• Hallo, ook ik zoek een cover!

    Ik heb al vast een pinterest bord gemaakt met wat afbeeldingen, maar je bent vrij om daarbuiten ook nog passende afbeeldingen te zoeken.
    Ik wil sowieso qua personen Alexander erop, maar als je plek hebt voor Hephaistion, mag hij natuurlijk ook.
    De titel is Athanatos.

    Voor de mensen die nog graag een samenvatting willen:
    Volgens de overlevering stierf Alexander de Grote aan koorts, eventueel veroorzaakt door een vergiftiging.
    In werkelijkheid heeft hij de vergiftiging in scène laten zetten om te voorkomen dat men doorhad dat hij niet meer verouderde.
    De aloude Zeus heeft hem de gift van onsterfelijkheid geschonken, omdat hij vermoedt dat er meer zit in Alexander. Dat hij meer kan bereiken, zolang hij hier maar de tijd voor krijgt.
    Alexander zelf heeft moeite met wat hij moet met deze onsterfelijkheid, wat wordt zijn nieuwe doel nu hij voor de rest van de wereld dood is?

    Alvast bedankt!


    Stenenlikker

    Bump :')


    Stenenlikker

    Ik uhhh kan iets proberen als ik tijd vind.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Nog anderen?


    Stenenlikker

    Ik wil ook wel wat proberen.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Hier zijn mijn covers, ik heb een standbeeld van Zeus toegevoegd en de kattenogen erin verwerkt alleen als ik de bliksem erbij zou doen werd het te druk op de cover zelf. Dus ik hoop dat je het wat vind.

    Cover 1:



    Cover 2:


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Dank je voor je poging!
    Alleen vind ik een afbeelding van Zeus niet echt passen bij mijn idee van de cover/ het verhaal. Zou het miss mogelijk zijn om Zeus (en evt ook Hephaistion) te vervangen voor bliksem? Want dat element vind ik net wat belangrijker.


    Stenenlikker

    Ik wil ook wel wat proberen morgen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hephaistion schreef:
    Dank je voor je poging!
    Alleen vind ik een afbeelding van Zeus niet echt passen bij mijn idee van de cover/ het verhaal. Zou het miss mogelijk zijn om Zeus (en evt ook Hephaistion) te vervangen voor bliksem? Want dat element vind ik net wat belangrijker.


    Ook als ik Zeus zou vervangen voor bliksem zou het te druk worden en niet echt kloppen met de afbeeldingen die ik gebruikt heb want de bliksem stopt dan opeens midden in de cover/foto en als ik hem dan helemaal bedek zie je de helft van de cover/bliksem niet.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    (...)

    Ook als ik Zeus zou vervangen voor bliksem zou het te druk worden en niet echt kloppen met de afbeeldingen die ik gebruikt heb want de bliksem stopt dan opeens midden in de cover/foto en als ik hem dan helemaal bedek zie je de helft van de cover/bliksem niet.


    Hmm, jammer... Alsnog bedankt voor je poging, maar het is niet helemaal wat ik zoek :/

    Nog iemand die wat wilt proberen?


    Stenenlikker

    Ik kan altijd iets proberen, maar kan nog niet beloven dat het iets gaat worden


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ben ook even snel wat in elkaar aan het gooien. Hoezo school ontwijkend gedrag haha.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."




    Dit is wat is zo snel heb kunnen maken, sorry als het niet is wat je zoekt en als hij niet overal even goed is afgewerkt, ik moest echt weer verder met school :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Oh, ik vind dat oog in de titel een best wel grappig detail!
    Maar mijn username hoeft er niet op en ik heb liever Alexander dan Hephaistion op mn cover.
    Als je weer wat tijd vind, zou je dan mn username eraf kunnen halen en Hephaistion vervangen voor deze afbeelding? Dan vind ik m verder erg gaaf!


    Stenenlikker


    At the end we're all cursed

    Oeh, Roundhouse, die van jou ziet er ook gaaf uit!

    Daaamn, nu moet ik gaan kiezen, hahahaha.


    Stenenlikker