• Ik ben dus sinds kort Assassin's Creed 2 aan het spelen op aanraden van mijn vriend. Nu wilde ik als een soort van surprise-achtig iets een Assassin's Creed Cosplay maken, de female variant. Ik dacht dat mijn vriend het misschien wel leuk zou vinden, geen idee of het zo is, maar ik wil sowieso die cosplay zelf maken en het is sowieso al een plan dat ik had, nog voordat ik het als verrassingsachtig iets bedacht. Nu heb ik al eens op internet rond zitten kijken, maar ik heb nog totaal geen ervaring met het naaien van kleding (van die knuffeltjes kan ik wel, maar verder niks). Ik heb een paar voorbeeldjes gevonden waarvan ik het een beetje na wil gaan maken (deze zullen nog volgen).
    Alleen nu vraag ik mij dus een aantal dingen af. Wat voor stof kan ik het best gebruiken? Hoe kan ik die cape het best maken? Ook zit er eigenlijk zo'n metalen stukje op de band om de taille/middel/buik; met wat zou ik dit kunnen doen? En heeft misschien iemand een idee hoe ik het in elkaar kan zetten, of met welke patronen ik moet werken, etc.?
    Qua kleding zou ik dan graag zo'n lange jas hebben zoals op de eerste twee foto's. Voor de rest moet ik het nog even zien.

    Voorbeelden
    Eerst drie zijn aanklikbaar, de rest zijn gewoon links naar de sites








    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 21:16 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oeehhhh dat lijkt me wel ontzettend awesome!
    The female Ezio Auditore da Firenze :D
    Ik ben erg benieuwd ^^


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    Oeehhhh dat lijkt me wel ontzettend awesome!
    The female Ezio Auditore da Firenze :D
    Ik ben erg benieuwd ^^


    Als het lukt zal ik waarschijnlijk ergens wel foto's posten :)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Raisei schreef:
    (...)

    Als het lukt zal ik waarschijnlijk ergens wel foto's posten :)