• Hi iedereen ^^

    Ik ben dus op zoek naar een cover voor mijn verhaal The Way • George Weasley.

    Titel: The Way • George Weasley
    Erin: Mijn FC's zijn voor mijn meisje Lena, Danielle Campbell e voor George obviously Oliver Phelps. De twee zijn dus verliefd en dat is duidelijk voor degene die ze ziet, maar niet voor elkaar. Verder kan Hogwarts, of een teken dat Lena een Ravenclaw is maar George een Gryffindor of iets in die richting erin. De titel moet er ook op, mijn naam/username mag maar hoeft niet. Verder mag het een beetje donker zijn - het speelt zich af tijdens het vijfde boek, wat betekend dat de oorlog op weg is.
    Lena is een slim en rustig meisje, alhoewel ze harder is dan ze lijkt. Dit mag duidelijk te zien zijn in de cover.
    Overige eisen: Het liefste verticaal, en gifjes erin zou ook leuk zijn, maar dit is volledig aan jou.
    Prijs: Helaas kan ik geen credits geven, maar ik zal natuurlijk credits geven - in de vorm van credits voor de cover neergezet in de story.

    Alvast bedankt voor de lieve zielen die wel een poging willen wagen :')

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 14:58 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    I can try when I'm home ofc ^^
    je kan veel beterw covers krijgen dan mijne but idc


    take me back to the basics and the simple life

    Ikigai schreef:
    I can try when I'm home ofc ^^
    je kan veel beterw covers krijgen dan mijne but idc

    Shut up, jouwe zijn ook gewoon goed hoor :Y)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hm, nou ik ben er een tijdje uit geweest, dus met Gif's werken is voor mij nu weer even lastig, maar hier is mijn poging;

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 18:47 ]

    Wow, die is echt al heel gaaf. Zou je er anders misschien Ft. George Weasley van kunnen maken? Bij nader inzien staat het een beetje raar. Maar wow, ik vind hem echt al gaaf ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Thanks. ^^

    Zo bedoel je?

    Ik heb ook een poging gewaagd, alleen krijg ik weer zo'n stomme waas over de animatie heen als ik hem online zet >.<


    Credendo Vides

    OMG ik lief beide covers zooooo onwijs! Het kriebelt ook meteen om gifs te zoeken en een cover te maken... even bezien of ik tijd ga hebben in de loop van de week (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @DreamerN: ik kan hem niet zien, er staat alleen zo een stopbordje :/


    “A queen will always turn pain into power.”

    @Elvenking: Yesss exactly :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Oh, dan heb ik dus de verkeerde verwijderd xD Hier is de nog een keer:


    Credendo Vides

    Oh my god, die is ook al zo leuk ;o


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik heb ook een poging gedaan, al vind ik hem bij lange niet zo geweldig als die van m'n voorgangers, maar het was erg leuk om hem te maken.
    Ik heb de cover ook met tekst, maar dan vind ik hem wat tegenvallen. KLIK
    Toegegeven, ik ben ook wat lui vandaag om wat meer uit te proberen, dus ik ga in de loop van de week misschien nog wat prullen met het lettertype, maar voorlopig ga ik het hierbij laten.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Beauregard schreef:
    (...)
    Shut up, jouwe zijn ook gewoon goed hoor :Y)


    Maar niet zo mooi als alle andere hier


    take me back to the basics and the simple life

    Oeh, ik vind die ook gaaf hoor ^^ alleen inderdaad, de titel maakt het wat minder :c


    “A queen will always turn pain into power.”

    Oh, ik wil ook wel iets proberen! Ik kan er wel geen gifs in steken, is dat erg? :3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried