• Vijf jongens, vijf criminelen, vijf misbruikers, houden enkele jonge meisjes al een paar jaar vast. De villa waar ze in wonen zit heel goed in elkaar en geen enkel meisje is er ooit uit ontsnapt. Bovendien hebben ze allemaal een vreemde ketting aan, als ze toch een stap uit het huis doen, geeft het hen een elektrische shok. De meisjes worden misbruikt door de jongens, en zijn ook al vaak naar feestjes gegaan met de ergste mensen. Het is de nachtmerrie van elk jong meisje, en het is erg moeilijk om er wat tegen te doen. Maar na die twee jaar komt er nog het slechtste nieuws van al, één van de meisjes moet worden verkocht ! De criminelen hebben niet meer genoeg geld, en moeten dus één van hun slachtoffers aan een vreemde man, die erg veel eist verkopen. Word één van de meisjes echt verkocht ? Wie is die vreemde man ? Wat zullen de meisjes er aan doen ?

          Regels :
    - Minimum 200 woorden !
    - 16+ is toegestaan
    - Zo vaak mogelijk reageren
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Vergeet niet dat de jongens geen lievertjes zijn, hou het dus realistisch altublieft

          Invullijst :
    Naam :
    Leeftijd : (Meisje 16-18, jongens 18-22)
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Hoe ontvoerd ?:
    Extra :

          Jongens : VOL
    - Hunter Sebastian Collins || Anatomy 1.1
    - Ezra Mitchell Nathaniel Renner || Ziegler 1.3
    - Francis Alexander Severn || Serenata 1.4
    - Uriel Maximillan Bright || Patriots 1.4
    - Ezekiel 'Zeke' Radford || Painkiller 1.4
    || Painkiller
          Meisjes : VOL
    - Aria Mina Haydee || Allirian 1.2
    - Linden Sofia Ainsworth || Soulfinder 1.1
    - Darya Cameron Odell || Xemerius 1.1
    - Bluebell 'Blue' Kirkland || Painkiller 1.1
    - Elise Adalynn Montague || Backbiter

    Zo ziet hun huis eruit :

    De villa :



    De woonkamer :



    De jongens hebben allemaal een aparte grote kamer, ze zijn er allemaal ongeveer zo uit :



    De meisjes zitten allemaal in één grote kamer, er ligt er niets behalve een paar matrassen om op te slapen :



    De jongens hebben elk een aparte badkamer :



    De meiden hebben maar 1 badkamer die ze moeten delen :



    Als de meiden stout zijn geweest worden ze in deze donkere kamer geplaatst :



    Dit is de feestruimte van de jongens :



    Face Claims :
    ~ Nina Dobrev
    ~ Madison Beer
    ~ Elle Fanning

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 11:11 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Painkiller schreef:
    Eigenlijk wil ik ook nog een mannelijke rol, haha. :'D
    Kan dat? Of zijn we dan uit evenwicht? Dan moet het niet (:



    Het mag hoor (:.

    Iedereen is erbij gezet. Er is nog één plaats vrij bij de meisjes.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik zou graag een meisje willen reserveren :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    AwkwardTurtle schreef:
    Ik zou graag een meisje willen reserveren :3


    Is goed, dan is dit rollentopic vol ! ^^


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik maak de rol vanmiddag, want ik moet nu werken


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Willen jullie dat relatie's bij de invullijst zet ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    Willen jullie dat relatie's bij de invullijst zet ?


    Zou ik niet doen bij deze RPG c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Zou ik niet doen bij deze RPG c:


    Oké (;. Dan zal ik dit niet doen.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    EZRA MITCHELL NATHANIEL RENNER
    "The liar's punishment is, not in the least that he is not believed, but that he cannot believe anyone else"










    Naam -

    Ezra Mitchell Nathaniel Renner. Bij de jongens kent Ezra de bijnaam Mitch wat een afkorting is van zijn tweede naam. Dit hebben ze gedaan omdat de naam zowel makkelijker is dan Ezra en zodat de meiden zijn echte naam niet weten. Hij is vernoemd naar zijn opa Nathaniel Renner. Mitchell is een naam die zijn ouders gekozen hebben, omdat ze het een leuke naam vonden. Verder geen belangrijke reden.

    Leeftijd -

    Mitch is eenentwintig jaar oud. Hij is geboren op een ijskoude winternacht - iets wat goed blijkt te passen bij zijn donkere karakter. Hij is geboren op de 11 van januari.

    Innerlijk -

    - Rustig
    Mitch is een rustig en observerend typetje. Hij is absoluut geen spring-in-het-veld en heeft standaard last van een ochtendhumeur. Hij vindt het prima om op de achtergrond te blijven en toe te kijken - hij houdt er niet zo van om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Hierdoor komt hij nog weleens erg stug over en dat is meestal niet onterecht. Hij wacht en tast meestal eerst af voordat hij echt een stap zet.

    - Flirterig
    Mitch is zeker te weten een flirt te noemen. Hij houdt ervan om met vrouwen om te gaan en hij kan meisjes in alle maten en vormen waarderen. Hij is een flirt op een charmante en vooral rustige manier. Hij is niet van het aanraken en strelen, eerder van het praten en kijken. Hij heeft altijd een bepaalde twinkeling in zijn ogen die zijn charme erg versterken. Hij weet wat hij moet zeggen tegen meisjes en maakt hier graag gebruik van. Toch is Mitch niet een type dat honderden meisjes in bed heeft gehad, omdat het hem meer gaat om het jagen dan de uiteindelijk prooi.

    - Intelligent
    - Gemeen
    - Zelfingenomen
    Als Mitch iets is, is het wel zelfingenomen. Die jongen heeft het ongelofelijk met zichzelf getroffen, vindt hijzelf. Hij vindt zichzelf de top van de wereld en laat dat graag aan anderen weten. Hij laat zich ook niet naar beneden praten door iemand, omdat hij zichzelf nou eenmaal vele malen beter vindt dan alles en iedereen. Hij vindt zichzelf de knapste, grappigste, leukste en slimste van de hele wereld. Als je het daar niet mee eens bent, heb je pech.

    - Introvert


    Uiterlijk -

    Mitch is zo'n jongen die bijna precies op zijn vader lijkt. Als je naar Sebastian Renner, zijn vader, dertig jaar geleden kijkt zie je veel gelijkenis en zouden de twee bijna tweeling kunnen zijn. Mitch is bijna twee meter lang en torent hiermee boven veel leeftijdsgenoten uit. Hij is pas echt groot geworden toen hij zijn puberteit had bereikt, daarvoor had hij altijd een vrij gemiddelde lengte. Mitch doet veel aan zijn figuur en dat is goed te zien. Hij is erg gespierd en doet daar ook veel voor. Hij is in zijn vrije tijd altijd met gewichten te zien. Omdat hij trots is op zijn spieren laat hij die graag zien met strakke t-shirts. Ook heeft Mitch een sixpack waar hij erg trots op is.
          Mitch heeft een licht getinte huid. Als hij in de zon gaat liggen, is hij binnen no time hartstikke bruin. Als je naar zijn gezicht kijkt, is het eerste wat je ziet zijn heldergroene ogen. Ze zijn erg doordringend en als de zon erop schijnt, lijken ze transparant te zijn. Ze worden omringd door lange, donkerblonde wimpers. Mitch' haren zijn donkerblond van kleur en zijn aan de zijkanten een beetje korter dan aan de bovenkant. Meestal steekt hij veel werk en tijd in zijn haren, omdat hij een ingewikkelde coupe heeft uitgekozen.
          Verder heeft Mitch een bepaalde charme om zich heen te houden. Vaak zul je een scheve grijns op zijn gezicht zien, die meestal goed zijn flirterige kant uitdrukt. Hij heeft twee tattoo's. Eén op zijn onderarm en de andere op zijn rug.


    Extra -

    - Familie:
    Vader: Sebastian Renner | 50 jaar
    Moeder: Amelia Vaugn | 49 jaar
    Zus: Teah Renner | 24 jaar
    Zus: Kamryn Renner | 18 jaar

    Mitch kan met zijn beide handen schrijven. Echter als hij bijvoorbeeld aan het voetballen is, schiet hij met rechts.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 20:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is het goed als ik een rol van een oude RPG hier neerzet om te gebruiken? Ik heb namelijk ooit aan een rpg meegedaan die bijna identiek is als deze, maar het liep al snel dood.


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Is het goed als ik een rol van een oude RPG hier neerzet om te gebruiken? Ik heb namelijk ooit aan een rpg meegedaan die bijna identiek is als deze, maar het liep al snel dood.



    Ja hoor, dat is goed.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Linden is af, en te vinden op pagina één.
    Laat maar weten als er iets verander moet worden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Soulfinder schreef:
    Linden is af, en te vinden op pagina één.
    Laat maar weten als er iets verander moet worden.


    Ze is goed ! ^^


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Soulfinder schreef:
    Linden is af, en te vinden op pagina één.
    Laat maar weten als er iets verander moet worden.


    Ik hou van je Fc. ^^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Xemerius schreef:

    Ik hou van je Fc. ^^


    Ik ook.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Komt er nog een praattopic, btw? (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )