• De 'Model High School' is geen gewone school, het is een bekende modellenopleiding waar alleen de mooiste jongeren binnen geraken. Om in deze droomschool te geraken heb je geld, talent, maar vooral het mooiste uiterlijk nodig. Elk jaar worden jongeren uit de hele wereld geselecteerd om hier binnen te mogen. De mooie jongens en meisjes krijgen een strenge opleiding, deze maakt hun klaar voor de belangrijke "The Model Test". Ze moeten met deze test hun laatste jaar eindigen. Dit is een grote modeshow waar de bekendste mensen in de wereld van mode komen kijken. Er is net als elk jaar veel concurrentie, stress en ruzie maar het blijven toch jongeren die plezier willen beleven.

    Regels van de opleiding :
    - De opleiding begint om 7u30 en eindigt om 18u.
    - Je blijft in de school slapen.
    - Snoep en frisdranken zijn verboden !
    - De lichten moeten uit om 23 uur.
    - Je krijgt les van maandag tot en met zaterdag, zondag ben je vrij.
    - Geen drugs of alcohol.
    - Jongens mogen niet in de meisjeskamers gaan en omgekeerd ook niet.
    - 's Ochtends is het restaurant open van 6u tot 7u15 en 's avonds van 19u tot 21u.
    - Er zijn drie lesuren voorzien per dag voor wiskunde, taal en geschiedenis, de rest van de tijd besteden ze om het 'perfecte' model te worden.

    Regels van de RPG :
    - Minstens 200 woorden.
    - 16+ is toegestaan.
    - Reageer minstens 3 keer per week.
    - De personnages moeten er inderdaad wel heel mooi en knap uitzien, maar vergeet niet, niemand is perfect.
    - Niemand buitensluiten.

    Rollen hier kunnen er altijd meer van zijn
    Meisjes : VOL
    - Jessica 'Jess' Marina Fields ~ Surrexit 1.3
    - Aria Mina Haydee ~ Allirian 1.2
    - Alyssa Kate Sutherland ~ Lukasiak 1.2
    - Natalie Jordan La Rose ~ Boschetto 1.3
    - Saoirse Caitie Devlin ~ Rivals 1.1
    - Piper Adaline Olsen ~ BeauRegard 1.8
    - Olivia Rose Martinez ~ Conaway 1.3
    - Prudence "Prue" Paige Philou Devereaux ~ RousseauOrion 1.2
    - Sawyer Martina Davis ~ Aquari 1.4
    - Dakatia Zefyrah Olys ~ QueenStark 1.6
    Jongens :
    - Cristiano Fatih el Amrani ~ Boschetto 1.1
    - Lucas 'Luc' Dawson ~ OUTLANDERS 1.3
    - Daniël Jai Reaves ~ Balloo
    - Gereserveerd ~ GriekseYoghurt
    - Michael 'Mike' Roberts ~ Conaway 1.4
    - Gereserveerd ~ Phoeni
    - Evan ~ GusWaters 1.9
    - Gabriël Crawford ~ Shawn 1.6
    - Felix Adams ~ Shawn 1.8
    -

    Invullijst :

    Naam :
    Leeftijd : [Ze zitten in het zesde jaar]
    Land :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    Relatie's :
    Extra :

    Faceclaims :
    Zayn Malik
    Gigi Hadid
    Madison Beer
    Jessey Stevens
    Taylor Marie Hill
    Daria Sidorchuk
    Chelsea Gilligan

    Veel plezier ! Het is een tijdje geleden dat ik niet meer online ben geweest, maar ik ben terug ^^.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 9:18 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Aquari schreef:
    Iemand anders die nog friends (eventueel with benefits *wiggles eyebrows*) met Sawyer wilt zijn? Of misschien enemies?
    Like I said before; ze staat bijna overal voor open :Y)


    Ik heb Olivia en/of Mike?
    Misschien daar iets mee?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 18:50 ]


    Tell me about it, stud.

    Boschetto schreef:
    @Surrexit Natalie dan?
    @Rivals Ik heb Cristiano en Natalie?


    Ik heb misschien wel een idee voor Saoirse en Christiano? Ik note je wel ff!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mh, jongen met als fc Colton Haynes voor mij, ik zie nog wel even wanneer ik m'n rol ga maken, maar als iemand nog een vriend / vriendin / vijand voor zijn / haar personage(s) nodig heeft, geeft even een gil. Dan kan ik mijne er misschien iets op aanpassen, want plannen had ik nog niet.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Beauregard schreef:
    Mag ik een meisje met als FC Nina Dobrev? Misschien verander ik dit later nog tho


    Sorry maar de RPG is vol sorry :/ Als er genoeg jongens zijn dan misschien wel maar ik wou het aantal rollen bij 20 laten :(


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Shawn schreef:
    Mh, jongen met als fc Colton Haynes voor mij, ik zie nog wel even wanneer ik m'n rol ga maken, maar als iemand nog een vriend / vriendin / vijand voor zijn / haar personage(s) nodig heeft, geeft even een gil. Dan kan ik mijne er misschien iets op aanpassen, want plannen had ik nog niet.


    Ik zet je erbij (:.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Boschetto schreef:
    @Surrexit Natalie dan?
    @Rivals Ik heb Cristiano en Natalie?


    Ja (:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Oké, ik ga nu bezig, als iemand op welke manier dan ook iets ziet aan m'n rol dat niet klopt / beter kan, roep gewoon ook al ben ik nog niet klaar. De laatste keer dat ik rpg'de is zo'n drie maanden terug, dus dit is echt inkomen :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    N A A M
    Gabriël Crawford
                > Gabriel; Kracht van God
                > Crawford; Van de Crow's fort.


    L E E F T I J D

    Achttien, — hij verjaard op de dertiende van December.

    L A N D

    Canberra, Australië.

    I N N E R L I J K

    Intelligent, ruimdenkend, iets wat Gabriël tot een goede bemiddelaar maakt. Gabe ziet een ruzie graag vanuit beide standpunten maar zal hier geen mening over trekken, waardoor hij vaak degene is die er voor zorgt dat personen weer met elkaar door een deur kunnen. Snel gepikeerd of kwaad is hij dan ook niet, waardoor je Gabriël zelden boos zal zien op iemand anders. Daar in tegen gaat hij graag een discussie aan, maar dit is meer omdat hij zelf een sterke mening heeft en wilt weten waarom een ander niet zo denkt, dan dat hij persé zijn gelijk moet krijgen.

    Bij frustratie cynisch, een van de redenen dat mensen vaak bij hem uit de buurt blijven. Gabriël is een verschrikkelijke perfectionist wanneer het op zichzelf neerkomt. Waar hij anderen juist moed in zal spreken wanneer iets niet lukt, moet het bij hem overnieuw. Aangezien hij het woord opgeven niet kent gaat hij ergens net zo lang mee door tot het hem lukt en in de tussentijd kan hij aardig gefrustreerd raken van zijn eigen tekortkomingen. Het is niet dat hij ooit toe zal geven dat hij niet tevreden is met wat hij doet, maar wanneer hij gefrustreerd is, valt dit te merken aan de sarcastische, haast cynische opmerkingen die hij overal op zal maken.

    — Betrouwbaar, humoristisch, een andere reden dat mensen graag in de buurt van Gabriël zijn. Ondanks dat hij aardig kalm is en graag met zijn neus in een goed boek zit, heeft hij een goed gevoel voor humor en blijven de gesprekken die je met hem hebt ook tussen jullie. De waarheid kan je krijgen, Gabriël is recht door zee en het is maar net waar je van moet houden, maar als je iets wilt weten, kan je de waarheid krijgen. Gabriël is dan ook realistisch ingesteld en zal niet goed spreken over een situatie dat duidelijk verloren zaak is, al zal hij hoe dan ook niet snel opgeven, hoe hopeloos het ook is.

    Ontevreden. Deze eigenschap, valt eigenlijk enkel terug op zichzelf. Voornamelijk door de invloed die zijn ouders op hem hebben gehad is Gabriël totaal niet zeker over zichzelf. Dit niet zozeer over zijn uiterlijk, maar vooral om wie hij is, waardoor hij ergens toch wel een beetje terughoudend is naar anderen toe. Doordat zijn ouders het altijd duidelijk lieten merken dat hij een ongelukje was geweest is het er bij hem ergens toch ingeslopen overbodig te zijn vergeleken met de rest van de wereld, al houd hij dit gevoel braaf voor zichzelf na een flinke woordenwisseling tussen hem en zijn ouders. De eerste en direct de laatste keer dat hij toegaf zich zo te voelen werd hij direct uitgemaakt voor egoïstisch, dus is het iets wat hij alweer uit zijn hoofd heeft gezet. Toch is het iets wat hem tegenhoud in het aanspreken van mensen uit zichzelf of het handelen in bepaalde situaties.

    U I T E R L I J K


    G E S C H I E D E N I S


    R E L A T I E S

    Dakatia Zefyrah Olys. - Beste vriendin.

    E X T R A

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 21:36 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    @Surrexit Aria en Jessica kunnen nichten zijn ?

    @Conaway Frenemy's met Olivia is goed (: En waarschijnlijk zou Aria Mike aantrekkelijk vinden maar ik weet niet wat hij van haar kan vinden ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Dakatia Zefyrah Olys.



    Some legends are told, Some turn to dust or to gold





          Naam :
    Dakatia (Da-kaat-ie-aa) - Vechter.
    Zefyrah (Seff-ie-raah) - Wapenmaker.
    Olys. (O-llies) - Waterlelie.


          Leeftijd :
    Achtien, jarig op 14 December.

          Land :
    Egypte, Gizeh.


    But you will remember me,Remember me for centuries


          Innerlijk :
    • Agressief.
    • Behoedzaam.
    • Behendig.
    • Dominant.
    • Humeurig.
    • Imiterend.
    • Intelligent.
    • Leidinggevend.
    • Liefdevol.
    • Moedig.
    • Prikkelbaar.
    • Sluw.
    • Strijdlustig.
    • Teruggetrokken.
    • Trots.
    • Zintuigelijk.


          Uiterlijk :
    fc: Phoebe Tonkin.
    • Haren : Dakatia heeft middel tot donkerbruine haren die tot net bij haar schouderbladen komen. Ze verzorgt deze goed, en ze zitten altijd precies zoals ze wilt dat deze zitten.

    • Gezicht : Dakatia heeft een smal gezicht, met een kleine wipneus, volle bloedrode lippen en donkerbruine haast zwarte ogen die soms een andere kleur lijken te hebben bij fel licht.

    • Lichaam : Dakatia is een vrij lang (1.76m) en slank ( 67 KG) meisje, haar bouw mag dan slank zijn, maar Dakatia is zeker niet een zwak meisje. Ze traint veel en houd hiermee niet alleen haar gewicht in balans, maar zorgt er zo ook voor dat ze aardig wat spieren heeft aangemaakt. Soms loopt ze met krukken, dit komt mede doordat Dakatia snel last heeft van haar knieen





    And just one mistake, Is all it will take


          Relatie's :
    • Marcton Olys • Vader.
    • Odetta Olys - Deveau • Moeder • Overleden.
    • Hiyaze Olys - Aizad • Stiefmoeder.
    • ____ Olys • Broer/zus. (Open voor ander spelers.)
    • Gabriël Crawford • Beste Vriend.
    • Sawyer Martina Davis • Frenemie.
    • Michael 'Mike' Roberts • Friends with Benefits.


          Extra :
    Dakatia is alles behalve perfect, en dat is zeker wel te merken aan hoe ze zich gedraagt en hoe ze andere behandeld.
    Ze heeft al eerder op de school gezeten, maar werd eraf gestuurd door onhandelbaar gedrag. Nu is ze terug om het lieve engeltje te spelen.




    We'll go down in history, Remember me for centuries

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 13:37 ]

    Shawn schreef:
    Mh, jongen met als fc Colton Haynes voor mij, ik zie nog wel even wanneer ik m'n rol ga maken, maar als iemand nog een vriend / vriendin / vijand voor zijn / haar personage(s) nodig heeft, geeft even een gil. Dan kan ik mijne er misschien iets op aanpassen, want plannen had ik nog niet.


    Ik heb Dakatia wel voor je ^^

    QueenStark schreef:
    (...)

    Ik heb Dakatia wel voor je ^^


    Gb anders even! :3


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Allirian schreef:
    @Surrexit Aria en Jessica kunnen nichten zijn ?

    @Conaway Frenemy's met Olivia is goed (: En waarschijnlijk zou Aria Mike aantrekkelijk vinden maar ik weet niet wat hij van haar kan vinden ?


    Ehm, misschien dat ze elkaar wel aantrekkelijk vinden, maar dat ze elkaar niet echt kennen ofzo?


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    (...)

    Ik heb Olivia en/of Mike?
    Misschien daar iets mee?


    Ik vind het goed, wat had je in gedachten? ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik denk dat Gabe zo ongeveer wel 'af' is qua innerlijk, dus als iemand op welke manier dan ook een relatie wilt, roep ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.