• Stel je voor, iemand heeft chocoladepasta of pindakaas in zijn mondhoek, of een make-up vlek onder hun oog. Hoe wijs je dat dan aan bij jezelf? In spiegelbeeld of aan dezelfde kant. Dus als het bij hen links zit, wijs je bij jezelf ook links aan. Wat voor hun eigenlijk rechts is omdat ze tegenover je staan.


    Your make-up is terrible

    Ik zeg altijd gewoon iets van: 'Er zit wat bij je rechter mondhoek.' Of ooghoek of linker mondhoek of wat dan ook. (;


    The truth is out there.

    Furiosa schreef:
    (...)

    Dat is wel heel confusing, vooal als ze straks ouder worden.
    Weet je wat het is, je toont het aan de juiste kant, maar kindjes grijpen dan altijd naar de spiegelbeeld kant, dus dan switch ik automatisch naar de andere kant.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Palinoia schreef:
    Spiegelbeeld, maar vaak snappen mensen dat niet dus wordt het een heel gedoe ze aan te wijzen waar de viezigheid zit. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rasalhague schreef:
    Ik doe het ook aan dezelfde kan maar hier thuis snappen ze welke kant ik juist bedoel. Dat zit er al zo ingebakken dat niemand er nog naar vraagt. :')


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik begreep de vraag eerst niet helemaal, dus ik stelde hem hardop tegen mijn broer, haha. Blijkbaar doe ik dezelfde kant. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik doe meestal spiegelbeeld, hoewel mensen het dan vaak verkeerd interpreteren. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat verschilt en als degene het eraf veegt bij de verkeerde kant, dan zeg ik: 'nee andere kant.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wijs het meest dezelfde kant aan, maar ik doe het soms ook in spiegelbeeld haha


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Ik wijs naar hun gezicht en niet de mijne

    Kishimoto schreef:
    Dat verschilt en als degene het eraf veegt bij de verkeerde kant, dan zeg ik: 'nee andere kant.'


    16 - 09 - '17

    Ik wijs het aan op de persoon zelf xd


    Mhm?

    Ik doe het altijd automatisch dezelfde kant, maar dat moet ik mezelf afleren want iedereen denkt altijd dat ik het in spiegelbeeld doe :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik doe het ofwel aan dezelfde kant, of ik wijs het aan op het gezicht van de andere.

    Al ben ik wel benieuwd naar wat je gaat doen met deze informatie nu je ze hebt (cat).


    What would Emma do?

    Ik zeg niks en laat ze ermee rondlopen :Y)

    Maar in een vriendelijke bui, dan wijs ik het aan dezelfde kant aan, want dat lijken de mensen in m'n omgeving het beste te begrijpen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Kishimoto schreef:
    Dat verschilt en als degene het eraf veegt bij de verkeerde kant, dan zeg ik: 'nee andere kant.'


    Deep inside, I've never felt alive