• Megan, hier het beloofde topic.

    Yes guys. Gisteren was ik met nog een stel andere mensen Q en ik vertelde dat het mij echt een keer leuk lijkt om een soort Quizlet kamp te hebben. Dus bij deze het topic.
    Natuurlijk is er nog niks gepland. Ik wil namelijk eerst weten of er mensen hier oprecht interesse in zouden hebben. Daarnaast zoek ik nog mensen die willen helpen met organiseren. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yesss. Thank you Sarita!

    Het lijkt me echt onwijs leuk om dit met z'n allen te doen een keer. En echt lastig is het niet om te organiseren, inderdaad!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oeh! I'm in for this! Hoewel ik natuurlijk niet weet wanneer het is enzo, maar het idee lijkt me heel erg leuk!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik hou van kamperen, dus ik vind het wel een fijn idee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is een heel leuk idee, alleen ben ik echt anti-tent. :') Dus nee, kamp is niet echt voor mij weggelegd.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 1:48 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Scoutingshuis huren ;)
    Mäar wat worden de activiteiten?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    Scoutingshuis huren ;)
    Mäar wat worden de activiteiten?

    Dar gaat verschillen. Tegen die tijd komrn er nog een topic waar iedereen zelf hun idee mag opgeven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Donar schreef:
    Scoutingshuis huren ;)
    Mäar wat worden de activiteiten?


    Dat kan alleen als je zelf lid bent van de scouting. Dus dat moet iemand doen die lid is, misschien wat ingewikkeld, vooral omdat het ook goed bereikbaar moet zijn met het OV.


    Your make-up is terrible

    Ballard schreef:
    (...)
    Nee hoor. Er is toch een Q festival georganiseerd?


    Daar waren vrij weinig mensen van Quizlet, omdat het of te ver was, of te duur, of weet ik veel wat voor reden.


    Happy Birthday my Potter!

    Furiosa schreef:
    (...)

    Dat kan alleen als je zelf lid bent van de scouting. Dus dat moet iemand doen die lid is, misschien wat ingewikkeld, vooral omdat het ook goed bereikbaar moet zijn met het OV.


    Ik geloof dat ik één van de enigen ben van Q die in de scouts zit :') Nog wel een paar anderen, haha. Maar er was in m'n scoutstopic niet veel reactie haha
    Anyway, je kan dat ook huren zonder dat je lid bent, hoor. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Starlord schreef:
    (...)

    Daar waren vrij weinig mensen van Quizlet, omdat het of te ver was, of te duur, of weet ik veel wat voor reden.


    Te ver o.o Weet je hoe lang dat reizen was voor mij o.o
    Deze keer moet het in België :Y) Of camping Vogel :') Dan kan ik wel haha
    Dat ligt in Hengstdijk, btw

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 10:46 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Te ver o.o Weet je hoe lang dat reizen was voor mij o.o
    Deze keer moet het in België :Y) Of camping Vogel :') Dan kan ik wel haha


    Haha, ja voor mensen in België is het idd misschien ook wel een beetje belachelijk ver om naar Bergharen te komen. Zelf hoefde ik gelukkig maar 2 en een half uur in de trein, in totaal 5 c:

    Als dit lukt om te organiseren en ik kan, dan vind ik het overigens wel echt een leuk idee en kom ik, maar omdat ik mij liever inzet voor de organisatie van iets bestaands en daar help promoten, houd ik het even bij Lisa helpen met de tweede editie van het Questival c:


    Happy Birthday my Potter!

    Painkiller schreef:
    (...)

    Ik geloof dat ik één van de enigen ben van Q die in de scouts zit :') Nog wel een paar anderen, haha. Maar er was in m'n scoutstopic niet veel reactie haha
    Anyway, je kan dat ook huren zonder dat je lid bent, hoor. (:


    In Nederland is het ook niet erg populair, haha. Hier moet je in ieder geval lid zijn om het te kunnen huren, had ik eens ergens voor nagevraagd. Wel jammer, want het gebouw ligt hier precies aan het station, haha.


    Your make-up is terrible

    Starlord schreef:
    (...)

    Haha, ja voor mensen in België is het idd misschien ook wel een beetje belachelijk ver om naar Bergharen te komen. Zelf hoefde ik gelukkig maar 2 en een half uur in de trein, in totaal 5 c:

    Als dit lukt om te organiseren en ik kan, dan vind ik het overigens wel echt een leuk idee en kom ik, maar omdat ik mij liever inzet voor de organisatie van iets bestaands en daar help promoten, houd ik het even bij Lisa helpen met de tweede editie van het Questival c:


    Ik zou denk ik al vijf uur op moeten, of zoiets haha.

    Kan je dan regelen dat Questival naar België komt (cat)

    @Nikki: Oh, dat is jammer, ja. Ik zou het nog niet kunnen regelen, pas over twee jaar. Dan ben ik leiding :3

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 11:20 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Starlord schreef:
    (...)

    Daar waren vrij weinig mensen van Quizlet, omdat het of te ver was, of te duur, of weet ik veel wat voor reden.


    Of omdat het midden in de examens lag. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    (...)

    Of omdat het midden in de examens lag. :Y)


    Daar wordt dit jaar als het goed is naar gekeken, maar het was wel precies het weekend dat ze niet in de knoop kwamen met andere festivals, dus het is nog maar de vraag hoeveel rekening er met die examens gehouden kan worden. Maar dit is voor dit kamp ontzettend offtopic.


    Happy Birthday my Potter!