• Ik stel jullie mijn nieuwe verhaal voor: Puntkomma;
    Klik
    Tips zijn altijd welkom (:

    Puntkomma;




    Een puntkomma is een plaats in een zin waar de auteur de keuze had om te stoppen met een punt, maar besliste het niet te doen.



    En ook wij hadden die keuze.
    Ik wilde een komma,
    zij wilde een punt.
    En we beslisten samen te kiezen voor een puntkomma.



    Harry Styles
    Fauve D'Aubey
    GusWatersproductie
    Kortverhaal
    Start 8/08/2015

    Overeenkomsten zijn toevallig, dit verhaal is volledig in mijn eigen fantasie ontstaan.
    Zoals sommigen misschien wel weten, heb ik de betekenis achter de puntkomma gehaald van een meisje dat een tattoo van een puntkomma had laten ze zetten en deze betekenis zat daar achter.
    Als je iets van dit verhaal wil gebruiken gelieve het dan even te vragen.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Als het niet met bekende mensen was (gericht op het mannelijk persoon) had ik het wel gelezen, want het klinkt interessant.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Runescript schreef:
    Als het niet met bekende mensen was (gericht op het mannelijk persoon) had ik het wel gelezen, want het klinkt interessant.


    Ik geloof dat 1D in dit verhaal niet bestaat (correct me if I'm wrong), dus in principe zou je het kunnen zien als een gewoon verhaal met een gewoon hoofdpersoon die toevallig dezelfde naam draagt als Harry Styles van 1D.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klinkt awesome! Helaas heb ik het niet zo op 1D.

    Moet beslisten in de beginpost btw niet besloten zijn?


    -

    Zoals Naoko zegt. 1D bestaat niet dus ik gebruik eigenlijk gewoon Harry zijn naam en gezicht.
    Ik denk dat beslisten kan. Ten minste als besliste de verleden tijd is van beslissen. Besloten is de verleden tijd van besluiten toch?

    Ik zou zeggen ik maak een tweede verhaal aan zonder zijn naam maar ja dat is ook een beetje vreemd.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Die verleden tijd van beslissen/besluiten brengt me altijd in de war :')
    anyways, I like it. Ik heb een abo genomen, ziet er goed uit!


    ain't no rest for the wicked.

    apricot schreef:
    Die verleden tijd van beslissen/besluiten brengt me altijd in de war :')
    anyways, I like it. Ik heb een abo genomen, ziet er goed uit!


    Bedankt en voor de duidelijkheid over de beslisten.
    Ik heb het net even opgezocht en beslisten is de verleden tijd van beslissen.
    Maar als ik besluiten bedoelde dan had het dus wel besloten moeten zijn.
    Ik vind het wel jammer dat er mensen afhaken omdat ik Harry als hoofdpersonage gebruik (maar ik begrijp het ergens wel).
    Ik wil alleen even zeggen dat Harry in dit verhaal gewoon een persoonlijkheid heeft die ik heb verzonnen en dus buiten zijn naam en uiterlijk niets gelijk heeft met de echte Harry Styles.
    Maar ik ga jullie ook niet dwingen om het te lezen natuurlijk (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    ach ja, de jongens hebben zo'n grote naam gemaakt nu dat mensen het vaak te zwart-wit zien - naar mijn mening. Er zijn veel goede verhalen die AU zijn en waar gewoon de jongens hun gezicht en naam gebruikt worden. Het is jammer dat die dan gewoon afgeschreven worden.


    ain't no rest for the wicked.

    apricot schreef:
    ach ja, de jongens hebben zo'n grote naam gemaakt nu dat mensen het vaak te zwart-wit zien - naar mijn mening. Er zijn veel goede verhalen die AU zijn en waar gewoon de jongens hun gezicht en naam gebruikt worden. Het is jammer dat die dan gewoon afgeschreven worden.


    Als je een gruwelijke hekel hebt aan die groep, kan je moeilijk iets lezen met zo'n naam, naar mijn mening. Ik denk er meteen aan en dat maakt het voor mij ongemakkelijk om het te lezen. Niets zwart-wit, gewoon ongemakkelijk en minder leuk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Runescript schreef:
    (...)

    Als je een gruwelijke hekel hebt aan die groep, kan je moeilijk iets lezen met zo'n naam, naar mijn mening. Ik denk er meteen aan en dat maakt het voor mij ongemakkelijk om het te lezen. Niets zwart-wit, gewoon ongemakkelijk en minder leuk.

    Ik begrijp het wel, maakt niet uit. Als je het echt graag wil lezen wil ik wel een oplossing zoeken door elke keer een hoofdstukje in privébericht door te sturen of zo.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)
    Ik begrijp het wel, maakt niet uit. Als je het echt graag wil lezen wil ik wel een oplossing zoeken door elke keer een hoofdstukje in privébericht door te sturen of zo.


    Ach, niet zoveel moeite doen hoor ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Runescript schreef:
    (...)

    Als je een gruwelijke hekel hebt aan die groep, kan je moeilijk iets lezen met zo'n naam, naar mijn mening. Ik denk er meteen aan en dat maakt het voor mij ongemakkelijk om het te lezen. Niets zwart-wit, gewoon ongemakkelijk en minder leuk.


    oké, in het geval van gruwelijke hekels kan ik het begrijpen (':


    ain't no rest for the wicked.

    @Runescript je moet het zelf weten natuurlijk


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    De Proloog staat nu online
    klik

    Voor de mensen die eerst willen weten hoe dit verhaal gaat lopen of mijn schrijfstijl willen weten. Het eerste hoofdstuk komt waarschijnlijk woensdag (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind