• KAN SPOILERS BEVATTEN!




    Walkers:
    Needles
    Wanderings
    IamSherlocked
    gleggie
    Rollins
    Apocalyptic
    Delfino
    Vessel
    Effs
    RabidKiller
    Trees
    Resilience
    Quiver
    DualShock
    Fukari
    Aire
    Poussey

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    Op welke personage lijk jij uit ''The Walking Dead''

    RPG's:

    When the dead come knocking

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Ik had het al gezien! Het was zo ontzettend spannend :'D Ik kan echt niet wachten op aflevering 3.

    Ik vond het wel badass hoe Morgan The Wolves had verjaagd. En Carol dan! ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Fukari schreef:
    Ik had het al gezien! Het was zo ontzettend spannend :'D Ik kan echt niet wachten op aflevering 3.

    Ik vond het wel badass hoe Morgan The Wolves had verjaagd. En Carol dan! ^^


    Carol is echt mijn favorite, ze heeft zoveel mensen gered vandaag. x_x Ik vond Morgan een beetje dom, tbh. Die mensen moorden de hele stad uit en hij wilt ze laten leven? Zodat ze daarna nog meer mensen kunnen vermoorden? Daarin heeft Rick meer logica.
    Carl was ook badass.


    Your make-up is terrible

Needles schreef:
(...)

Carol is echt mijn favorite, ze heeft zoveel mensen gered vandaag. x_x Ik vond Morgan een beetje dom, tbh. Die mensen moorden de hele stad uit en hij wilt ze laten leven? Zodat ze daarna nog meer mensen kunnen vermoorden? Daarin heeft Rick meer logica.
Carl was ook badass.


Het was dom, dat wel. Ik ben benieuwd wat zijn actie voor gevolgen zal hebben. Deanna was wel een lafaard.. ik mag haar niet zo :')


But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

Vanavond een hele intense aflevering van wat ik al heb gezien en gehoord. Can't wait.


" icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

Ah, vanavond eindelijk weer een nieuwe episode. (krul)


Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Yaaay, can't wait!


Your make-up is terrible

Ik mag heel erg hopen dat ze Nicholas aan het opeten waren en Glenn nu onder die container gerold is, want anders wil ik niet meer kijken ;c


Your make-up is terrible

Glenn.... died.. ;-;


Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Pelekai schreef:
Glenn.... died.. ;-;


I don't think so. Michonne told us.


Your make-up is terrible

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

Needles schreef:
(...)

I don't think so. Michonne told us.


Maar ik zag toch echt dat walker hem beten. Het bloed spoot eruit. 0:


Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Pelekai schreef:
(...)
Maar ik zag toch echt dat walker hem beten. Het bloed spoot eruit. 0:


Dat was Nicholas, ik weet het zeker. Glenn maakte een referentie naar 'Guts' waarin Rick en Glenn zich wikkelden in guts van Walkers en 'good luck dumbass' zei. Nu is Glenn gecoverd in guts en kan hij straks zo weglopen als hij voorzichtig is, of hij rolt onder de container. Haha, wat klinkt ik toch eigenlijk wanhopig. Maar Nicholas viel wel echt bovenop hem en dan nog met wat Michonne zei....

[ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 22:54 ]


Your make-up is terrible


Your make-up is terrible

Needles schreef:
(...)

Dat was Nicholas, ik weet het zeker. Glenn maakte een referentie naar 'Guts' waarin Rick en Glenn zich wikkelden in guts van Walkers en 'good luck dumbass' zei. Nu is Glenn gecoverd in guts en kan hij straks zo weglopen als hij voorzichtig is, of hij rolt onder de container. Haha, wat klinkt ik toch eigenlijk wanhopig. Maar Nicholas viel wel echt bovenop hem en dan nog met wat Michonne zei....


Omg ik geloof ook dat hij nog leeft. Er zou namelijk bloed uit zijn mond hebben moeten gekomen bij zo'n dood en dat gebeurde niet. Daarbij staat op IMDB dat hij in 83 afleveringen speelt en tot nu toe hebben we er nog maar 70 gehad. Ik hoop het zo. .


" icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

Mayakovski schreef:
(...)

Omg ik geloof ook dat hij nog leeft. Er zou namelijk bloed uit zijn mond hebben moeten gekomen bij zo'n dood en dat gebeurde niet. Daarbij staat op IMDB dat hij in 83 afleveringen speelt en tot nu toe hebben we er nog maar 70 gehad. Ik hoop het zo. .



You're right! Nu maar hopen dat het goed afloopt met Rick... Wie de fuck waren die mensen nou weer.
En lol, hoe snel Daryl omdraaide toen hij die schoten hoorde. CAROL IS IN NOOOOD. -eigenlijk niet, maar hij wilt wel naar haar toe-


Your make-up is terrible