• [ bericht aangepast op 11 juli 2015 - 23:35 ]


    stars can't shine with outdarkness

    Charlie Carver speelt in Teen Wolf Ethan, dus ik denk dat het vriendje van Ethan moet zijn.


    Rol: Nieuwe beta van de pack.
    Naam: Alexis 'Lexi' Ilahn McMillian
    Leeftijd: Ze is zeventien jaar oud.
    Levensverhaal: Lexi is geboren en getogen in Beacon Hills en is haar hele leven al wel bekend geweest met de weerwolven die daar rondhingen en andere wezens, sinds haar vader en moeder ex-jagers zijn. Ze heeft een oudere broer genaamd Elijah. De vader van Lexi is momenteel een wapenhandelaar aan de FBI, CIA, CBI etc. en is eigenlijk amper thuis. Haar moeder werkt als verpleegster in het ziekenhuis en sinds haar broer is verhuisd en werkt als leraar is Lexi vaak alleen thuis, niet dat ze dit erg vindt.
    Een alpha van een pack heeft Lauren laatst in een weerwolf veranderd omdat ze anders zou zijn gevallen van het dak van een of ander zakengebouw in de stad. Nu hoort ze daar dus bij.
    Uiterlijk: [FC: Phoebe Tonkin]
    x Lang donkerbruin haar
    x Groene ogen
    x Vaak enkel mascara
    x Donkere kledingstijl
    x 1 meter en 60 centimeter lang
    Innerlijk: x Sarcastisch
    x Zorgzaam
    x Eerlijk
    x Slim
    x Ongeduldig
    x Vaak onserieus

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 15:42 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Charlie Carver speelt in Teen Wolf Ethan, dus ik denk dat het vriendje van Ethan moet zijn.


    Rol: Nieuwe beta van de pack.
    Naam: Alexis 'Lexi' Ilahn McMillian
    Leeftijd: Ze is zeventien jaar oud.
    Levensverhaal: Lexi is geboren en getogen in Beacon Hills en is haar hele leven al wel bekend geweest met de weerwolven die daar rondhingen en andere wezens, sinds haar vader en moeder ex-jagers zijn. Ze heeft een oudere broer genaamd Elijah. De vader van Lexi is momenteel een wapenhandelaar aan de FBI, CIA, CBI etc. en is eigenlijk amper thuis. Haar moeder werkt als verpleegster in het ziekenhuis en sinds haar broer is verhuisd en werkt als leraar is Lexi vaak alleen thuis, niet dat ze dit erg vindt.
    Scott heeft Lauren laatst in een weerwolf veranderd omdat ze anders zou zijn gevallen van het dak van een of ander zakengebouw in de stad.
    Uiterlijk: [FC: Phoebe Tonkin]
    x Lang donkerbruin haar
    x Groene ogen
    x Vaak enkel mascara
    x Donkere kledingstijl
    x 1 meter en 60 centimeter lang
    Innerlijk: x Sarcastisch
    x Zorgzaam
    x Eerlijk
    x Slim
    x Ongeduldig
    x Vaak onserieus


    Scott kan je niet gebeten hebben want de beta is van een andere pack niet die van scott!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 12:43 ]


    stars can't shine with outdarkness

    Ik vul zo wel de vriendin van Liam Payne in, oke?


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Rol: Vriendin Liam
    Naam: Emily Hannah
    Emily betekent rivaal.
    Hannah betekent stijl.
    Door haar vrienden wordt ze meestal Emily genoemd, maar soms ook "Em".
    Achternaam: Morrison
    Leeftijd: 20 jaar. Ze is 19 november jarig.
    Levensverhaal: Emily is als tweede geboren bij de familie Morrison. Ze heeft één oudere broer, Bradley Morrison (Faceclaim: Ethan Dolan) van 23 jaar. Ze kunnen het niet zo goed met elkaar vinden en zien elkaar ook bijna nooit. Dat komt omdat Bradley in een andere stad woont en ze dan een paar uur moet rijden voordat ze bij hem is. Emily woont al 2 jaar niet meer bij haar ouders. Ze woont in een appartement, maar Liam en Emily zijn al best lang aan het zoeken naar een huis waar ze in kunnen samen wonen. 3 jaar geleden hebben ze elkaar voor het eerst ontmoet, maar het duurde even voordat ze elkaar echt leuk begonnen te vinden. Ze hebben nu iets meer dan een jaar verkering. Als baantje werkt ze 4 dagen in de week bij de H&M als verkoopster. Voor de rest verdient ze soms haar geld met oppassen op kleine kinderen, maar dat is hooguit dat ze dat een paar keer in de maand doet. Ze wordt weleens gevraagd om model te staan, maar dat is niet voor geld en dat doet ze ook niet voor grote merken. Ze doet het alleen maar, omdat ze het leuk vindt.
    Innerlijk: Emily houdt er wel van om in de spotlights te staan, maar is niet het populaire meisje. Ze laat soms wel eens haar mening horen, maar is niet de bitch van haar groep. Ook al vindt ze het super om aandacht te krijgen, ze is soms ook wel een beetje stil. Zeker niet bij onbekende mensen en ook niet bij jongens. Ze voelt zich heel ongemakkelijk als jongens haar aandacht geven en naar haar kijken, daar wordt ze ook heel verlegen van. Ze is snel onzeker bij jongens en denkt al vaak dat ze haar lelijk vinden. Ze vindt het heel stom dat ze onzeker is, maar kan er niks aan doen. Liam heeft haar laten voelen dat het niet zo is en voelt zich al snel op haar gemakt bij hem. Ze vindt het niet leuk als mensen stom tegen haar doen, maar durft er niks van te zeggen. Ze laat het gewoon maar doen en probeert wel aardig terug te doen. Ze wilt dat iedereen met alle respect behandeld moet worden, dus daarom scheldt ze geen mensen uit of zegt ze andere dingen.
    Uiterlijk: Faceclaim: Pamela Rf.
    Emily heeft een zuivere huid waar ze heel blij mee is. In de winter heeft ze een best bleke huid, maar dat verandert al snel in de zomer. Op haar wangen poedert ze soms wat blush om een tintje te krijgen. Als ze lacht heeft ze kleine kuiltjes in haar wangen, wat ze niet zo mooi vindt. Maar ja, die kan je niet meer wegwerken, je moet er maar mee leven. Meestal heeft ze geen lipstick of lipgloss op. Ze heeft sterke, witte tanden en die laat ze ook wel graag zien. Ze heeft bruine ogen. Ze doet altijd eyeliner op, soms mascara, maar bijna nooit oogschaduw. Ze heeft lang, lichtbruin haar en laat dit meestal los hangen. Het liefst heeft ze een spijkerbroek aan en een leuk topje. Ze doet alleen maar de kleren aan waar in ze zich goed voelt.



    Volgens mij is de rol klaar (:


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    isaacandallison schreef:
    (...)

    Scott kan je niet gebeten hebben want de beta is van een andere pack niet die van scott!


    Oh, sorry ik kan niet goed lezen, ik verander het wel eventjes.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [ bericht aangepast op 11 juli 2015 - 23:36 ]