• die je het meest gelukkig kunnen maken (:
    Vandaag was ik weer in de tuin met mijn camera en voor ik het wist, stonden de kat en de hond heel gezellig bij elkaar. Ik kon het niet laten om er een foto van te maken. Soms zijn het net kleine kinderen qua ruzie maken en kinderachtig doen, maar soms kunnen ze ook ontzettend lief zijn voor elkaar. Ik word er echt blij van om te zien hoe dieren, hoe verschillend ze ook kunnen zijn, vrienden met elkaar kunnen zijn... (:







    Het is misschien maar iets kleins, maar het maakt me altijd erg blij c;


    26 - 02 - '16

    Wat een mooie hond! Ik snap dat dit je blij maakt, ze zijn zo schattig samen! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Woodhouse schreef:
    Wat een mooie hond! Ik snap dat dit je blij maakt, ze zijn zo schattig samen! (:


    Dankjewel <3


    26 - 02 - '16

    Wat leuk! (:

    Cute (flower)


    tiptoe through the tulips...

    Dankjulliewel c;


    26 - 02 - '16

    Mag ik jouw hond stelen ofzo? Hij is zo mooi *_*


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mag ik vragen wat voor soort hond je hebt? (Je kat is trouwens ook erg schattig (flower))


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Lupton schreef:
    Mag ik jouw hond stelen ofzo? Hij is zo mooi *_*


    Ik ben zelf ook nogal aan hem gehecht, dus nee c;

    TheGoldenSnitch schreef:
    Mag ik vragen wat voor soort hond je hebt? (Je kat is trouwens ook erg schattig (flower))


    Een Sheltie (blue merle)


    26 - 02 - '16

    Dank je :)


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Dat heb ik dus ook altijd als ik foto's maak van mijn puppy, ze ziet er altijd zo blij uit en dan word ik het vanzelf ook.


    "Feet on ground, you’ll come round, And be human again."

    Ik wilde altijd zo graag een blue merle hond wauw, ze zijn zo mooi
    anyway, mijn kat en hond kunnen ook niet met elkaar overweg, tenzij één van de twee ziek is of als ze iets doen wat beide in hun voordeel werkt (zo gooit de kat altijd de brokken van de hond op de grond en dan gaan ze er samen van eten, of snoepjes, erg vervelend.)
    Maar laatst lag ik te slapen en toen werd ik wakker en toen kon ik ook even niets anders als een foto maken en heel gelukkig zijn, aangezien ze echt schattig waren.


    Life is a beautiful struggle

    Chrysalism schreef:
    die je het meest gelukkig kunnen maken (:
    Vandaag was ik weer in de tuin met mijn camera en voor ik het wist, stonden de kat en de hond heel gezellig bij elkaar. Ik kon het niet laten om er een foto van te maken. Soms zijn het net kleine kinderen qua ruzie maken en kinderachtig doen, maar soms kunnen ze ook ontzettend lief zijn voor elkaar. Ik word er echt blij van om te zien hoe dieren, hoe verschillend ze ook kunnen zijn, vrienden met elkaar kunnen zijn... (:







    Het is misschien maar iets kleins, maar het maakt me altijd erg blij c;


    jazeker, de kleine dingen maken juist het leven mooier


    No Music, No Life.

    Lief! Mooie hond heb je (:
    Ik ken het, 2 katten en een hond. Niet de beste vriendjes maar kunnen wel met elkaar. Toch lief als je ze samen op een stoel ziet liggen ofzo


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Awwh. What een mooie en lieve foto's.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik had vroeger ook zo'n kat (:


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."