• Hey hoi ^^

          Ik zit al een tijde met het idee om een RPG te starten, volledig in het engels. Nou zit ik natuurlijk met de vraag of er wel genoeg animo voor is. Ik had in gedachten om er een High School RPG van te maken gezien dat een simpel idee is, en je ook makkelijk in zou kunnen springen. Nou heb ik dus een paar vraagjes aan degenen die zo lief zijn om dit te lezen:

    1. Zou je mee willen doen?
    2. Heb je een idee voor de naam van de school?
    3. Zou je liever willen dat de school in Amerika staat, of in Engeland?
    4. Een High school heeft natuurlijk één belangrijkste sport naast alle andere sportteams, maar welke sport? Atletiek- jongens en meiden, Zwemmen- jongens en meiden, als de school in Amerika staat American Football- jongens en cheerleaden- meisjes, of voetbal- jongens.

    Als er genoeg animo voor is ben ik van plan de RPG binnen 24 en 30 juli te openen, gezien ik nu op vakantie ben.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik doe normaal niet mee met high schools omdat het eigenlijk juist Nederlands is. Het trekt me meer omdat het engels is en dan ook wat realistischer is (vooral als het in Amerika afspeelt)
    1. Volmondig Ja, maar ik ben vanaf morgen op vakantie tot 1 augustus, maar ik heb denk ik wel internet.
    2.Je kan een random stad/dorp plukken en dat voor High school plakken. Als ik zo een naam nodig heb pak ik google maps en zoem ik in op 1 bepaald punt en kijk ik naar een leuke stadsnaam en die gebruik ik dan (dit doe ik ook voor sommige achternamen )
    3. Ik prefereer Amerika, omdat die nogal PRO sport zijn. Als het een Engelse High school zou zijn heb je minder dat belang van Sport.
    4. Je kan Football doen, maar ook Soccer. Natuurlijk is Football wat bekender (vooral in Amerika zelf), maar ik weet niet of iedereen die er dan bij meedoet de regels ook kent of snapt. Basketbal word ook veel gespeeld in Amerika en is daar een bekende sport.Je kan de school natuurlijk groot maken en veel sportteams laten hebben (lacrosse, soccer, football, swimming, basketball, Cross country)

    Als je trouwens hulp nodig hebt met het in elkaar zetten of een Co-owner nodig hebt kan je me altijd appen of PB'en c:


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    1. Zou je mee willen doen? Ja, maar alleen omdat het in het Engels is. Ik doe normaal nooit mee aan high school RPG. Ik ben twee weken op vakantie in begin Augustus.
    2. Heb je een idee voor de naam van de school? Nope
    3. Zou je liever willen dat de school in Amerika staat, of in Engeland? Als je het meer over sport wilt hebben moet je voor Amerika kiezen.
    4. Een High school heeft natuurlijk één belangrijkste sport naast alle andere sportteams, maar welke sport? Atletiek- jongens en meiden, Zwemmen- jongens en meiden, als de school in Amerika staat American Football- jongens en cheerleaden- meisjes, of voetbal- jongens. Football of zwemmen


    Seasons will change, but I shall remain

    Om misschien onderscheid te maken met de high school rpg's zou je het ook over studenten kunnen doen? Op zo'n universiteit met campus enzo? Just an idea.

    Anyway, lijkt me leuk, een Engelse RPG.


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Om misschien onderscheid te maken met de high school rpg's zou je het ook over studenten kunnen doen? Op zo'n universiteit met campus enzo? Just an idea.

    Anyway, lijkt me leuk, een Engelse RPG.


    Oh my god, ja. Universiteit. ^^


    -

    Opzich... Maar inderdaad ik doe momenteel mee aan die ene lopende High School RPG, dus dan liever University. Daarbij is mijn Engels muah dus ik betwijfel of ik dan mooie posts van 200 kan halen of iets...

    1. Zou je mee willen doen? Depends... Twijfels :').
    2. Heb je een idee voor de naam van de school universiteit? iets met een achternaam van een president of een stad + University.
    3. Zou je liever willen dat de school in Amerika staat, of in Engeland? Canada :Y). Okay nee grapje, Amerika.
    4. Een High school University heeft natuurlijk één belangrijkste sport naast alle andere sportteams, maar welke sport? Atletiek- jongens en meiden, Zwemmen- jongens en meiden, als de school uni in Amerika staat American Football- jongens en cheerleaden- meisjes, of voetbal- jongens. Football/Cheerleader/Soccer.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 19:10 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Hey Guys. Ik ga de RPG starten als een university met football en cheerleading. Echter kan ik de 24e nog niet beginnen. Ik mag namelijk niet vliegen ivm oorontsteking :c


    take me back to the basics and the simple life

    Ikigai schreef:
    Hey Guys. Ik ga de RPG starten als een university met football en cheerleading. Echter kan ik de 24e nog niet beginnen. Ik mag namelijk niet vliegen ivm oorontsteking :c

    Echt kut trouwens :/ we kunnen het ook samen doen en dan open ik hem alvast op de 25e? Dan ben ik net terug van vakantie myself. If u want tho.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Beauregard schreef:
    (...)
    Echt kut trouwens :/ we kunnen het ook samen doen en dan open ik hem alvast op de 25e? Dan ben ik net terug van vakantie myself. If u want tho.


    Helemaal prima Loon. Maar dan moeten we wel ff wat details etc overleggen (: What did ya do with your pf btw?


    take me back to the basics and the simple life

    Ikigai schreef:
    (...)

    Helemaal prima Loon. Maar dan moeten we wel ff wat details etc overleggen (: What did ya do with your pf btw?

    Nothing. Ziet het er anders uit dan ofzo?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ikigai schreef:
    Hey Guys. Ik ga de RPG starten als een university met football en cheerleading. Echter kan ik de 24e nog niet beginnen. Ik mag namelijk niet vliegen ivm oorontsteking :c


    Awesome (:

    Veel succes met je oor (: Geniet nog even in Indonesië zou ik zeggen (:


    -

    @Iloon; Yes, it was this smiley; (puh)

    @Jent: Thanks ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Klikk! :Y)


    take me back to the basics and the simple life