• Ik voel mij de laatste tijd echt zo genegeerd.

    Sowieso vind ik het niet nodig om altijd foto's te nemen als je naar een feestje gaat, maar het valt mij altijd op dat het gebeurt wanneer ik er niet bij ben. Niet dat zoiets erg is, maar ik heb toch ook graag mijn herinneringen. Zo zijn we in juni naar Graspop Metal Meeting gegaan en werden er veel kiekjes genomen, maar amper eentje van mij en dat vind ik echt jammer. Het lijkt precies of ik niet interessant genoeg ben volgens sommige mensen.
    Gisteren zijn we ook naar de zee gegaan en ik had mn vintage badpak aan met een vintage hoed, de zee is dus de ideale locatie voor een leuk zomers kiekje, zeker omdat ik een vintage pagina heb en dat kan je dan helemaal opfleuren met zo'n foto's. Trekken ze foto's, maar geen enkele van mij. Het leek gewoon alsof ik niet bij de groep hoorde. En dat kwetst mij toch echt wel.

    En bij mijn vriend heb ik dat dus ook de laatste tijd. Hij neemt dan random foto's van domme kleren die ik aan heb omdat hij het er dan wel eens leuk vind uitzien, maar als ik dan eens in iets rondloop waar ik echt trots op ben, dan negeert hij mij gewoon. Ik stond onlangs met mijn voorlopig diploma te showen, bleef ie gewoon zitten en deed ie alsof ie het niet zag. Dat zal wel niet met opzet zijn, maar als ik er verschrikkelijk uitzie moet ik dan gaan poseren voor een foto omdat hij vind dat ik er sexy uitzie in de kleren.

    Ik heb echt het gevoel alsof ik het dertigste wiel aan de wagen ben in onze vrienden groep. Precies alsof ik de partypoeper ben, want de helft van de keren word ik zelf al niet meer uitgenodigd.
    En het gaat zelf zo ver dat dat in games zelf zo is. Willen ze met mij samen spelen voor teamrewards, maar ze spelen dan zodanig veel onderling dat ik het niveau niet meer aankan en dan gewoon niet deftig mee kan spelen als ik eenmaal mee mag doen. En ik wil gewoon niet dat iemand op mijn account kruip voor die rewards, ik wil dat gewoon allemaal zelf doen.

    Misschien ben ik nu aan het muggeziften, maar ze zeggen altijd dat de kleine dingetjes je gelukkig kunnen maken in leven, maar dit zijn nu eens de kleine dingetjes die mij ongelukkig maken in het leven en ik heb er echt genoeg van. Ik blijf mij ergeren aan kleine dingen en dan ontplof ik echt op een gegeven moment. Ik vraag mij dan echt af of ik zo'n saai mens ben of dat ik mij het allemaal maar gewoon inbeeld.

    Ik moest even mijn hart luchten, want ik kan er duidelijk met niemand anders over praten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    (...)Hoh ik weet niet, waarschijnlijk wel. Ik trek er sowieso amper, want zo goed is de camera van mn gsm niet.


    Dit is even andersom denken (': eerst stond je niet op de foto als je ze zelf maakte, maar tegenwoordig maakt iedereen zoveel selfies. En die mensen willen vaak ook gewoon een foto van zichzelf, trekken de mensen die dichtbij genoeg staan en maken dan een foto. Beetje egoistisch is het wel, maar heb wel eens gemerkt dat mensen daar niet overna denken. Ze willen gewoon een leuke foto van zichzelf met iemand anders.

    En ik weet niet of jij een persoon bent die naar voren stapt om er ook bij te gaan zitten, maar ik miste vaak een foto omdat ik en zelf geen foto's maakte en ik niet naar voren kwam om zelf op de foto te gaan staan. Ik zeg hier niet mee dat het aan jou ligt dat je niet op de foto staat, want die vrienden horen je er gewoon bij te betrekken vind ik. Maar zo zou het kunnen dat je foto's mist.

    En over die games. Daar heb ik niet zo heel veel verstand van, maar ik zou ook graag toch zelf die game spelen. Is toch niet leuk als iemand anders dat voor je doet? Het is jammer dat ze je zo weinig uitnodigen opeens, dat is wat de rest zegt misschien iets om met de anderen over te praten. Waarom je daar niet voor uitgenodigd wordt, kunnen alleen zij vertellen. (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Cleiona schreef:
    (...)

    Dit is even andersom denken (': eerst stond je niet op de foto als je ze zelf maakte, maar tegenwoordig maakt iedereen zoveel selfies. En die mensen willen vaak ook gewoon een foto van zichzelf, trekken de mensen die dichtbij genoeg staan en maken dan een foto. Beetje egoistisch is het wel, maar heb wel eens gemerkt dat mensen daar niet overna denken. Ze willen gewoon een leuke foto van zichzelf met iemand anders.

    En ik weet niet of jij een persoon bent die naar voren stapt om er ook bij te gaan zitten, maar ik miste vaak een foto omdat ik en zelf geen foto's maakte en ik niet naar voren kwam om zelf op de foto te gaan staan. Ik zeg hier niet mee dat het aan jou ligt dat je niet op de foto staat, want die vrienden horen je er gewoon bij te betrekken vind ik. Maar zo zou het kunnen dat je foto's mist.

    En over die games. Daar heb ik niet zo heel veel verstand van, maar ik zou ook graag toch zelf die game spelen. Is toch niet leuk als iemand anders dat voor je doet? Het is jammer dat ze je zo weinig uitnodigen opeens, dat is wat de rest zegt misschien iets om met de anderen over te praten. Waarom je daar niet voor uitgenodigd wordt, kunnen alleen zij vertellen. (:
    Ik ben niet zo'n selfiepersoon. Als ik van de kaper kom en vingerkrullen heb, neem ik vaak wel eens een foto, maar ik ben niet iemand die elke dag een selfie neemt. Mijn voorste camera is ook echt slecht dus ik moet altijd wat prutsen om een mooie te kunnen nemen met de achterkant.

    Ik weet niet waarom, maar als je er bij staat en ze nodigen je niet expliciet uit voor ook op de foto te staan, dan denk ik dat ze liever hebben dat ik er niet op sta. Lijk mij ook zo onbeleefd om je overal bij te duwen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    (...)Ik ben niet zo'n selfiepersoon. Als ik van de kaper kom en vingerkrullen heb, neem ik vaak wel eens een foto, maar ik ben niet iemand die elke dag een selfie neemt. Mijn voorste camera is ook echt slecht dus ik moet altijd wat prutsen om een mooie te kunnen nemen met de achterkant.

    Ik weet niet waarom, maar als je er bij staat en ze nodigen je niet expliciet uit voor ook op de foto te staan, dan denk ik dat ze liever hebben dat ik er niet op sta. Lijk mij ook zo onbeleefd om je overal bij te duwen.


    Ja, dat begrijp ik. Dat denk ik ook altijd, maar soms doe ik het gewoon aangezien ik anders geen foto's heb..
    Ik denk dat je het ze maar gewoon even moet vragen, want ik kan het je helaas niet vertellen (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik was ook echt insulted door die zee foto, tbh. Je bent daar met x-aantal mensen, dan gaan ze even gewoon foto nemen van drie mensen en die taggen op facebook, alsof de rest er niet bij was.
    Shit son, that's rude.
    Ik heb dat ook al heel veel gehad. Telkens ik moet werken tijdens de week in de vakantie gaan mijn vrienden dingen gaan plannen op weekdagen. In het weekend wordt er dan natuurlijk niks gepland. En als ik gedaan heb met werken ook niet.
    Shit son, that's even more rude.
    Ik heb me daar ook al vaak kwaad om gemaakt en dat gevoel van uitsluiting heb ik ook al zoveel gehad.
    Like, hoevaak ben ik niet al met grote zus meegegaan naar een feestje om daar dan mijn vrienden te zien? Thanks for the invite, y'all.
    Ik zou het me niet zo aantrekken, zjusje.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 1:32 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Chaol schreef:
    Ik was ook echt insulted door die zee foto, tbh. Je bent daar met x-aantal mensen, dan gaan ze even gewoon foto nemen van drie mensen en die taggen op facebook, alsof de rest er niet bij was.
    Shit son, that's rude.
    Ik heb dat ook al heel veel gehad. Telkens ik moet werken tijdens de week in de vakantie gaan mijn vrienden dingen gaan plannen op weekdagen. In het weekend wordt er dan natuurlijk niks gepland. En als ik gedaan heb met werken ook niet.
    Shit son, that's even more rude.
    Ik heb me daar ook al vaak kwaad om gemaakt en dat gevoel van uitsluiting heb ik ook al zoveel gehad.
    Like, hoevaak ben ik niet al met grote zus meegegaan naar een feestje om daar dan mijn vrienden te zien? Thanks for the invite, y'all.
    Ik zou het me niet zo aantrekken, zjusje.
    Ja das ook waar. Weird people. Maar tegenwoordig gaan die ook met Arne weg en kregen wij zelf geen invite. Das ook weird wi.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wees maar blij dat ze geen foto's maken, want die doen je echt geen recht aan. Op het moment dat je uit de trein stapte merkte ik dat je zo'n enorm innemende uitstraling hebt die je op foto's helemaal niet zo ziet. Dat klinkt vast heel vreemd, haha.


    Your make-up is terrible

    Dat klinkt inderdaad heel vreemd. Hadden we wel even geluk dat we meteen op de goede plek zaten om uit te stappen. Ik had jullie meteen gezien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    B0B schreef:
    Je bent niet saai Nana. Je stuurt altijd van die leuke kaartjes en ik vind het altijd erg gezellig om met je te praten.

    We should meet up sometime c:

    Oh dit is Nana! Das juist een van de mensen die ik niet als saai beschouw XD.


    No growth of the heart is ever a waste