• De 'Model High School' is geen gewone school, het is een bekende modellenopleiding waar alleen de mooiste jongeren binnen geraken. Om in deze droomschool te geraken heb je geld, talent, maar vooral het mooiste uiterlijk nodig. Elk jaar worden jongeren uit de hele wereld geselecteerd om hier binnen te mogen. De mooie jongens en meisjes krijgen een strenge opleiding, deze maakt hun klaar voor de belangrijke "The Model Test". Ze moeten met deze test hun laatste jaar eindigen. Dit is een grote modeshow waar de bekendste mensen in de wereld van mode komen kijken. Er is net als elk jaar veel concurrentie, stress en ruzie maar het blijven toch jongeren die plezier willen beleven.

    Regels van de opleiding :
    - De opleiding begint om 7u30 en eindigt om 18u.
    - Je blijft in de school slapen.
    - Snoep en frisdranken zijn verboden !
    - De lichten moeten uit om 23 uur.
    - Je krijgt les van maandag tot en met zaterdag, zondag ben je vrij.
    - Geen drugs of alcohol.
    - Jongens mogen niet in de meisjeskamers gaan en omgekeerd ook niet.
    - 's Ochtends is het restaurant open van 6u tot 7u15 en 's avonds van 19u tot 21u.
    - Er zijn drie lesuren voorzien per dag voor wiskunde, taal en geschiedenis, de rest van de tijd besteden ze om het 'perfecte' model te worden.

    Regels van de RPG :
    - Minstens 200 woorden.
    - 16+ is toegestaan.
    - Reageer minstens 3 keer per week.
    - De personnages moeten er inderdaad wel heel mooi en knap uitzien, maar vergeet niet, niemand is perfect.
    - Niemand buitensluiten.

    Rollen hier kunnen er altijd meer van zijn
    Meisjes : VOL
    - Jessica 'Jess' Marina Fields ~ Surrexit 1.3
    - Aria Mina Haydee ~ Allirian 1.2
    - Alyssa Kate Sutherland ~ Lukasiak 1.2
    - Natalie Jordan La Rose ~ Boschetto 1.3
    - Saoirse Caitie Devlin ~ Rivals 1.1
    - Piper Adaline Olsen ~ BeauRegard 1.8
    - Olivia Rose Martinez ~ Conaway 1.3
    - Prudence "Prue" Paige Philou Devereaux ~ RousseauOrion 1.2
    - Sawyer Martina Davis ~ Aquari 1.4
    - Dakatia Zefyrah Olys ~ QueenStark 1.6
    Jongens :
    - Cristiano Fatih el Amrani ~ Boschetto 1.1
    - Lucas 'Luc' Dawson ~ OUTLANDERS 1.3
    - Daniël Jai Reaves ~ Balloo
    - Gereserveerd ~ GriekseYoghurt
    - Michael 'Mike' Roberts ~ Conaway 1.4
    - Gereserveerd ~ Phoeni
    - Evan ~ GusWaters 1.9
    - Gabriël Crawford ~ Shawn 1.6
    - Felix Adams ~ Shawn 1.8
    -

    Invullijst :

    Naam :
    Leeftijd : [Ze zitten in het zesde jaar]
    Land :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    Relatie's :
    Extra :

    Faceclaims :
    Zayn Malik
    Gigi Hadid
    Madison Beer
    Jessey Stevens
    Taylor Marie Hill
    Daria Sidorchuk
    Chelsea Gilligan

    Veel plezier ! Het is een tijdje geleden dat ik niet meer online ben geweest, maar ik ben terug ^^.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 9:18 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.






    Naam :
    Michael 'Mike' Roberts

    Leeftijd :
    Mike is 18 jaren jong.

    Land :
    Mike is geboren en getogen in Santa Barbara, California.

    Innerlijk :
    Mike is een chille gast. Hij is de levensgenieter, de homeboy van de groep. De jongen die alles wel best vindt.
    Mike is een enorme grapjas. Dit zit hem in zowel komische opmerkingen als ik galgenhumor. Hij vindt het geweldig om pranks uit te halen en doet dit dan ook regelmatig. Mike is het type jongen waarbij het gaat om die opmerkingen tussendoor.
    Mike is een groepspersoon en is erg sociaal. Hij heeft geen vijanden, puur omdat hij geen zin heeft in ruzie en gewoon aardig is tegen iedereen. Hij is vriendelijk en open. Als je met Mike omgaat, weet je ook gelijk met wat voor persoon je te maken. Er is geen sprake van mysterie ofzo. Hij is ook erg direct. Als hij iets vindt, dan zegt hij dat. Kan hem het wat schelen. Dit is fijn, maar kan soms wat intimiderend overkomen. Niet iedereen vindt het namelijk fijn als je zomaar aangeeft dat ze een slecht uitzien. (Een voorbeeld) Maar Mike 'keeps it real.'
    Mike kan druk zijn. Hyperactief zelfs. Het was eerst zelfs zo erg dat hij is getest op adhd. Dit was echter negatief. Bij Mike kan het drukke gedrag doorslaan in impulsief gedrag. Die combinatie met zijn directheid werkt soms in zijn tegendeel. Dan zegt hij voordat hij nadenkt. Hij kan ook erg wispelturig zijn. De ene keer wilt hij dit, de andere keer dat. Dit kan leuk zijn, gezien je met hem nooit verveelt. Soms kan het vervelend zijn.
    Mike is prikkelbaar voor treiteren. Hij heeft een agressieve kant die niet geprikkeld moet worden. Tenminste, dat is beter voor de mensen om hem heen.

    Uiterlijk :
    Mike heeft bruine haren, waar hij het gebleekt heeft voorin. Daar is het dus meer blond. Mike heeft hazelkleurige ogen. De kleur kan nog wel eens wisselen, afhankelijk van het licht. Mike een mannelijk gezicht, met een brede kaaklijn en stevige contouren. Zijn lichaam is gespierd. Vooral zijn wasbordje is keihard van de spieren. Mike is niet breed, want hij let wel erg op zijn voeding. Met een lengte van 1.85 is hij een lange jongen, maar precies goed als model. Mike laat vaak wat baardhaar staan. Niet dat hij er niet op let, in tegendeel zelfs. Mike is best ijdel. Maar zo'n klein baartje vindt hij wel bij zichzelf passen. Morgen kan dat echter weer heel anders zijn. Hij wisselt regelmatig van look.
    Iets wat wel permanent is bij Mike, zijn zijn tattoos. Op zijn borst heeft hij een kruis laten tattooeren. Die kruis staat voor zijn overleden tweelingbroer. Op zijn rechter bovenarm staat getattooeerd: "What goes around, comes around."
    Mike ziet er altijd uit alsof hij niets aan zijn uiterlijk heeft gedaan, terwijl toch alles goed zit. Dat is ook het soort look dat Mike wilt creëren. Hij let wel op wat hij aantrekt, maar wilt er zeker niet te gelikt uitzien. Wat hij graag draagt zijn t-shirts met v-halzen waar zijn gespierde torso goed in uitkomt, leren jacks en skinny jeans of juist chino's. Mike heeft een enorme sneakerverzameling, maar houdt ook juist weer van leren schoenen. Mike is vanaf kleins af aan al een groot fan van Grease en haalt ook daar graag inspiratie vandaan, wanneer het op zijn uiterlijk aankomt.

    Geschiedenis :
    Mike is geboren in een typisch picture perfect gezien. Zijn vader was een directeur bij de bank, zijn moeder was een lerares op de basisschool en hij heeft een oudere zus die nu 21 jaar is. Geld was er ook genoeg bij de familie Roberts. Ze waren keurig en hadden een rooskleurig leven. Dit picture perfect viel in duigen toen Mike en zijn tweelingbroer geboren werden. Ze werden veel te vroeg geboren, wat levensbedreigend was voor beide jongens. Mike heeft het overleefd, zijn tweelingbroer niet. Het heeft Mike altijd pijn gedaan te weten dat hij een broer had kunnen hebben die hij nooit heeft leren kennen. Voor zijn broer heeft hij een kruis op zijn borst laten zetten. Dit gaf hem een soort van rust.

    Relatie's :
    Cristiano • Mike en Cristiano zijn vrienden aan het worden.
    Saoirse • Mike en Saoirse zijn beste vrienden. Stiekem voelt Mike meer voor Saoirse.
    Gabriël • Mike en Gabriël zijn best buds.
    Dakatia • Mike en Dakatia zijn friends with benefits.
    Jessica Mike en Jessica zijn een keer in een dronken bui met elkaar het bed in gedoken. Nu is het vooral ongemakkelijk tussen de twee.

    Extra :
    Mike is opgegroeid aan het strand en is dol op het strand. Elk vrij moment dat hij heeft pakt hij aan om naar het strand te gaan. Zij het om te surfen, jetskiën, waterskiën of gewoon om een balletje te trappen op strand of te chillen met vrienden.
    Mike's droom is om later, wanneer hij te oud is om nog model te zijn, een typisch jaren '50 café openen.
    Mike kan goed zingen, maar is te onzeker om dit in het openbaar te doen. Zijn zus heeft hem al eens opgegeven voor America's Got Talent, maar toen is Mike niet op komen dagen. Hij heeft het zijn zus ook nooit vergeven.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 11:44 ]


    Tell me about it, stud.

    Zou je me willen waarschuwen als er weer een meisje vrij komt? (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik wil wel een jongen reserveren als dat kan


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Ik wil wel een jongen reserveren als dat kan


    Ja c:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Sawyer Martina Davis

    “ Be grateful for what you have.
    If you want more, work for it. If you don't like something, change it.
    Stop stressing and complaining. ”






    Naam. Sawyer Martina Davis
    Sawyer • s aw - y uh r • cuts timber
    Martina • m ah r t ih n ah • of mars; warlike
    Davis • d AI - v ih s • beloved

    Leeftijd. Zeventien jaar oud.
    Is geboren op twee september.

    Land. Amerika.

    Innerlijk.
    Leeft in haar eigen wereldje -- vrolijk -- gezellig
    Trouw -- beschermend -- loyaal
    Hyperactief -- slechte concentratie -- prikkelbaar
    Nieuwsgierig -- betrouwbaar -- intelligent
    Koppig -- eigenwijs.

          “ You cannot judge what should bring others joy, and others connot judge what should bring you joy. ”

    Uiterlijk. FC: Emilia Clarke.
    Haar: Golvend -- reikt tot haar borsten -- donkerbruin
    Oogkleur: blauw -- bruin/gelige tint rondom pupil
    Lengte + gewicht: 173 centimeters lang -- 58 kilogram
    Huid: blank -- kent bijna geen oneffenheden

    Geschiedenis.
    Georgina Johnson • moeder
    James Davis • vader
    Riley Davis • broer

          Sawyer is opgegroeid in de Amerikaanse stad Boston, Massachusetts en heeft het niet altijd even gemakkelijk gehad, op de basisschool werd ze namelijk gepest omdat ze iets dikker was dan de rest van de kinderen in haar klas en omdat ze model wou worden. Dit had natuurlijk een negatief effect op Sawyer waardoor ze veel minder ging eten om 'af te vallen' en wanneer ze wel wat binnen kreeg, stak ze niet veel later een vinger in haar keel. Haar ouders en broer hadden geen idee dat ze gepest werd, op een gegeven moment biechtte ze dit wel op. Sawyer had haar twijfels of ze het wel moest vertellen want ze schaamde zich dood, uiteindelijk was het de goede keuze geweest en ze werd gelijk overgeplaatst naar een andere basisschool waar het wel goed ging. Sawyer wou de pestkoppen iets bewijzen en daarom ging ze zich toch verdiepen in modellenwerk. Een aantal jaar later had ze al een wat ervaring op gedaan als model, ze heeft een aantal keer op covers gestaan op grote én kleine tijdschriften. Niet veel later werd ze geselecteerd om naar 'The Model High School' te gaan. Haar ouders en haar tweelingbroer, Riley, waren super trots op haar en het belangenrijkste; ze was super trots op haar zelf.

          “ If you're happy with what you're doing and it's working for you, please don't allow anyone else to tell you your path is wrong. ”

    Relatie's.
    - Jessica Fields en Sawyer zijn vriendinnen.
    - Cristiano el Amrani en Sawyer zijn vrienden.
    - Gabriël Crawford en Sawyer hebben verkering.
    - Daniël Reaves en Sawyer zijn beste vrienden.
    - Piper Adaline Olsen en Sawyer zijn beste vriendinnen.
    - Dakatia Olys en Sawyer zijn frenemies.
    - Prudence Devereaux en Sawyer zijn vriendinnen.
    - Olivia Martinez en Sawyer waren vroeger vriendinnen, maar maken nu elkaars leven zuur.

    Extra.
    - Sawyer kan aardig goed zingen, dit is ook iets wat ze graag doet.
    - Sawyer kan piano spelen.
    - Sawyer vind het heerlijk om 's avonds voor het slapen gaan een goed boek te lezen.

          “I think the reason why strong women have such a powerful impact is that you've got the strength of a man with the heart and sensitivity of a woman. ”

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 19:50 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Iemand geïnteresseerd in een relatie met Sawyer? Ze staat in principe overal voor open c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mh, ik moet toch eigenlijk maar weer eens met rpg'en beginnen.... Ik twijfel ;x


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Shawn schreef:
    Mh, ik moet toch eigenlijk maar weer eens met rpg'en beginnen.... Ik twijfel ;x


    Ik kan al voor de zekerheid iemand voor je reserveren ?


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Aquari schreef:
    Iemand geïnteresseerd in een relatie met Sawyer? Ze staat in principe overal voor open c:


    Jessica ? (:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Wie voor Cristiano of Natalie?


    El Diablo.

    Boschetto schreef:
    Wie voor Cristiano of Natalie?


    Jessica wilt wel :') ze heeft nog geen relatie's.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Boschetto schreef:
    Wie voor Cristiano of Natalie?


    Sawyer? Zij staat in principe overal voor open.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    ^ Ik vind het goed! Hebben jullie ideeën, ik zoek in elk geval nog (beste) vrienden so...


    El Diablo.

    Boschetto schreef:
    ^ Ik vind het goed! Hebben jullie ideeën, ik zoek in elk geval nog (beste) vrienden so...


    Jess wilt graag beste vriendin zijn van één van je rollen ^^ Maar ik weet niet bij wie ze het best zou passen ?


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Boschetto schreef:
    ^ Ik vind het goed! Hebben jullie ideeën, ik zoek in elk geval nog (beste) vrienden so...


    Cristiano en Sawyer kunnen wel vrienden zijn? Tenzij je iets anders in gedachte had?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.