• Welkom in de wereld van Nuneian, de duistere en onhartelijke koninkrijk van de doden, geregeerd door Adam Atwood. Een jonge vrouw is plotsklaps wakker gemaakt in dit koninkrijk door drie mannen en herinnerd zich niets meer, behalve dat haar geliefde weg is.
          Wat doe je als iemand van wie je houdt het slachtoffer wordt van het kwaad? Het is het moment van de waarheid voor […], een jonge vrouw wiens verloofde plotsklaps werd weggegrist door de vreselijke […] leidt […] door een verwoeste stad waar zij contact maakt met de laatste bewoners, op zoek gaat naar haar geliefde en zo een ijzingwekkend en bovennatuurlijke mysterie oplost dat begon met een […] en eindigt met een dramatische confrontatie.


    Is hier animo voor? Ik zit er met een enige tijd mee in mijn hoofd, maar wil het nu wel echt eens uit gaan werken. En zo ja, wie weet er dan een passende naam?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 19:28 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mt. Zodra ik iets weet laat ik het weten


    26 - 02 - '16

    Geen animo voor dus?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het lijkt mij ontzettend leuk, echt waar, maar ik kan gewoon niks verzinnen. :c


    26 - 02 - '16

    I know, maar ik had ook graag van anderen iets gehoord. Hmm, dan zal ik er nogmaals maar eens over nadenken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het interessant klinken. Ik zou het zeker wel een kans willen geven. En namen, daar ben ik nogal slecht in... Sorry :$


    The truth is out there.

    Klinkt interessant, als het online komt zou ik het zeker lezen! Maar ik heb geen idee, sorry ;s


    16 - 09 - '17

    Ah oké, ik verzin zelf ook ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mij lijkt het erg leuk om te lezen.
    En een passende naam voor de hoofdpersonage ofzoiets? Ben je daar naar op zoek?


    It's never gonna happen, Guys.

    Cleiona schreef:
    Mij lijkt het erg leuk om te lezen.
    En een passende naam voor de hoofdpersonage ofzoiets? Ben je daar naar op zoek?

    Voor de titel en eventueel voor het koninkrijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Voor de titel en eventueel voor het koninkrijk.


    Oei, ik ben slecht in zulke namen verzinnen xD
    Misschien kan een random namen-generator je op ideeën brengen? (;


    It's never gonna happen, Guys.

    Klinkt interessant. Ik ben alleen heel slecht met namen.

    Vinden mensen dit een goede fantasienaam voor 't koninkrijk: Nuneian? En Adam Atwood voor Heerser van dat Koninkrijk? Ik kan alleen geen goed uiterlijk voor de vrouw vinden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Twee keer ''plotsklaps'' klinkt niet zo mooi. ;x
    Plus ik ben ongelooflijk slecht in namen.... Maar wil je me waarschuwen als je begint? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lolicia schreef:
    Vinden mensen dit een goede fantasienaam voor 't koninkrijk: Nuneian? En Adam Atwood voor Heerser van dat Koninkrijk? Ik kan alleen geen goed uiterlijk voor de vrouw vinden.


    Klinkt leuk ^^
    En bij uiterlijk zou ik niet voor blond gaan, ik vind dat niet zo passen om een of andere manier (;


    It's never gonna happen, Guys.

    Cleiona schreef:
    (...)

    Klinkt leuk ^^
    En bij uiterlijk zou ik niet voor blond gaan, ik vind dat niet zo passen om een of andere manier (;

    Ik was van plan gekleurde haren te nemen, omdat het toch een fantasiewereld is van de doden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.