• De 'Model High School' is geen gewone school, het is een bekende modellenopleiding waar alleen de mooiste jongeren binnen geraken. Om in deze droomschool te geraken heb je geld, talent, maar vooral het mooiste uiterlijk nodig. Elk jaar worden jongeren uit de hele wereld geselecteerd om hier binnen te mogen. De mooie jongens en meisjes krijgen een strenge opleiding, deze maakt hun klaar voor de belangrijke "The Model Test". Ze moeten met deze test hun laatste jaar eindigen. Dit is een grote modeshow waar de bekendste mensen in de wereld van mode komen kijken. Er is net als elk jaar veel concurrentie, stress en ruzie maar het blijven toch jongeren die plezier willen beleven.

    Regels van de opleiding :
    - De opleiding begint om 7u30 en eindigt om 18u.
    - Je blijft in de school slapen.
    - Snoep en frisdranken zijn verboden !
    - De lichten moeten uit om 23 uur.
    - Je krijgt les van maandag tot en met zaterdag, zondag ben je vrij.
    - Geen drugs of alcohol.
    - Jongens mogen niet in de meisjeskamers gaan en omgekeerd ook niet.
    - 's Ochtends is het restaurant open van 6u tot 7u15 en 's avonds van 19u tot 21u.
    - Er zijn drie lesuren voorzien per dag voor wiskunde, taal en geschiedenis, de rest van de tijd besteden ze om het 'perfecte' model te worden.

    Regels van de RPG :
    - Minstens 200 woorden.
    - 16+ is toegestaan.
    - Reageer minstens 3 keer per week.
    - De personnages moeten er inderdaad wel heel mooi en knap uitzien, maar vergeet niet, niemand is perfect.
    - Niemand buitensluiten.

    Rollen hier kunnen er altijd meer van zijn
    Meisjes : VOL
    - Jessica 'Jess' Marina Fields ~ Surrexit 1.3
    - Aria Mina Haydee ~ Allirian 1.2
    - Alyssa Kate Sutherland ~ Lukasiak 1.2
    - Natalie Jordan La Rose ~ Boschetto 1.3
    - Saoirse Caitie Devlin ~ Rivals 1.1
    - Piper Adaline Olsen ~ BeauRegard 1.8
    - Olivia Rose Martinez ~ Conaway 1.3
    - Prudence "Prue" Paige Philou Devereaux ~ RousseauOrion 1.2
    - Sawyer Martina Davis ~ Aquari 1.4
    - Dakatia Zefyrah Olys ~ QueenStark 1.6
    Jongens :
    - Cristiano Fatih el Amrani ~ Boschetto 1.1
    - Lucas 'Luc' Dawson ~ OUTLANDERS 1.3
    - Daniël Jai Reaves ~ Balloo
    - Gereserveerd ~ GriekseYoghurt
    - Michael 'Mike' Roberts ~ Conaway 1.4
    - Gereserveerd ~ Phoeni
    - Evan ~ GusWaters 1.9
    - Gabriël Crawford ~ Shawn 1.6
    - Felix Adams ~ Shawn 1.8
    -

    Invullijst :

    Naam :
    Leeftijd : [Ze zitten in het zesde jaar]
    Land :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    Relatie's :
    Extra :

    Faceclaims :
    Zayn Malik
    Gigi Hadid
    Madison Beer
    Jessey Stevens
    Taylor Marie Hill
    Daria Sidorchuk
    Chelsea Gilligan

    Veel plezier ! Het is een tijdje geleden dat ik niet meer online ben geweest, maar ik ben terug ^^.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 9:18 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Surrexit schreef:
    Iedereen is erbij gezet (:.

    Ik twijfel voor mijn FC ): Nina Dobrev of Barbara Palvin ?


    Haha daar geef je twee van de meest gebruikte FCs ooit :P (waardoor ik ze stiekem niet meer zo leuk vind. Ik zou zelf altijd gaan voor een wat originelere FC, omdat ik Nina Dobrev altijd associeer met TVD, in plaats van met het karakter dat jij ervan wil maken)

    OUTLANDERS schreef:
    (...)

    Haha daar geef je twee van de meest gebruikte FCs ooit :P (waardoor ik ze stiekem niet meer zo leuk vind. Ik zou zelf altijd gaan voor een wat originelere FC, omdat ik Nina Dobrev altijd associeer met TVD, in plaats van met het karakter dat jij ervan wil maken)



    Ja, je hebt gelijk, maar ik weet nooit waar te zoeken voor een leuke FC :'(.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    http://www.imdb.com/list/ls053247322/

    Dit soort lijsten zijn waar ik altijd kijk (:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 14:46 ]

    Ik zal zo aan mijn rol beginnen! Ik twijfel nog of ik Jacy Jordan wil Faceclaimen of Virginia Gardner.

    Edit: Ik ga voor Virginia Gardner (;

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 15:20 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    MT.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    OUTLANDERS schreef:
    http://www.imdb.com/list/ls053247322/

    Dit soort lijsten zijn waar ik altijd kijk (:


    Erg bedankt, ik denk wel dat ik al een faceclaim heb gevonden (:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ik twijfel tussen Selena Gomez of een van de Jenners :c


    El Diablo.

    Boschetto schreef:
    Ik twijfel tussen Selena Gomez of een van de Jenners :c


    Die zijn allemaal zo mooi :') Ik vind Selena Gomez erg leuk maar het hangt ook af van het karakter van je rol ^^.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ben ik de enige waarbij Tinypic niet meer werkt ? :'(


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    LUCAS (LUC) DAWSON

    Name || Luc Dawson
    Age || 19 y/o, 17/11/1995
    Country || Hampshire, UK
    FC || Matt Dallas

    Uiterlijk
    Lucas heeft grijs/groene ogen en bruin haar. Hij is slank gebouwd, maar is door jarenlang zwemmen gespierd en in vorm geraakt.

    Innerlijk
    Luc is positief ingestelde jongen. Veel dingen bekijkt hij van de zonnige kant, en vaak zie je hem breed lachend door de gangen lopen. Zelfs tijdens trainingen zie je dat hij zich vermaakt. Die trainingen neemt hij waanzinnig serieus, en hij is iedere dag gefocust bezig. Toch overtreedt hij wel eens te regels. Hij gaat bijvoorbeeld te laat naar bed als het gezellig is.
    ~ Verder werk ik dingen graag uit in de rpg ^^ ~

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 17:18 ]


    Natalie Jordan La Rose









    Naam:
    Natalie Jordan La Rose.
    Leeftijd:
    18.
    Land:
    Ze heeft Amerikaans, Mexicaans en Braziliaans bloed. (Amerikaans-Mexicaanse moeder, Braziliaanse vader)
    Ze is geboren en opgegroeid in Detroit, USA.
    Innerlijk:
    Natalie is een goede vriendin. Ze gaat voor haar vrienden door het vuur en zal ze natuurlijk proberen te helpen. Hoe onmogelijk het ook lijkt, maar ze houdt van een uitdaging. Ze is soms wat grof en ze zegt waar het op staat. Maar als je daar doorheen kijkt merk je wel dat ze voor de rest vrij liefjes is hoor.
    Natalie is een dame die gewend is te krijgen wat ze wil. Maar echt verwend kan je haar niet noemen. Ze zorgt altijd dat ze eigenhandig haar zin krijgt. Natalie is een echte doorzetter, het is geen type dat zal opgeven. Hier kan ze behoorlijk ver mee gaan, beangstigend voor sommige mensen. Ze is echt het type dat het pas op zal geven als ze zelf écht niet verder kan. Het maakt haar bij wijs van spreken niet uit of ze haar eigen leven op het spel zet, als ze haar doel maar bereikt. Natalie is intelligent en koppig, wat een behoorlijk irritante combinatie is. Ze is het gewend om gelijk te hebben, als het niet zo is geeft ze het ook niet toe omdat ze er vaak zo zeker van is dat zij zelf gelijk heeft. Ze kan soms behoorlijk haar zin doordrijven, ze doet wat ze wil. Als ze haar zinnen op iets heeft gezet is het erg moeilijk om haar daarvan af te brengen.
    Natalie is vrij sluw, maar dat is alleen om zichzelf en de mensen van wie ze houd te beschermen. Natalie houdt van sarcasme en gebruikt het zelf dus ook vaak. De sarcasme druipt er meestal vanaf in haar opmerkingen, natuurlijk helemaal als er domme vragen worden gesteld. Haar sarcasme is door de jaren heen wel gegroeid. Natalie zal het zelfs in de meest benauwde situaties gebruiken.
    Natalie is dat meisje dat zich overal uit kan helpen door haar charmes. Ze weet perfect wat ze moet zeggen in welke situatie en wanneer. Dit zorgt ervoor dat velen haar mogen en al veel jongens als een blok voor haar zijn gevallen. Soms gebruikt ze het om te flirten, maar meestal in het alleen maar om haar zin te krijgen of om uit een moeilijke situatie te komen.
    Als je Natalie met één woord moest beschrijven, dan zouden veel mensen zeggen 'uitdagend'. Het is gewoon iets wat ze altijd al gehad heeft. Bij alles wat ze zegt hoopt ze er een reactie uit te krijgen bij de ander, dat vind ze altijd leuk. Natalie weet dat ze allerlei reacties los kan maken bij mensen. Het leukste vind ze nog wel als ze uitdagend gedrag terug krijgt, want dan weet je eigenlijk nooit wat eruit gaat komen. Natalie houdt niet van voorspelbare dingen, dus dat vind ze altijd leuk.
    Uiterlijk: [FC: Kylie Jenner]
    Natalie is een knappe dame, iets wat ze maar al te graag in het dagelijks leven gebruikt. Ze heeft een getinte huidskleur, met dank aan haar afkomst, zonder echte oneffenheden. Als ze net dat tintje extra nodig heeft maakt ze gebruik van de zon of, als het moet, de zonnebank. Natalie is erg trots op haar haar, ze kan er namelijk erg veel mee. Daar maakt ze ook maar al te graag gebruik van, waardoor ze nu al veel stijlen heeft gehad. Lang, kort, natuurlijke kleuren, 'gekke' kleuren, krullen, stijl etc. Ze kan er werkelijk waar alles mee doen. Van zichzelf heeft ze zwart haar met, als het lang is, een lichte slag. Natalie heeft grote, donkere ogen. Haar donkerbruine ogen hebben wat lichtgroene stipjes en streepjes, maar zijn verder niet heel speciaal. Wel zijn ze omringt met lange, volle wimpers en bevatten ze bijna altijd een uitdagende twinkeling. Iets wat ook snel aan haar opvalt zijn haar lippen. Haar lippen zijn van nature erg vol en het is zeker iets wat ze van haar moeder heeft. Natalie heeft goed gevormde wenkbrauwen die goed bij haar gezicht passen, deze werkt ze nog wel wat bij met make up. Maar dat is eigenlijk gewoon om ze wat mooier te maken. Verder heeft ze strakke kaaklijnen die haar gezicht een mooie vorm geven. Qua make up gebruikt ze in het dagelijks leven meestal mascara, eyeliner en lippenstift.
    Natalie heeft zeker een goed lichaam, iets wat natuurlijk een must is voor een model. Qua figuur kan je haar bij de zandlopers plaatsen, iets waar ze erg trots op is. Natalie is zo'n 1,76 lang, wat ze zelf wel goed vind. Ze heeft lange, slanke benen die ze goed in vorm houd. Ze is er namelijk erg trots op. Verder heeft ze, zoals eerder gezegd, een zandloperfiguurtje. Ze heeft een slanke taille en een platte buik. Wel heeft ze duidelijke heupen en wat bredere schouders. Ook heeft ze een volle boezem en kont. Hier traint ze dan ook wel echt voor, dus heel gek is het allemaal niet. Natalie heeft niet echt een stijl waar ze aan vast zit. Ze draagt wat ze leuk vind, maar zorgt wel dat het altijd goed matcht. Verder heeft ze meerdere gaatjes in haar oren en een navelpiercing. Ze heeft één kleine tattoo, deze achter haar oor.
    Geschiedenis:
    Natalie heeft op zich een goede jeugd gehad, met een slecht randje. Ze is, om te beginnen, eigenlijk geboren als Natalie Castellano. Verder is ze praktisch opgegroeid zonder moeder, nog geen week na haar geboorte verliet zij namelijk Natalie en haar vader. Natalie was eigenlijk een ongelukje en haar moeder wou nog geen kinderen, maar ze was erg tegen abortus dus ze werd toch geboren. Natalie's vader was daarin tegen erg blij met zijn dochter en hij behandelde haar als een echt prinsesje. Wat ook wel kon aangezien hij veel geld had, hoe hij daaraan kwam is een minder mooi verhaal. Natalie's vader is namelijk een van Amerika's meest beruchte drugscriminelen, Carlos Castellano. Hij kon heel lang ongezien wegkomen en genieten van zijn miljoenen samen met zijn dochter. Hij zorgde ervoor dat zij een goed leven had. Ze kon naar school, hij steunde haar met de kleine modellenjobs die ze als kind kreeg en ze had verder alles wat haar hartje begeerde. Van speelgoed tot kleding. Het leven was goed. Hier kwam echter een einde aan toen Natalie tien was. Tijdens een grote klus werd haar vader opgepakt en het duurde ook niet lang voor hij zijn straf kon uitzitten. En die straf was zeker niet mild. Natalie leefde vanaf toen bij haar opa, het enige familielid dat een beetje in de buurt woonde. Carlos was echter zo slim geweest om heel veel geld op te slaan, zodat Natalie nog steeds haar luxe leventje kon leiden. Natalie is ondanks alles erg close met haar vader en ze bezoekt hem dus ook zo vaak mogelijk. Haar vader is degene die had gezegd dat ze met een andere achternaam door moest gaan, wou ze een succesvolle carrière hebben. Geassocieerd worden met een gevaarlijke drugscrimineel geeft je natuurlijk geen goede naam, dus ze heeft het veranderd. Niemand weet hier echt van, behalve mensen die ze écht vertrouwd.
    Relatie's:
    Olivia Rose Martinez - Vriendinnen
    Jessica Marina Fields - Best friends

    Extra:
    - Ze spreekt vloeiend Spaans, Portugees en Engels.
    - Doet aan hardlopen zwemmen en lichte work-outs in de sportschool.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 20:52 ]


    El Diablo.

    • Jessica 'Jess' Marina Fields •


    'Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.'




    Leeftijd :
    Jessica is 17 lentes oud.

    Land :
    Jessica is braziliaans. Haar ouders hebben hier altijd al gewoond.

    Innerlijk :
    Jessica kan je echt beschrijven met het woord 'grappig'. Ze heeft veel humor die ze tijdens het dagelijkse leven gebruikt, en mensen soms een goed humeur kan geven. Je ziet haar het vaakst met een glimlach op haar gezicht. Dit is natuurlijk heerlijk voor de mensen die haar omkringen. Het is een heel onserieus persoon. Het enige moment waar ze echt haar best doet is tijdens de photoshoots, want ze weet dat deze heel belangrijk zijn voor haar toekomst. Ze is eigenlijk nooit de 'irritante' tiener geweest die de meeste ouders hebben gehad, dit omdat ze altijd aardig is.
    Jessica is meer het soort dat graag haar vrienden en familie helpt. Ze zal altijd tijd voor een persoon proberen vrij te maken.
    Toch zijn er een paar dingen die mensen niet fijn vinden bij het meisje. Eerst is dat haar slordigheid. Dat zie je gewoon als je in haar kamer komt. Vaak meent ze dat ze geen tijd heeft om op te ruimen, maar dit is maar een excuus. Jess heeft hier gewoon een enorme hekel aan.
    Iets wat ook niet altijd fijn is, is haar goedgelovigheid. Ze vertrouwt mensen erg snel, en vaak komt ze hierdoor in vreemde situatie's. Dit is vooral omdat ze nooit 'nee' zegt. Ze gelooft wat mensen haar zeggen, ook al klinkt dit totaal onzinnig.
    Jessica is zeker en vast ongeduldig. Ze komt altijd stipt op tijd of zelfs wat vroeger, en ze haat het als ze op mensen moet wachten. Het meisje heeft een hekel aan wachten, dit maakt haar ook zenuwachtig waardoor ze soms lichtjes boos wordt. Toch zal je haar niet vaak echt boos zien, mensen die ze niet mag zal ze gewoon negeren. Ze gaat niet op kritiek in.
    Vervolgens is Jess een actieve dame. Ze houdt niet van stil zitten en als ze dat doet is het dan voor een heel belangrijke reden. Om haar lichaam fit te houden gaat ze elke ochtend een half uurtje joggen, daar komen ook een paar sit-ups bij.
    Jessica ging in haar land erg vaak naar feestjes, omdat ze gewoon werd meegesleept door haar vrienden. Meestal werd ze in de ochtend wakker zonder enig souvenir van de avond ervoor. Jess is --als ze begint te feesten-- een echt 'feestbeest' en met wat alcohol erbij kan je haar alles laten doen wat je wilt. Hier profiteerden mensen vaak van.


    Uiterlijk :
    Jessica is een mooie verschijning, en dat weet ze best. Hier profiteert ze toch vaak van, vooral bij jongens die ze ontmoet. Het is een slank meisje van 1m71, wat haar een normale lengte geeft. Jessica heeft mooie vrouwenrondingen die niet te groot zijn, maar wel bij haar lichaam passen. Vroeger was ze heel erg dun en heeft ze een paar problemen met anorexia gehad, maar hier heeft ze voor de opleiding aan gewerkt, maar ze is nog steeds erg dun.
    Jess heeft een lichtgetinte huid, maar deze bruint niet snel. Dit vindt ze niet erg, want ze is volgens haar al bruin genoeg.
    Haar haren hebben een donkerbruine kleur. Toch worden ze in de zomer Wat lichter en dat heeft ze graag.
    Haar ogen zijn net als haar haren donkerbruin, zelfs bijna zwart. Toen ze kleiner was werd er vaak gezegd dat ze 'puppy-oogjes' had.
    Het is Jessica vaak gezegd dat ze erg op haar moeder lijkt, dit neemt ze vreemd genoeg als een compliment op, want haar moeder is een elegante vrouw.

    Geschiedenis :
    Komt.

    Relatie's :
    Natalie ~ Best friends
    Sawyer ~ Friends

    Extra :
    ~Jessica had vroeger anorexia, maar ze heeft hier hard aan gewerkt toen ze te horen kreeg dat ze aangenomen was voor de opleiding.
    ~Jessica heeft al wat modellenwerk gedaan voor een bikinimerk.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 15:51 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.


    George Royle Collins

    Leeftijd :
    19 Years
    Land : England
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    Relatie's :
    Extra :

    alvast een mini beginnetje


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH







    Naam :
    Olivia Rose Martinez

    Leeftijd :
    Olivia is 18 jaren jong.

    Land :
    Olivia heeft Mexicaans bloed via haar vader en Spaans bloed via haar moeder.
    Ze is opgegroeid in de USA, namelijk in Santa Fe, NM.

    Innerlijk :
    Olivia weet wat hard werken is, dit met dank aan haar afkomst. Olivia heeft ontzettend veel discipline, wat haar geschikt maakt voor deze school. Olivia is een streber, een doorzetter en wilt altijd het beste uit zichzelf halen. Wanneer Olivia ergens voor gaat, gaat ze er goed voor. Voor niets of niemand gaat Olivia uit de weg. Ze is een enorme doorzetter. Olivia is vroeger gepest, maar is hier alleen maar sterker door geworden.
    Hoewel Olivia zeker wel houdt van luxe en dan vooral in de vorm van luxe designerkleding, zal ze nooit vergeten waar ze vandaan komt. Olivia is dankbaar voor haar leven en zal het feit dat ze het zo goed heeft niet voor lief nemen. Olivia is dus ook echt niet verwend.
    Olivia staat optimistisch in het leven. Ze bekijkt dingen graag van de positieve kant en laat zichzelf niet snel kisten. Olivia's gelooft heel erg in het gezegde "Waar een wil is, is een weg" en probeert daar naar te leven. Tot nu is alles wat Olivia wilde dan ook gelukt. Ze is de positiviteit zelve. Olivia is dan ook iemand die altijd iedereen probeert op te vrolijken. Ze is er erg gevoelig voor wanneer iemand down is en merkt dit meteen. Dan gaat ze meteen aan de slag om diegene beter te laten voelen. Ze voelt zich op een of andere manier dan ook verantwoordelijk voor andermans geluk.
    Olivia is passievol. Ze heeft een passie voor mensen, een passie voor de wereld en een passie haar hobby's. Elke dag komen er wel nieuwe passies bij. Olivia kan ontzettend geïnteresseerd zijn in de culturen van mensen en is oprecht geïnteresseerd in wat men te vertellen heeft. Ze is dol op het ontmoeten van nieuwe mensen, met haar positieve spontaniteit zit dit ook wel snor. Olivia heeft een ontdekkende en onderzoekende houding en is altijd bezig met verwonderen.
    Hoewel Olivia klinkt als de perfecte schoondochter, heeft ze ook zeker wel haar andere kant. Zo is Olivia enorm temperamentvol. Dit uit zich natuurlijk op een positieve manier, maar kan ook wat negatiever zijn. Zo kan Olivia enorm opvliegen wanneer iemand gemeen is tegen haar. Olivia kan absoluut niet tegen onrecht en dit uit zich in veel geschreeuw, afschuw en kwade woorden bij Olivia. Wanneer je haar boos wilt hebben, moet je goed je best doen. Maar als het is gelukt, dan is ze ook goed boos en is niemand meer veilig voor even.
    Olivia kan enorm verleidelijk zijn. Vooral bij het mannelijke geslacht misbruikt ze dit wel eens. Jongens kan ze makkelijk om haar vingers wimpelen en dit komt haar goed uit wanneer ze iets wilt. Ze zet dan al haar charmes in de strijd.

    Uiterlijk :
    Olivia haalt net de 1 meter 70, wat haar aan de korte kant maakt voor een model. Hoge hakken doen gelukkig veel en daar is Olivia dol op. Ze loopt met gemak op hakken van 8 tot 12 centimeter weg. Olivia heeft een vrij curvy lichaam voor een model, wat ze te danken heeft aan haar Latino-achtergrond. Olivia heeft een getinte huid, waar ze erg blij mee is. Haar haren zijn erg lang en zijn donkerblond. Dit is gebleekt, van nature heeft Olivia donkerbruine haren. Olivia heeft bruine ogen, met een donker randje eromheen. Met bronzer, lip plumper, wenkbrauwpotloden, mascara en af en toe eyeliner zorgt Olivia ervoor dat ze elke dag weer straalt.
    Dat Olivia trots is op haar lichaam laat ze maar al te graag zien. Olivia draagt het liefst zo min mogelijk stof. Dit vindt ze absoluut niet ordinair. Haar motto is "Als je trots kan zijn op je lichaam, waarom zou je het dan verbergen?" Het gevolg is dat ze het liefst korte en strakke kleding draagt. Ze draagt graag korte hotpants, topjes met veel inkijk en strakke jurkjes met cut outs. Zelf vindt ze dat sexy en pronkt ze er maar al te graag mee. Dit doet ze dus absoluut niet om indruk te maken op jongens. Dit doet ze vooral voor zichzelf en ook om andere meiden te laten zien dat ze trots mogen zijn op zichzelf. Olivia draagt het liefst aardkleuren. Echt felle kleuren zul je Olivia niet veel in zien. Wanneer je haar hier in ziet, is dit vaak in haar hele outfit terug te vinden en dan is dat ook echt de hoofdkleur. Hysterische prints houdt Olivia niet van.
    Aan haar voeten zul je óf stoere sneakers zien of hoge hakken. Iets ertussen in draagt Olivia niet echt.

    Geschiedenis :
    Olivia is de dochter van migranten uit Mexico. Toen Olivia's moeder zwanger was van haar dochter, zijn ze de beruchte Mexico-United States border overgestoken. Met succes, want ze werden niet opgepakt. Ze eindigden in Santa Fe, New Mexico, maar het leven daar was niet makkelijk. Ze konden maar moeilijk een baan vinden en werden vooral ingezet in fabrieken, voor een minuscuul loontje. Breed hadden ze het absoluut niet en er moest hard gewerkt worden voor een klein beetje geld. Er was geen ruimte voor luxe, want al het geld ging al op aan alleen maar de basisvoorzieningen. Het gezin woonde in een onveilige buurt met veel geweld. Daar konden ze een klein appartementje betalen.
    Toen Olivia naar school ging, werd ze gepest. Haar klasgenoten hadden namelijk veel meer geld en liepen in mooie kleren, terwijl Olivia's moeder kleren naaiden uit oude lakens en geen geld had voor mooie kleren.
    Toen Olivia naar de middelbare school ging werd het pesten al minder. Olivia nam een krantenwijkje en kon zo elke maand iets leuks voor zichzelf kopen. Ook ging ze de puberteit in en werd ze een knappe meid, wat haar vooral onder haar mannelijke klasgenoten erg populair maakte. Olivia gaf zichzelf op bij een modellenbureau en kon met wat opdrachten hier en daar in een keer veel geld binnensprokkelen. Eindelijk kon Olivia zichzelf weer zijn en had ze geen financiele achterstand meer wat haar tegenhield. Olivia heeft een keer haar ouders al het geld gegeven dat ze kreeg voor haar opdracht. Haar ouders zijn hiermee verhuisd naar een betere wijk van de stad, waar ze eindelijk weer normaal over straat kunnen.

    Relatie's :
    Cristiano • Olivia en Cristiano zijn vrienden (die af en toe iets verder gaan dan vrienden).
    Aria • Olivia en Aria zijn frenemies.
    Natalie • Olivia en Natalie zijn vriendinnen.
    Sawyer • Olivia en Sawyer waren vroeger vriendinnen, maar maken elkaars leven nu zuur.


    Extra :
    Olivia's droom is om een keer mee te doen aan een missverkiezing. Haar ultieme doel is om miss New Mexico te worden en mee te mogen doen aan de Miss USA verkiezing.
    Olvia is enorm sportief. Naast dat ze 4 keer per week in de sportschool hangt voor fitness, danst Olivia sinds haar 12e (hiphop & street), surft ze en is ze dol op het beklimmen van bergen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 19:17 ]


    Tell me about it, stud.

    Mag ik een jongen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman