• 8 maanden geleden ging ik niet naar school, was ik depressief en kwam ik alleen het huis uit voor therapie. Vandaag heb ik mijn laatste examens gedaan en kreeg ik te horen dat ik geslaagd ben voor mijn havo! Ik heb de laatste maanden in een hele leuke klas gezeten en keihard gewerkt. Ik dacht echt dag ik zou zakken, maar ik heb niet eens een her!
    Ik ben zo zo zo blij! Ik ben van 5vwo naar 5havo gegaan en heb in minder dan 6 maanden genoeg gedaan om te slagen met zelfs 2 vakken op vwo niveau!
    Dus het moraal van dit verhaal is; geef niet op en geloof in jezelf!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gefeliciteerd! *O* En er zit ook zeker een mooie betekenis in je verhaal. ^^

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 18:09 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Gefeliciteerd! Dat is echt top! Ik weet hoe het zit. Als chronisch zieke heb ik ook geleerd om niet op te geven. Ik ga nu mijn 7e jaar op het VWO in. (:


    The truth is out there.

    Dit is erg knap!


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    Dit is erg knap!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cordon schreef:
    Dit is erg knap!


    16 - 09 - '17

    Wauw! Ik heb respect voor je en gefeliciteerd! :D


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cordon schreef:
    Dit is erg knap!


    26 - 02 - '16

    Wat fijn! Gefeliciteerd! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gefeliciteerd! Goed gedaan. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wauw, super! Gefeliciteerd! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gefeliciteerd! Goed gedaan (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Wat goed! Gefeliciteerd! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Wauw, wat goed! Gefeliciteerd!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Wat ontzettend knap! Van harte gefeliciteerd (:


    Can't control my second personality

    Ik heb vanavond mijn diploma gekregen met mijn cijferlijst; 1 acht voor Engels, zeven voor aardrijskundw, biologie en wiskunde, zes voor Nederlands, rekenen, scheikunde , maatschappijleer en Duits en een vijf voor mijn pws(zeer onterecht naar mijn idee, ze hebben met echt genaaid op mijn mondeling) en natuurkunde. Ik had verwacht dat ik bij de schriftelijke Scheikundw, Natuurkunde en wiskunde zwaar had verpest, maar ik had een 5,6 voor scheikunde, een 4,8 voor natuurkunde en een 7,4(!) voor wiskunde


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one