• We hebben nog ruim twee weken aan voorbereidingstijd, maar ik kon het niet laten om er alvast een topic voor te openen. Camp NaNoWriMo komt er weer aan, wat betekent dat er een hoop oude, half-afgemaakte verhalen worden afgestoft en andere ideeën het leven worden ingeblazen. Dit jaar ben ik in ieder geval (weer) van de partij en ik vraag me af of er meer enthousiastelingen zijn. ^^


    Wat is Camp NaNoWriMo?

    Camp NaNoWriMo wordt twee maanden in het jaar gehouden; in april en in juli. In deze maanden (of één van de twee) stel je voor jezelf een doel van ergens tussen de 10.000 en de 999.999 woorden. Dit is het woordenaantal dat je binnen deze maand aan één verhaal gaat schrijven; als het ware dus een soort wedstrijd met jezelf. Via de website kan je, als extra motivatie, ook in een 'cabin' geplaatst worden met mensen van ongeveer jouw leeftijd, jouw genre verhaal en wordgoal, maar die motivatie is natuurlijk ook heel goed te vinden bij mede-Quizletters. c:

    Doe je mee? Geef dan even je username op de website door, de (eventueel tijdelijke) titel van je verhaal en je wordgoal. c:

    Deelnemers:
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Titel verhaal

    Wiarda | Wiarda | Ik haat titels
    Mulford | GreyWolfMoon | Battle Scars
    Phxntasia | Phxntasia | When Madness Rises
    Overkill | Chanice | The Barn
    OakenshieId | Elladan | When Daylight Dies
    Square | Squares | Yes homo
    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask || HP New Generation
    LadyDi | Primproductions | 365 days of Soof
    Backbiter | DeathValley | Time Will Come
    Complexes | Shefearsoblivion | For me, it's always been you
    Naoko | Lasaraline | Culaccino
    CharlesG | CharlesG | De Nachtwacht
    Madrugada | ElfCitadel | Iets met prinsessen
    Sublatti | [geen] | Playing with fire
    Anduin | Ruskow | Koningin van Vuur
    Nakama | xSunshineee | Mahigan - Teen Wolf
    Mignon | Soulmate | In Time
    Kishimoto | Sushita | veel liefs
    SadisticElz | SadisticElz | The falling angel
    Ethan | Constante | Mede Onmogelijk Gemaakt door Quizlet?
    Alpheratz | Antithese | De stilte van een eiland (werktitel)
    StephenFry | StephenFry | Undead desires
    Luckyblue | Sciathan | Inked
    serein | Ebullience | Birds on the line
    BIack | Lizor | I'm not Stupid! & Just say "yes"
    Wordgoal

    25K
    40K
    50K
    25K
    12K
    10K
    50K
    10K
    10K
    15K
    15K
    20K
    20K
    15K
    15K
    10K
    15K
    20K
    ?
    15K
    30K
    25K
    20K
    12K
    15K
    Word Wars:

    Word Wars zijn onderlinge wedstrijdjes tussen kandidaten om elkaar te motiveren zo veel mogelijk woorden te schrijven binnen een bepaalde tijd. Iedereen mag in het topic vragen of er mensen geïnteresseerd zijn in een Word War, op dat moment of op een afgesproken tijd. Traditioneel gezien zijn deze Word Wars een uur lang, maar dat betekent niet dat je niet met jezelf af mag spreken om er bijvoorbeeld een halfuurtje van te maken.

    In het verleden stonden er hele lijsten met Word War tijden in de openingspost, maar in mijn ervaring werden er veel meer Word Wars op eigen initiatief georganiseerd dan dat mensen werkelijk uitgingen van dat schema. Als mensen dat schema terug willen hebben, zet ik hem er met plezier weer in, maar ik zag er zelf het nut niet bepaald van in.



    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 19:23 ]


    What would Emma do?

    Whoop whoop, vanaf morgen beginnen de winnaarsdagen c:
    Zijn er nog mensen die hun doel gaan aanpassen vandaag? Ik denk dat ik hem gewoon lekker zo houd. Loop wel wat achter, maar dat ben ik van plan vandaag even in te halen door de hele dag te schrijven. Gisteren wilde het niet echt vlotten.


    Happy Birthday my Potter!

    Zijn er nog mensen die willen Word warren vandaag?


    Happy Birthday my Potter!

    Iemand die een WW wil van 21:00 tot 22:00 uur?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zit bijna op de 4K, niet echt veel, maar gezien ik bijna alleen maar weg ben geweest deze maand vind ik het toch wel goed c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    Ik zit bijna op de 4K, niet echt veel, maar gezien ik bijna alleen maar weg ben geweest deze maand vind ik het toch wel goed c;


    Zolang je zoveel mogelijk schrijft is het goed toch? c:

    Ik zit nu op de 30K, dus ik loop flink achter, maar ik heb nu de komende dagen NaNo weer op de eerste plaats staan, dus ik ga gewoon mij hard mijn best doen om nog even 20K te schrijven voordat de maand voorbij is :')


    Happy Birthday my Potter!

    Oké, aangezien het overal dood is, toch nog even een poging om weer leven te creëren, want we kunnen dit!














    Happy Birthday my Potter!

    Yeah. Wie doet me met een WW van een uur dan?
    Ik heb zojuist een ingeving gekregen om mijn verhaal af te ronden zonder dat het nog twintig hoofdstukken duurt, dus misschien lukt het toch nog dit weekend.
    Want de rest van de week heb ik bijzonder weinig tijd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Yeah. Wie doet me met een WW van een uur dan?
    Ik heb zojuist een ingeving gekregen om mijn verhaal af te ronden zonder dat het nog twintig hoofdstukken duurt, dus misschien lukt het toch nog dit weekend.
    Want de rest van de week heb ik bijzonder weinig tijd.


    Muh ik moet zo middag eten dus ik kan nu geen WW doen. Heb wel weer bijna een deel hoofdstukje af though, dus ik denk dat ondanks dat ik flink achterloop, het nog geen verloren strijd is ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Oké, ik ben klaar met eten, dus als iemand nog een WW wil, dan wil ik best meedoen c:


    Happy Birthday my Potter!

    Pff, vandaag wilde ik echt weer eens gaan schrijven, maar ik ben zo moe.


    16 - 09 - '17

    35K bereikt ^^ (En 90K in totaal 0.0 It still feels really weird to have a story that long)

    Ik vind mijzelf ondertussen wel echt ontzettend gemeen. Damn, ik ben echt niet aardig gewoon :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ok, ik ga nu nog even mijn kast verder opruimen en zo en dan ga ik schrijven!


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    Ok, ik ga nu nog even mijn kast verder opruimen en zo en dan ga ik schrijven!


    Dat klinkt alsof je uitstelt, haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Dat klinkt alsof je uitstelt, haha.


    Nee, not really. Ik was namelijk pas begonnen met mijn kast op te ruimen, zodat ik mijn boeken, dvd's en games eindelijk fatsoenlijk kon opbergen. Dus ik wilde daar eerst mee verder voordat ik begon met schrijven. Maar nu ga ik dus beginnen. Is er iemand die zin heeft in een WW?


    16 - 09 - '17

    Anduin --> Manjasang


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.