• Hey hoi ^^

          Ik zit al een tijde met het idee om een RPG te starten, volledig in het engels. Nou zit ik natuurlijk met de vraag of er wel genoeg animo voor is. Ik had in gedachten om er een High School RPG van te maken gezien dat een simpel idee is, en je ook makkelijk in zou kunnen springen. Nou heb ik dus een paar vraagjes aan degenen die zo lief zijn om dit te lezen:

    1. Zou je mee willen doen?
    2. Heb je een idee voor de naam van de school?
    3. Zou je liever willen dat de school in Amerika staat, of in Engeland?
    4. Een High school heeft natuurlijk één belangrijkste sport naast alle andere sportteams, maar welke sport? Atletiek- jongens en meiden, Zwemmen- jongens en meiden, als de school in Amerika staat American Football- jongens en cheerleaden- meisjes, of voetbal- jongens.

    Als er genoeg animo voor is ben ik van plan de RPG binnen 24 en 30 juli te openen, gezien ik nu op vakantie ben.


    take me back to the basics and the simple life

    1. Jup.
    2. Eh, [insertstadnaam] High School? Jup, ik ben origineel :')
    3. Amerika.
    4. Zwemmen of football ^^


    -

    Unshadowed schreef:
    1. Jup.
    2. Eh, [insertstadnaam] High School? Jup, ik ben origineel :')
    3. Amerika.^^

    4. Football en cheerleaden *origineel*

    2. Of iets met een achternaam? Richard High en allemaal
    Enkel het stomme is dat je de rpg net opent voordat ik en tijden mij vakantie ga/heb.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    1. Like I have a choice :')
    2. Hmmm, ik zou indeed gaan voor [insert stad] High School
    3. Americaaa
    4. Cheerleaden en football :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Wel momenteel loopt er al een highschool rpg, dus yeah....No


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Wel momenteel loopt er al een highschool rpg, dus yeah....No

    Ooh. Naja dat wist ik niet.. Ik weet niet of meer mensen zo reageren maar goed. Anders verzin ik wel weer wat anders.


    take me back to the basics and the simple life

    Atm zijn er indeed best veel High School RPGs ja... Ik zou even wachten en dan zien :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    1. Ja
    2. Geen idee ;p
    3. Als je het een Engelse school maakt, dan werkt het weer anders met de teams die je wil. Dus als je je originele idee aan wil houden, zou ik voor Amerika gaan.
    4. Basketbal heeft ook wel wat (:

    Ik zou vanaf 5/6 augustus kunnen posten, want dan ben ik terug van vakantie. Dus als het doorgaat, zou je dan een plekje voor me willen reserveren? ^_^

    Eén dingetje tho: als blijkt dat er mensen meedoen die echt steenkolenengels schrijven, dan denk ik wel dat ik afhaak ;p

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 11:59 ]

    You know what; om mensen blij te maken zal k m'n al bijna uitgewerkte idee in de prullenbak gooien *pakt papier en loopt naar de prullenbak* en iets anders verzinnen. Misschien iets met een werkweek ofzo, al denk ik niet dat ik daar veel mensen mee aantrek maar goed. In mijn hoofd had ik gedacht dat, gezien ik geen heel specifiek iets kan nemen, lang niet iedereen wilt Engels schrijven, en al best lang er mee rond loop, een highschool RPG prima zou zijn, niet te moeilijk, makkelijk inspringen, en je hebt er niet bepaalde kennis/interesses voor nodig. En gezien ik niet een maand wil wachten tot de lopende Highschool RPG(s)(?) dood zijn, zal ik, om de mensen wat enthousiaster te maken, een ander idee verzinnen wat net ff minder makkelijk is.

    sorry voor het eventuele chagrijnige overkomen. Heb zo nu en dan knallende ruzie met m'n moeder als we iets bezoeken of een wandeling maken oid en daarbij zit het in m'n karakter dat ik niet super goed tegen kritiek kan als ik al een heel eind ben. Geen excuus natuurlijk maarja.

    Edit: tenzij er natuurlijk mensen zijn die een highschool RPG wél echt leuk vinden om mee te doen, ook al loopt er al een

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 13:03 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ikigai schreef:
    You know what; om mensen blij te maken zal k m'n al bijna uitgewerkte idee in de prullenbak gooien *pakt papier en loopt naar de prullenbak* en iets anders verzinnen. Misschien iets met een werkweek ofzo, al denk ik niet dat ik daar veel mensen mee aantrek maar goed. In mijn hoofd had ik gedacht dat, gezien ik geen heel specifiek iets kan nemen, lang niet iedereen wilt Engels schrijven, en al best lang er mee rond loop, een highschool RPG prima zou zijn, niet te moeilijk, makkelijk inspringen, en je hebt er niet bepaalde kennis/interesses voor nodig. En gezien ik niet een maand wil wachten tot de lopende Highschool RPG(s)(?) dood zijn, zal ik, om de mensen wat enthousiaster te maken, een ander idee verzinnen wat net ff minder makkelijk is.

    sorry voor het eventuele chagrijnige overkomen. Heb zo nu en dan knallende ruzie met m'n moeder als we iets bezoeken of een wandeling maken oid en daarbij zit het in m'n karakter dat ik niet super goed tegen kritiek kan als ik al een heel eind ben. Geen excuus natuurlijk maarja.

    Edit: tenzij er natuurlijk mensen zijn die een highschool RPG wél echt leuk vinden om mee te doen, ook al loopt er al een


    Mij lijkt het super awesome. En deze verschilt ook van de andere omdat hij Engels is (:


    -

    Unshadowed schreef:
    (...)

    Mij lijkt het super awesome. En deze verschilt ook van de andere omdat hij Engels is (:


    Dat dacht ik dus zelf ook :')


    take me back to the basics and the simple life

    Ikigai schreef:
    (...)

    Dat dacht ik dus zelf ook :')


    Mijn Engels is wel een beetje bagger tbh, maar dit kan mijn Engels ook verbeteren - hopelijk. Ik ga in ieder geval mijn best doen ^^


    -

    Unshadowed schreef:
    (...)

    Mij lijkt het super awesome. En deze verschilt ook van de andere omdat hij Engels is (:


    I agree c: Ik zou in ieder geval wel mee doen ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    (...)

    I agree c: Ik zou in ieder geval wel mee doen ^^


    Nicee

    @Jent: ik zal ook linkjes neerzetten naar uitleg grammatica zinsbouw en een goed woordenboek ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ikigai schreef:
    (...)

    Nicee

    @Jent: ik zal ook linkjes neerzetten naar uitleg grammatica zinsbouw en een goed woordenboek ^^


    Awesome (:


    -

    Ik zou het ook wel wille proberen, I guess.


    You save everyone, but who saves you?