• De 'Model High School' is geen gewone school, het is een bekende modellenopleiding waar alleen de mooiste jongeren binnen geraken. Om in deze droomschool te geraken heb je geld, talent, maar vooral het mooiste uiterlijk nodig. Elk jaar worden jongeren uit de hele wereld geselecteerd om hier binnen te mogen. De mooie jongens en meisjes krijgen een strenge opleiding, deze maakt hun klaar voor de belangrijke "The Model Test". Ze moeten met deze test hun laatste jaar eindigen. Dit is een grote modeshow waar de bekendste mensen in de wereld van mode komen kijken. Er is net als elk jaar veel concurrentie, stress en ruzie maar het blijven toch jongeren die plezier willen beleven.

    Regels van de opleiding :
    - De opleiding begint om 7u30 en eindigt om 18u.
    - Je blijft in de school slapen.
    - Snoep en frisdranken zijn verboden !
    - De lichten moeten uit om 23 uur.
    - Je krijgt les van maandag tot en met zaterdag, zondag ben je vrij.
    - Geen drugs of alcohol.
    - Jongens mogen niet in de meisjeskamers gaan en omgekeerd ook niet.
    - 's Ochtends is het restaurant open van 6u tot 7u15 en 's avonds van 19u tot 21u.
    - Er zijn drie lesuren voorzien per dag voor wiskunde, taal en geschiedenis, de rest van de tijd besteden ze om het 'perfecte' model te worden.

    Regels van de RPG :
    - Minstens 200 woorden.
    - 16+ is toegestaan.
    - Reageer minstens 3 keer per week.
    - De personnages moeten er inderdaad wel heel mooi en knap uitzien, maar vergeet niet, niemand is perfect.
    - Niemand buitensluiten.

    Rollen hier kunnen er altijd meer van zijn
    Meisjes : VOL
    - Jessica 'Jess' Marina Fields ~ Surrexit 1.3
    - Aria Mina Haydee ~ Allirian 1.2
    - Alyssa Kate Sutherland ~ Lukasiak 1.2
    - Natalie Jordan La Rose ~ Boschetto 1.3
    - Saoirse Caitie Devlin ~ Rivals 1.1
    - Piper Adaline Olsen ~ BeauRegard 1.8
    - Olivia Rose Martinez ~ Conaway 1.3
    - Prudence "Prue" Paige Philou Devereaux ~ RousseauOrion 1.2
    - Sawyer Martina Davis ~ Aquari 1.4
    - Dakatia Zefyrah Olys ~ QueenStark 1.6
    Jongens :
    - Cristiano Fatih el Amrani ~ Boschetto 1.1
    - Lucas 'Luc' Dawson ~ OUTLANDERS 1.3
    - Daniël Jai Reaves ~ Balloo
    - Gereserveerd ~ GriekseYoghurt
    - Michael 'Mike' Roberts ~ Conaway 1.4
    - Gereserveerd ~ Phoeni
    - Evan ~ GusWaters 1.9
    - Gabriël Crawford ~ Shawn 1.6
    - Felix Adams ~ Shawn 1.8
    -

    Invullijst :

    Naam :
    Leeftijd : [Ze zitten in het zesde jaar]
    Land :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    Relatie's :
    Extra :

    Faceclaims :
    Zayn Malik
    Gigi Hadid
    Madison Beer
    Jessey Stevens
    Taylor Marie Hill
    Daria Sidorchuk
    Chelsea Gilligan

    Veel plezier ! Het is een tijdje geleden dat ik niet meer online ben geweest, maar ik ben terug ^^.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 9:18 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Naam :
    Evan Collins

    Leeftijd :
    18 jaar





    Land :
    Ierland

    Innerlijk :
    dromerig
    Evan is erg dromerig. Het gebeurt meerdere malen op een dag dat Evan wegdroomt. Hij heeft een ruime fantasie en droomt graag over hoe dingen beter zouden kunnen zijn.
    Zo heeft hij een wat vertekend beeld van de werkelijkheid en dat komt soms hard aan. Gesprekken lopen niet zoals hij ze in zijn hoofd gepland had en de wereld is harder dan hij denkt. Dit zorgt voor teleurstellingen.
    Anderzijds is Evan enorm gelukkig als een van zijn dromen toch uitkomt en dan zal de blijdschap van zijn gezicht afstralen.
    Evan vindt het dus geweldig om verhalen te vertellen en mooie betekenissen te zoeken achter bepaalde dingen.
    Evan is iemand met wie je goed kan praten en diepzinnige gesprekken kan voeren al zal hij snel afgeleid zijn wanneer hij je geen aangename persoon vindt om mee te praten.

    jaloers
    Evan is erg Jaloers. Hij vindt het zelf een vervelende eigenschap maar kan er niets aan veranderen. Wanneer iemand vrienden van hem af lijkt te nemen, kan hij soms nogal aanvallend reageren.
    Ergens is het ook best wel schattig aangezien hij meestal gewoon bang is om iemand te verliezen.

    Ondoordacht
    Evan is een ondoordachte persoon. Hij laat het leven op zich afkomen en ziet wel wat er gebeurt. Dit loopt soms fout aangezien een aantal dingen wel effectief een plan nodig hebben. Toch zorgt deze eigenschap soms voor leuke momenten. Evan kan heel onverwacht uit de hoek komen en kan dus soms voor aangename verrassingen zorgen.

    Uiterlijk :
    Fc: rory torrens
    Evan heeft een lengte van 1 meter 80. Zijn haren hebben een bruine kleur. Evan gebruikt in de ochtend altijd een beetje wax en gaat daarmee vluchtig door zijn haren waardoor deze er wat omhoog staan. Zijn kapsel zal dus nooit identiek zijn. Evans ogen zijn lichtbruin met een donkerbruin randje eromheen.
    Evan is zeker niet lelijk maar toch voelt hij zich soms wat minder modelwaardig dan de rest.
    Op andere momenten daarentegen vindt hij zichzelf een van de knapste personen op aarde.

    Geschiedenis :
    Ouders net gescheiden en dus zusje van 2 jaar

    Relatie's :
    Evan heeft een relatie met Prue

    Extra :
    Hij speelde vroeger viool. Na een aantal jaren het instrument niet meer te hebben aangeraakt uit protest tegen zijn ouders (omdat hij verplicht viool moest spelen) is hij het laatste jaar terug begonnen met viool spelen omdat hij eigenlijk toch de schoonheid van het instrument wel inzag.

    Rest volgt

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 2:03 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    QueenStark schreef:
    (...)

    Friends with benefits met Mike?


    Is goed !


    Tell me about it, stud.

    Beauregard schreef:
    (...)
    Oeh, als ik het zo zie zijn Sawyer en Piper een leuk koppel. Ze zijn op sommige vlakken heel anders en op andere helemaal hetzelfde. Misschien kunnen ze beste vriendinnen zijn? Iemand als Sawyer is denk ik goed voor Piper, en maybe ook andersom :')


    Dat was precies wat ik dacht, haha. ^^ Beste vriendinnen vind ik helemaal prima, ik zal het bij haar rol zetten!

    -

    Trouwens, is er nog iemand anders die een relatie met Sawyer wilt?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    (...)

    Dat was precies wat ik dacht, haha. ^^ Beste vriendinnen vind ik helemaal prima, ik zal het bij haar rol zetten!

    -

    Trouwens, is er nog iemand anders die een relatie met Sawyer wilt?


    Ik zal even kijken of Prudence en Sawyer een relatie kunnen hebben, vriendschappelijk of vijandelijk...

    Het kan wel vriendschappelijk worden, maar zijn ze beste vriendinnen of gewoon vriendinnen?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 8:29 ]


    all because i liked a girl

    Sorry, ik meld me toch maar af.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    RousseauOrion schreef:
    (...)

    Ik zal even kijken of Prudence en Sawyer een relatie kunnen hebben, vriendschappelijk of vijandelijk...

    Het kan wel vriendschappelijk worden, maar zijn ze beste vriendinnen of gewoon vriendinnen?


    Gewoon vriendinnen vind ik goed! Sawyer heeft namelijk al twee beste vrienden c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Evan is nog niet helemaal klaar maar zijn Innerlijk staat er al wel,
    Dus iemand relatie met Evan? (vrienden, vijanden, of iets anders)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik ben vanaf dinsdag een week op vakantie, dus ik zal dan niet reageren.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Van 23 juli tot 13 augustus ben ik op vakantie met slechte internetverbinding.


    all because i liked a girl

    Wanneer wordt het speeltopic geopend? :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik ben van 31 juli tot 7 augustus op vakantie, ik weet helaas niet of ik daar wifi ga hebben. Hopelijk is dit geen probleem? (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    GusWaters schreef:
    Evan is nog niet helemaal klaar maar zijn Innerlijk staat er al wel,
    Dus iemand relatie met Evan? (vrienden, vijanden, of iets anders)


    Ik heb Olivia en/of Mike.

    En om gelijk maar even aan te sluiten bij hierboven: Ik ben op vakantie van 7 tot 15 augustus, wifi onbekend.


    Tell me about it, stud.

    Ik ben van 30 Juli tot 21 augustus op vakantie. Weet niet of ik over wifi beschik.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    GusWaters schreef:
    Evan is nog niet helemaal klaar maar zijn Innerlijk staat er al wel,
    Dus iemand relatie met Evan? (vrienden, vijanden, of iets anders)


    Ik heb Prudence voor je?
    Misschien een liefdesrelatie ofzo?


    all because i liked a girl

    RousseauOrion schreef:
    (...)

    Ik heb Prudence voor je?
    Misschien een liefdesrelatie ofzo?


    Is goed


    Ik wil vrij zijn zoals de wind