• Hi lads,

    ik ben weer bezig met het maken van een filmpje voor het afgelopen Middeleeuwen Weekend. Hiervoor ben ik nog op zoek naar rechtenvrije Middeleeuwse muziek.. Zijn er mensen die mij hierbij kunnen helpen? Of weten waar ik dit zou kunnen vinden?

    Het vorige Middeleeuwen Weekend heb ik ook een filmpje gemaakt. Dit was mijn eerste keer om zo'n filmpje te maken en ik had niet genoeg filmmateriaal, maar ik ben toch ontzettend trots op het resultaat:

    Hij staat op Facebook, hoop dat je 'm kunt zien?

    Ajuus! :)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.







    Wat vind je van deze?
    De eerste is wel een beetje druk

    Je kan ook op youtube kijken voor ''Adrian von ziegler'' of ''Faun''

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 10:13 ]

    JeffreyWoods schreef:






    Wat vind je van deze?
    De eerste is wel een beetje druk

    Je kan ook op youtube kijken voor ''Adrian von ziegler'' of ''Faun''


    Bedankt voor je hulp!
    Is dit wel Rechtenvrije muziek? .. Ik ben eigenlijk naar iets vrolijkers opzoek, omdat het een soort markt/dorp was.. Weet niet of je het filmpje hebt gezien, maar zoiets wil ik nu dus weer maken. ;)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Tanz mit mir van Faun vind ik middeleeuws en vrolijk, maar ik heb geen idee wanneer muziek rechtenvrij is...


    Every villain is a hero in his own mind.



    Dit was eigenlijk het enige wat ik kon vinden waar er volgens mij geen rechten op zitten. Op bijna alle muziek zit rechten D:. Je kan ook zoeken op estampie. Zo word namelijk de genre genoemd die ze vroeger gebruikte in de 12e tot 14e eeuw.


    Seasons will change, but I shall remain

    OakenshieId schreef:
    Tanz mit mir van Faun vind ik middeleeuws en vrolijk, maar ik heb geen idee wanneer muziek rechtenvrij is...


    Whaha, ik ook niet.. Had wat sites gevonden waar Rechtenvrije muziek op stond, maar uiteraard geen Middeleeuws muziek.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.