisa afwachtend aan. Reagan keek even verontschuldigend om naar Tyler en ze zag ook hoe Elisa naar Tyler blikte en hoe ze probeerde sensueel op haar lip te bijten en tegelijkertijd te knipperen met haar enorme nep wimpers. Reagan moest haar best doen niet uit te proesten, inplaats daarvan kuchte ze maar even – duidelijk gemaakt. Elisa merkte het ook op want meteen wierp ze Reagan een dodelijke blik toe.
    "Je bent echt zielig, Clapton," zei ze toen maar.
    "Zegt degene die deo in iemand's ogen spuit, mannen deo nota bene," antwoordde Reagan droog en keek toen om zich heen. "Hoe dan ook, voor één keer in het jaar draait de wereld niet om jou maar om Elles, dus waar is ze?"

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 23:57 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler hield zijn blik op de dame voor hem. Hij had de blikken die ze hem gaf echt wel door, maar hij reageerde er niet op. Hij sloeg een arm om Rae's schouder en keek grijnzend toe hoe Elisa's ogen groter werden. ''Ik zou me eerder afvragen waarom zij mannendeo bij zich heeft.. Heeft ook wel een reden, no?'' zei hij en hij glimlachte even naar Rae voor hij afwachtte op een antwoord..


    El Diablo.

    Elisa's blik waarmee ze naar Reagan en Tyler keek, die net een arm om Reagan's schouders had geslagen – was echt onbetaalbaar. Reagan hield wijselijk haar mond maar haar blik sprak boekdelen, ha go fuck yourself ho-bag.
    Bij Tyler's woorden moest Reagan even lachen en Elisa's perfect opgemaakte gezicht, dat werd omlijst met perfect gestyled haar, betrok even waardoor Reagan's grijns breder werd.
    "Ja inderdaad, heb je wat uit te leggen aan ons, Elisa?" haar naam sprak Reagan een beetje bitter uit. Echter antwoordde Elisa niet en keek haar enkel vuil aan en probeerde nog steeds te flirten met Tyler.
    "Ben je – je stem verloren of wat?" vroeg Reagan toen en kantelde haar hoofd weer. Elisa herstelde zich gauw en keek omhoog richting de trap, Reagan volgde haar blik. "Elles is met Io boven, straks komt ze wel beneden." met die woorden – ze had haar eerste vraag nog steeds niet beantwoord, de vieze – draaide zich vlug om en met een kaarsrechte rug en op toren hoge hakken liep ze heupwiegend de hal uit. Reagan ontspande even en zuchtte diep voordat ze omhoog keek naar Tyler.
    "Nou dat was dus Elisa, voor mocht je het nog niet doorgehad hebben." ze glimlachte flauwtjes en kroop onder Tyler's arm vandaan.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 0:10 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Alexander humde als antwoord op Max en bleef met zijn ogen op de weg gericht. Hij reed ook te snel, maar het kon hem geen reet schelen, die rekeningen kwamen toch bij de bende terecht.
    "We zijn er Max", zei hij terwijl hij zijn remmen bruusk dichtsmeet voor de voordeur waardoor de banden een schril piepgeluid maakten en Alexander er zeker van was dat er sporen zouden instaan.
    "Stap al maar uit Max, het is duidelijk dat hier parkeren geen optie is", zei hij na enige observatie. Hij zette het ding in achteruit en reed terug van waar hij gekomen was en reed daarna met gemak de lege plek in met als gevolg dat hij 200 meter moest wandelen om weer terug te gaan. Zuchtend stapte hij even later de drukte weer in en toen hij Max niet vond en de drankjestafel in zijn oog sprong, besloot hij dat dat zijn plan B werd en hij wurmde zich door de massa heen naar de tafel en zocht naar iets alcoholisch. Nadat hij iets gevonden had ging hij naar het plekje waar mensen karaoke zongen, hij had zijn gitaar meegenomen en die hing nu losjes op zijn rug en hij was blij om een versterker en een klein bandje te zien. Nadat hij Summer Nights moest aanhoren (het koppel was vreselijk), nam Alexander zijn rechtmatige plaats op het podium in. Hij fluisterde wat over zijn songkeuze tegen de drummer en die knikte op zijn beurt wild, duidelijk blij met de afwisseling. Hij ging aan de microfoon staan en keek naar de feestende massa die nu naar een afspeellijst stonden te luisteren. De man van het geluid dempte de muziek en gaf Alexander het woord.
    "Hallo dames en heren, de meesten zullen me waarschijnlijk niet kennen, maar ik ben Alexander Moore en ik zal voor jullie zingen, Juke Box Hero van Foreigner", zei hij en hij kreeg een klein applaus en begon te spelen.
    "Standing in the rain, with his head hung low
    Couldn't get a ticket, it was a sold out show
    Heard the roar of the crowd, he could picture the scene
    Put his ear to the wall, then like a distant scream
    He heard one guitar, just blew him away
    He saw stars in his eyes, and the very next day

    Bought a beat up six string, in a secondhand store
    Didn't know how to play it, but he knew for sure
    That one guitar, felt good in his hands, didn't take long, to understand
    Just one guitar, slung way down low
    Was a one way ticket, only one way to go
    So he started rockin', ain't never gonna stop
    Gotta keep on rockin', someday gonna make it to the top

    And be a juke box hero, got stars in his eyes, he's a juke box hero
    He took one guitar, juke box hero, stars in his eyes
    Juke box hero, (stars in his eyes) he'll come alive tonight

    In a town without a name, in a heavy downpour
    Thought he passed his own shadow, by the backstage door
    Like a trip through the past, to that day in the rain
    And that one guitar, made his whole life change
    Now he needs to keep on rockin', he just can't stop
    Gotta keep on rockin', that boy has got to stay on top

    And be a juke box hero, got stars in his eyes
    He's a juke box hero, got stars in his eyes
    Yeah, juke box hero, stars in his eyes
    With that one guitar, (stars in his eyes)
    He'll come alive, come alive tonight, woah

    Yeah, he's gotta keep on rockin', just can't stop
    Gotta keep on rockin', that boy has got to stay on top

    And be a juke box hero, got stars in his eyes
    He's a juke box hero, got stars in his eyes
    (Just one guitar) juke box hero, (aah aah aah) got stars in his eyes
    He's just a juke box hero, aah aah aah
    Juke box (stars) hero, (stars, stars) juke box hero, (stars, stars)
    He's got stars in his eyes, stars in his eyes"
    Alexander zong alsof zijn leven er vanaf hing en kreeg luid applaus toen hij klaar was. Hij excuseerde zich even en begaf zich weer naar de dranktafel.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 0:17 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque