• Vijf jongens, vijf criminelen, vijf misbruikers, houden enkele jonge meisjes al een paar jaar vast. De villa waar ze in wonen zit heel goed in elkaar en geen enkel meisje is er ooit uit ontsnapt. Bovendien hebben ze allemaal een vreemde ketting aan, als ze toch een stap uit het huis doen, geeft het hen een elektrische shok. De meisjes worden misbruikt door de jongens, en zijn ook al vaak naar feestjes gegaan met de ergste mensen. Het is de nachtmerrie van elk jong meisje, en het is erg moeilijk om er wat tegen te doen. Maar na die twee jaar komt er nog het slechtste nieuws van al, één van de meisjes moet worden verkocht ! De criminelen hebben niet meer genoeg geld, en moeten dus één van hun slachtoffers aan een vreemde man, die erg veel eist verkopen. Word één van de meisjes echt verkocht ? Wie is die vreemde man ? Wat zullen de meisjes er aan doen ?

          Regels :
    - Minimum 200 woorden !
    - 16+ is toegestaan
    - Zo vaak mogelijk reageren
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Vergeet niet dat de jongens geen lievertjes zijn, hou het dus realistisch altublieft

          Invullijst :
    Naam :
    Leeftijd : (Meisje 16-18, jongens 18-22)
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Hoe ontvoerd ?:
    Extra :

          Jongens : VOL
    - Hunter Sebastian Collins || Anatomy 1.1
    - Ezra Mitchell Nathaniel Renner || Ziegler 1.3
    - Francis Alexander Severn || Serenata 1.4
    - Uriel Maximillan Bright || Patriots 1.4
    - Ezekiel 'Zeke' Radford || Painkiller 1.4
    || Painkiller
          Meisjes : VOL
    - Aria Mina Haydee || Allirian 1.2
    - Linden Sofia Ainsworth || Soulfinder 1.1
    - Darya Cameron Odell || Xemerius 1.1
    - Bluebell 'Blue' Kirkland || Painkiller 1.1
    - Elise Adalynn Montague || Backbiter

    Zo ziet hun huis eruit :

    De villa :



    De woonkamer :



    De jongens hebben allemaal een aparte grote kamer, ze zijn er allemaal ongeveer zo uit :



    De meisjes zitten allemaal in één grote kamer, er ligt er niets behalve een paar matrassen om op te slapen :



    De jongens hebben elk een aparte badkamer :



    De meiden hebben maar 1 badkamer die ze moeten delen :



    Als de meiden stout zijn geweest worden ze in deze donkere kamer geplaatst :



    Dit is de feestruimte van de jongens :



    Face Claims :
    ~ Nina Dobrev
    ~ Madison Beer
    ~ Elle Fanning

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 11:11 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Anatomy schreef:
    Komt er nog een praattopic, btw? (:


    Jep, ik zal hem zo meteen maken c:.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Praattopic


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Awkwardturtle -> Backbiter


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."



    Naam :
    Francis Alexander Severn
    Bijnaam :
    /
    Leeftijd :
    21
    Innerlijk :
    Francis is geen verlegen jongen man. Hij is iemand die veel van meiden houd. Soms ook niet alleen meiden. Zo is hij niet bang om met mensen te flirten, maar hij is niet iemand van de romantiek. Tegen de meiden kan hij verschillend zijn. Soms geeft hij om ze en de andere keer ziet hij ze als slaven. Hij heeft respect voor vrouwen, maar niet altijd. Zijn gedrag naar hun kan onvoorspelbaar zijn.
    Francis kan aardig, behulpzaam en beschermend zijn tegenover de mensen die hij dierbaar is. Maar hij heeft niet veel dierbaren, dus het is niet echt een eigenschap dat hij veel toont. Hij toont het soms naar een meisje. Daarnaast is hij veel eisend en manipulerend. Hij wilt alles hebben op zijn manier en zal ook niet blij zijn wanneer het de andere kant op gaat. Als hij een doel heeft, dan gaat hij er ook voor. Het maakt vaak voor hem niet uit hoe hij aan het reslutaat komt, als hij er maar komt. Francis houd ervan om rond mensen te zijn. Hij houd van de aandacht. Hij is niet bang om met mensen te praten. Francis is ook een intelligent. Daarom kan hij zo goed manipuleren, want niemand het door heeft. Hij weet in moeilijke situaties kalm te blijven. Hij zou dus niet iemand snel een klap verkopen, maar juist sarcastische en ironisch opmerkingen maken. Hij maakt ook sarcastische en ironische opmerkingen wanneer hij niet boos is. Hij is zowel gesloten als open. Het ligt eraan wie hij voor zich heeft. Voor de rest is hij niet snel bang. Angst is iets wat niet snel in zijn woordenboek voorkomt.
    Uiterlijk :
    Francis is een knappe jonge man. Hij heeft een gespierde lichaam, maar het is niet overdreven. Hij gaat regelmatig naar de sport school om gespierd te blijven. Hij is rond de 1,80m.
    Francis heeft kort zwart haar. Het is altijd netjes gekapt en met een beetje gel in plaats gehouden. Hij heeft ook een stoppelbaardje. Hij heeft een blanke huid. Door zijn zwarte haren ziet het er soms een beetje bleekjes uit. Hij heeft bruine ogen. De buitenste rand van zijn iris zijn donker bruin. Hoe dichterbij de pupil, hoe lichter zijn ogen zijn.
    Francis is graag netjes gekleed. Het liefst een pak, maar hij heeft ook wel eens zijn luie dagen. Op zijn luie dagen draagt hij ook wel normale kleding.
    Als Francis lacht, trekt vaak zijn linkermond hoek omhoog. Francis heeft voor de rest een licht Brits accent
    Geschiedenis :
    Francis heeft een vader en moeder die allebei geboren zijn in Groot-Brittannië. Hierdoor heeft hij ook een licht Brits accent. Zijn moeder stierf toen hij 15 jaar oud was in een ongeluk. Francis' vader werkte al een tijdje in de onderwereld. Zijn vader trok hem daarbij mee. Zo is Francis uiteindelijk in de bende gekomen, door zijn vader. Hij doet het eigenlijk voor het geld. Francis heeft geen broertjes of zusjes en is dus enig kinds. Hij heeft niet veel contact met zijn familie, omdat merendeels in Engeland wonen. Francis heeft op verschillende scholen gezeten en ze allemaal afgerond met een diploma, want zijn vader heeft hem van jongs af aan al naar school gestuurd. Hierdoor heeft hij veel dingen geleerd.
    Extra :
    Hij haat roken, maar heeft geen probleem met alcohol. Hij vind roken stikken, maar alcohol vind het zelfs lekker. Als het kan pakt hij gerust een glaasje whisky. Hij heeft een hekel aan wijn. Hij is niet snel dronken en kan ook best wel wat hebben. Voor de rest kan hij goed overweg met een computer en andere elektronica.


    Een oude rol. Misschien moeten er nog aanpassingen worden gemaakt, maar dat doe ik wel een andere keertje ^^

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 20:41 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Bluebell is bijna af, enkel nog de FC, ontvoering en uiterlijk. De jongen doe ik morgen. Het kan zijn dat ik mijn FC nog verander, ik twijfel nog.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik verander mijn FC uiteindelijk toch naar Elle Fanning, aangezien ik haar de hele tijd voor me zag als ik aan Bluebell werkte.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik twijfel tussen Emelia Clarke of Rosie Mac voor fc x)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 9:46 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Ik twijfel tussen Emelia Clarke of Rosie Mac voor fc x)



    Ze zijn allebei mooi maar ik vind Emilia Clarke toch het mooist (;.


    Wilt iedereen zijn/haar rol zo snel mogelijk maken/afmaken want ik wil zo snel mogelijk beginnen (;.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Backbiter schreef:
    Ik twijfel tussen Emelia Clarke of Rosie Mac voor fc x)


    Zijn zij niet een beetje oud om een 16-18 jarig meisje te spelen? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Zijn zij niet een beetje oud om een 16-18 jarig meisje te spelen? :Y)


    Misschien, but ik heb niks beters kunnen vinden. But der zijn zat 18 jarigen die ouder lijken en omgekeerd.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Misschien, but ik heb niks beters kunnen vinden. But der zijn zat 18 jarigen die ouder lijken en omgekeerd.


    Dat is waar haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    EZEKIEL 'ZEKE' RADFORD







    Naam
    — Ezekiel Radford, maar hij wordt aangesproken met Zeke. Hij heeft een vreselijke hekel als mensen die gebruiken en daarom weet maar een kleine, vertrouwelijke groep zijn volledige naam.

    Leeftijd
    — Negetien, hij is jarig op 26 januari.

    Innerlijk
    — Speels: Ezekiel is de typische jongen die altijd grapjes maakt en speelse opmerkingen gooit. Echter staa hij positief in het leven en ziet hij het als een spel; easy go. Ook heeft hij dan een rijke buidel aan humor; sarcasme, droge humor, ironie, etcetera. Je kan hem ook altijd vinden voor pranks; hij is de ster ik bedenken én uitvoeren; het enige wat hij probleemloos kon doen zonder dat het in de soep loopt. Zeke is speels, maar dat maakt hem ook rommelig en onverschillig.
    — Sadistisch: Een ander punt waar hij plezier uit kan halen is pijn. Zeke is op en top een sadist en vindt het ook leuk om een bepaalde macht te hebben over iemand. Hoe hard hij er vroeger voor gevochten heeft; dit deel heeft hij van zijn vader overgekregen. Vroeger schaamde hij zich ervoor en weigerde hij dit toe te geven; nu aanvaardt hij zichzelf en weet dat het een deel is van hemzelf.
    — Verstandig: Zeke is een verstandige jongen, maar is ook erg lui. Dat doet zijn slimme deel van hem erg te min; te lui om op voorhand de consequenties te bekijken; te lui om moeite te doen. Vaak maakt hij luchtige grapjes en speelse opmerkingen die het ijs wat breken, zodat zijn luie kant niet alles overpalmt.
    — Rustig: Desondanks Ezekiel een echte clown is, heeft hij zijn rustige momenten. Hij komt dan kalm en vriendschappelijk over. Druk en stress maken bij hem geen kans; hij is een easy boy, no stress, no shit. Calm down en take a break.
    — Egoïstisch: Zeke haat helpen en andere mensen steunen. Zijn egoïsme drukt behulpzaamheid en medeleven de kop in. Het kan hel werkelijk geen hol schelen hoe het met anderen gaat.
    — Onvoorspelbaar: Ezekiel is nogal onberekenbaar door zijn vele stemmingswisselingen. Echter reageert hij op alles anders; er zit geen verband tussen. Zoals wel duidelijk is; Zeke is te lui om op voorhand dingen te bereiden en komt daarom dus veel decisions on the spot tegen; en dan komen er zo van die onnozele acties
    — Sterk: Ezekiel heeft een sterk karakter; hij laat zich niet gemakkelijk doen en om alsnog zijn overwinning te halen, maakt hij grapjes die anderen op hun beurt weer irriteert.
    — Charmant: Zeke is een echte flirt; erg charmant en galant. Hij kan alle meiden ln no time om zijn vinger winden en hij geniet ervan de macht te hebben hoe ze zo op hem in werken.

    Uiterlijk
          [FC: Xavier Samuel]
    — Grootte: Ezekiel is erg groot en meet 1m92, omdat hij redelijk stevig gebouwd, ziet hij er niet slungelig lang uit.
    — Gezicht: Zeke heeft een erg hoekig gezicht met een scherpe kaaklijn. In zijn kin siert een klein kuiltje. Zijn haren zijn donkerblond en zijn ogen kastanjebruin. Zijn haar is kort, maar lang genoeg om er gel in te kwakken en te modelleren, maar toch niet lang genoeg om het hem te irriteren.
    — Gestalte: Omdat Ezekiel regelmatig eens gaat sporten, heeft hij een sterk gebouwd lichaam. Zijn lichaam is dan ook gesierd met spieren, niet overdreven veel, maar voldoende om er niet als een platte strijkplank uit te zien. Hij is ook relatief sterk, maar is geen vechter. Hij kan wel enkele rake klappen uitdelen en incasseren.
    — Uitstraling: Rond Zeke hangt altijd een flirterige en grappige sfeer. Zijn uitstraling komt losjes over en zelfs met een glimlach of een luchtje grapje is het ijs bij de meesten meteen gebroken. Hij is een echte charmeur en dat kan je zien. Om zijn lippen is altijd een speelse glimlach en zijn houding is natuurlijk. Echter zie je wel aan hem dat hij kwaad of geïrriteerd is

    Geschiedenis
    — Familie:
          — Moeder: Mia (52)
          — Vader: Thom (57)
          — Broer: Luuk (25)
          — Broer: Caine (22)
          — Zus: Elise (16)
    — Geboorte: Zeke is geboren in een groot gezin. Wanneer hij geboren werd, waren er al twee voor hem; Luuk en Caine. Wanneer Zeke drie jaar oud was, kregen ze er een zusje Elise bij. Echter veranderde alles bij de geboorte van Elise. Hun vader, Thom, raakte verslaafd aan gokken en verloor erg veel geld. Als frustratie sloeg hij zijn kinderen uit frustratie, maar de jongens — die zelf niet ouder dan acht waren — verdedigden vooral Elise voor zijn losse handjes. Hun moeder, Mia, kreeg een zenuwinzinking en raakte depressief. Wanneer Zeke zeven jaar was, pleegde zijn moeder zelfmoord. Sindsdien wonen ze bij hun oma, want hun vader belandde uiteindelijk in de gevangenis voor fraude.
    — Vrije tijd: In zijn vrije tijd gaat Ezekiel vaak basketballen, maar doet dit op onserieus niveau. Hij houdt er gewoon van om eens een balletje te gooien. Voor voetbal is hij echter ook te vinden. Om zijn mooie, gespierde lijf te behouden, traint hij ook in de fitness. Dit doet hij ook weer niet consequent en serieus, maar alsnog blijft hij vooruitgang boeken. Hij ziet dus geen reden in een strakker schema te kiezen, al is zijn huidige situatie gewone brute pech.
    — Vriendengroep: Zeke is in de vriendengroep de pranker, de grapjas. Hij maakt de domme, nutteloze opmerkingen, maar is toch verstandig. Alleen zorgt zijn gekke gedrag ervoor dat velen er even aan gaan twijfelen. Verder irriteert hij ook wel eens graag de anderen.
    — Overig: Ezekiel raakte in zijn tienerjaren in contact met de verkeerde jongens. Net zoals zijn broers, die beiden dealen in drugs. Zijn zusje daarentegen is de braafste en gaat netjes naar school, spijbelt niet en leeft in een goed milieu. Een zeer grote contradictie met haar broers.

    Extra's
    — Zeke heeft nog iet of wat contact met zijn broers en zus.
    — Ezekiel heeft al enkele kortdurige relaties gehad.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 0:41 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik denk dat ik toch maar als fc voor Daveigh Chase ga, gewoonweg omdat ze wat jonger lijkt en het beter past bij wat ik in gedachte heb x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."



    Uriel Maximillan Bright


    Naam
    Uriel Maximillan Bright

    Bijnaam
    Uri

    Leeftijd
    22

    Persoonlijkheid
    Uriel is hoogbegaafd — waardoor hij een perfect stel hersenen heeft en veel kennis over allerlei verschillende elementen. Hierdoor wordt hij gezien als the brains van de ontvoeringsorganisatie: de jongeman achter zowel de technische als economische zijden.
          Alhoewel Uriel op het gebied van kennis vrijwel altijd de overhand zal verwerven — wat hij dondersgoed weet — is hij competitief ingesteld en zal hij er altijd alles aan doen om op de eerste plaats te komen staan. Uriel zal daardoor altijd alles direct aan grijpen met een stevige planning: impulsief reageren zal men hem hierdoor niet vaak zien doen.
    Mocht Uriel zich bezig houden met een dergelijke wedstrijd kan hij agressieve karakteristieken vertonen die verergerd worden op het moment dat hij zal verliezen. Hierbij zijn alle ruimten te klein en heeft Uriel minstens een aantal dagen benodigd om tot bedaren te komen.
          Doordat Uriel het idee heeft dat hij iedereen de baas kan zijn door zijn bovengemiddelde intelligentie kan hij anderen gemakkelijk onderschatten en zal hij meerdere malen in complete verwondering zijn mocht iemand hem op zijn plaats zetten. Dit zijn de weinige momenten dat Uriel zich kalm kan gedragen aangezien hij de positieve elementen van personen graag tot uiting wil laten komen.


    Uiterlijk
    Uriel is een lange, gespierde jongeman met goudblonde lokken welke enigszins aan de lange zijde zijn en langs zijn voorhoofd naar beneden vallen. Zijn kijkers hebben een diepe, donkerblauwe kleur waar enkele spikkels goud in zijn verweven welke een contrast vormen jegens zijn blanke huid — deze is op meerdere plaatsen gesierd met donkere tatoeages: de grootste hiervan de engelenvleugels met de zandloper te midden van zijn borstkas.
          Niemand weet dat Uriel tijdens het lezen een bril benodigd heeft welke hij nooit ofte nimmer in het openbaar zal dragen. Al zijn kledingkeuzes zijn gebaseerd op de laatste mode waardoor hij vaak voor zal lopen op anderen met nieuwe combinaties o.i.d.


    Er is één meisjesrol vrij gekomen. Als niemand deze wilt, wil ik haar wel invullen (;.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring