• Ik voel mij de laatste tijd echt zo genegeerd.

    Sowieso vind ik het niet nodig om altijd foto's te nemen als je naar een feestje gaat, maar het valt mij altijd op dat het gebeurt wanneer ik er niet bij ben. Niet dat zoiets erg is, maar ik heb toch ook graag mijn herinneringen. Zo zijn we in juni naar Graspop Metal Meeting gegaan en werden er veel kiekjes genomen, maar amper eentje van mij en dat vind ik echt jammer. Het lijkt precies of ik niet interessant genoeg ben volgens sommige mensen.
    Gisteren zijn we ook naar de zee gegaan en ik had mn vintage badpak aan met een vintage hoed, de zee is dus de ideale locatie voor een leuk zomers kiekje, zeker omdat ik een vintage pagina heb en dat kan je dan helemaal opfleuren met zo'n foto's. Trekken ze foto's, maar geen enkele van mij. Het leek gewoon alsof ik niet bij de groep hoorde. En dat kwetst mij toch echt wel.

    En bij mijn vriend heb ik dat dus ook de laatste tijd. Hij neemt dan random foto's van domme kleren die ik aan heb omdat hij het er dan wel eens leuk vind uitzien, maar als ik dan eens in iets rondloop waar ik echt trots op ben, dan negeert hij mij gewoon. Ik stond onlangs met mijn voorlopig diploma te showen, bleef ie gewoon zitten en deed ie alsof ie het niet zag. Dat zal wel niet met opzet zijn, maar als ik er verschrikkelijk uitzie moet ik dan gaan poseren voor een foto omdat hij vind dat ik er sexy uitzie in de kleren.

    Ik heb echt het gevoel alsof ik het dertigste wiel aan de wagen ben in onze vrienden groep. Precies alsof ik de partypoeper ben, want de helft van de keren word ik zelf al niet meer uitgenodigd.
    En het gaat zelf zo ver dat dat in games zelf zo is. Willen ze met mij samen spelen voor teamrewards, maar ze spelen dan zodanig veel onderling dat ik het niveau niet meer aankan en dan gewoon niet deftig mee kan spelen als ik eenmaal mee mag doen. En ik wil gewoon niet dat iemand op mijn account kruip voor die rewards, ik wil dat gewoon allemaal zelf doen.

    Misschien ben ik nu aan het muggeziften, maar ze zeggen altijd dat de kleine dingetjes je gelukkig kunnen maken in leven, maar dit zijn nu eens de kleine dingetjes die mij ongelukkig maken in het leven en ik heb er echt genoeg van. Ik blijf mij ergeren aan kleine dingen en dan ontplof ik echt op een gegeven moment. Ik vraag mij dan echt af of ik zo'n saai mens ben of dat ik mij het allemaal maar gewoon inbeeld.

    Ik moest even mijn hart luchten, want ik kan er duidelijk met niemand anders over praten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ken je niet zo goed, maar van de keren dat ik je op het forum zie, vind ik absoluut niet dat je saai overkomt. Je lijkt me echt een tof persoon, dus ik snap niet zo goed waarom je vrienden zo doen, ook met die foto's. Iedereen heeft wel eens graag aandenken en foto's van zichzelf hier en daar, dus ik snap wel dat je het niet fijn vindt dat ze je voor de zoveelste keer overslaan. Ik vind het best rot van je vrienden, moest het bij mij gebeuren zou ik al gaan twijfelen aan de vriendschap. Vrienden horen toch anders te doen en te zijn dan ik hier lees. Misschien kan je er eens over praten met hen, ook met je vriend? Hopelijk wordt het in de toekomst wat anders. En ik wil toch even zeggen dat ik je vintage pagina echt ontzettend interessant vindt, je hebt altijd hele mooie foto's!


    16 - 09 - '17

    Hehe, wacht maar. :Y) Ik heb alleen geen goede camera, maar ik steel Mitchells telefoon wel.


    Your make-up is terrible

    Palinoia schreef:
    Je hebt een vintage pagina? En daar doe je dan foto's op van jezelf in vintage kleding? Heb je een link? _O_

    Naar mijn idee ben je trouwens helemaal niet saai! We kennen elkaar dan wel niet zo goed, en ik snap niet waarom. Je lijkt me echt een ontzettend tof persoon en je vrienden zijn gewoon te blind zich dat te beseffen.
    Ik vind het naar voor je dat je je zo rot voelt en dat men je kennelijk niet behandeld zoals je behandeld verdient te worden. :c

    Het stel niet zoveel voor, maar vintage is een beetje een passie voor mij geworden, vandaar dat ik een pagina gestart ben.
    >Nozhnitsy Vintage

    Ik vind het gewoon geen leuk gevoel. Iedereen is altijd zo vol van elkaar en ik ben precies maar goed genoeg als de andere personen niet in de buurt zijn. Dan vraag ik mij gewoon af het aan mij ligt of niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Parada schreef:
    Nee, ik vind jou echt niet saai, Nana. Ik kan juist hele leuke gesprekken met jou voeren, en ik sluit me ook aan bij Emma. (:
    Dankje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nakama schreef:
    Ik ken je niet zo goed, maar van de keren dat ik je op het forum zie, vind ik absoluut niet dat je saai overkomt. Je lijkt me echt een tof persoon, dus ik snap niet zo goed waarom je vrienden zo doen, ook met die foto's. Iedereen heeft wel eens graag aandenken en foto's van zichzelf hier en daar, dus ik snap wel dat je het niet fijn vindt dat ze je voor de zoveelste keer overslaan. Ik vind het best rot van je vrienden, moest het bij mij gebeuren zou ik al gaan twijfelen aan de vriendschap. Vrienden horen toch anders te doen en te zijn dan ik hier lees. Misschien kan je er eens over praten met hen, ook met je vriend? Hopelijk wordt het in de toekomst wat anders. En ik wil toch even zeggen dat ik je vintage pagina echt ontzettend interessant vindt, je hebt altijd hele mooie foto's!
    Dankjewel.
    Ik vind het echt jammer. Op feestjes zal het wel toeval zijn, maar gisteren vond ik het gewoon ronduit gemeen. Zeker als ze elkaar dan beginnen taggen op Facebook met: Gisteren gezellig naar het strand geweest met ... en dan sta je er niet eens bij omdat je gewoon niet op de foto staat. Vind ik best kwetsend eigenlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Furiosa schreef:
    Hehe, wacht maar. :Y) Ik heb alleen geen goede camera, maar ik steel Mitchells telefoon wel.
    Haha. Zo'n momenten moet je vereeuwigen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    (...)Dankjewel.
    Ik vind het echt jammer. Op feestjes zal het wel toeval zijn, maar gisteren vond ik het gewoon ronduit gemeen. Zeker als ze elkaar dan beginnen taggen op Facebook met: Gisteren gezellig naar het strand geweest met ... en dan sta je er niet eens bij omdat je gewoon niet op de foto staat. Vind ik best kwetsend eigenlijk.


    Omg, dat vind ik echt niet kunnen! Je tagt toch iedereen die er was, ook al sta je niet op de foto? Dat is inderdaad gemeen en kwetsend... Ik zou echt kwaad worden en mijn gedacht eens zeggen.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 22:19 ]


    16 - 09 - '17

    Avandra schreef:
    (...)Het stel niet zoveel voor, maar vintage is een beetje een passie voor mij geworden, vandaar dat ik een pagina gestart ben.
    >Nozhnitsy Vintage

    Ik vind het gewoon geen leuk gevoel. Iedereen is altijd zo vol van elkaar en ik ben precies maar goed genoeg als de andere personen niet in de buurt zijn. Dan vraag ik mij gewoon af het aan mij ligt of niet.


    I've liked it! :Y)

    Praat er eens over met je vriend en vriendengroep? Dan kun je erachter komen of het echt zo is dat ze je niet meer zien zitten of dat ze het helemaal niet door hebben dat ze zich zo tegenover je gedragen. (:
    Het is inderdaad geen leuk gevoel. Hopelijk komt dr snel verandering in. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Avandra schreef:
    (...)Haha. Zo'n momenten moet je vereeuwigen.


    Precies! Nana in mijn achtertuin en hopelijk in vintage. Maak je borst maar nat!


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Precies! Nana in mijn achtertuin en hopelijk in vintage. Maak je borst maar nat!
    Mijn badpak ligt al klaar. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maar zeg! Jij bent dus echt absoluut NIET saai! Daar mag je nooit aan twijfelen en je zeker niet laten wijs maken. Je bent juist een ontzettend leuk persoon en ik lief je karakter en de manier waarop je in het leven staat echt onwijs!



    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Palinoia schreef:
    (...)

    I've liked it! :Y)

    Praat er eens over met je vriend en vriendengroep? Dan kun je erachter komen of het echt zo is dat ze je niet meer zien zitten of dat ze het helemaal niet door hebben dat ze zich zo tegenover je gedragen. (:
    Het is inderdaad geen leuk gevoel. Hopelijk komt dr snel verandering in. <3
    Joepie.
    Ik hoop het ook. Het is tenslotte niet dat we niet meer overeen komen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nakama schreef:
    (...)

    Omg, dat vind ik echt niet kunnen! Je tagt toch iedereen die er was, ook al sta je niet op de foto? Dat is inderdaad gemeen en kwetsend... Ik zou echt kwaad worden en mijn gedacht eens zeggen.
    Dat vond ik dus ook raar. Blijkbaar niet dus. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Valkyries schreef:
    Maar zeg! Jij bent dus echt absoluut NIET saai! Daar mag je nooit aan twijfelen en je zeker niet laten wijs maken. Je bent juist een ontzettend leuk persoon en ik lief je karakter en de manier waarop je in het leven staat echt onwijs!


    Vergelijk je mij nu net met een draak? ;)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    (...)Vergelijk je mij nu net met een draak? ;)

    Yupz, i'm weird XD
    (Dat komt er nu eenmaal van als je alle dagen Toothless op tv ziet, dan krijg je zulke stuiptrekkingen :'D)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”