• Het is al een tijdje geleden dat ik hier op Q ben geweest door omstandigheden, en daarom ben ik nogal vervreemd van de mensen die ik hier kende. Daarom zou ik graag wel wat nieuwe mensen willen leren kennen. Mensen waar ik gekke dingen kan bespreken of mijn verhalen kan vertellen en zij kunnen dat natuurlijk ook bij mij! Als je graag een nieuwe vriendin bij hebt vertel dan even wat over jezelf en je interesses (als je niet echt direct zoveel kan vertellen, heb ik hieronder een lijstje gemaakt als hulpmiddel, het is dus niet verplicht om dit lijstje te gebruiken)


    Hier wat meer over mij


    Naam: Naomi
    Leeftijd: 15 (word bijna 16)
    Interesses: Boeken lezen, fotografie, muziek luisteren, schrijven, gedichten maken, fitnessen, fangirlen over youtubers (Caspar, Joe, Marcus) of over beroemdheden (5sos, Harry potter, Hunger games) ik hou ook heel erg van fashion en beauty.
    Ik hou niet van: School, inspiratieloos zijn, saaie dagen, normaal zijn


    Invullijstje

    Naam:
    Leeftijd:
    Interesses:
    Ik hou niet van:
    Facts:



    Als je er niet zo van houd om het hier te plaatsen, mag je mij gerust ook een prive berichtje sturen!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 16:32 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Naam: Lotta
    Leeftijd: 13, bijna 14
    Interesses: random facts, op Wikipedia de domste artikelen lezen uit verveling, lezen, Quizlet, ongezond eten, misdaadseries, uitslapen
    Ik hou niet van: paddenstoelen, onrecht, slechte wifi, van heel veel eigenlijk (cat)
    Facts: Ik ben onhandig as fuck, heb al eens mijn arm gebroken omdat ik op een circusbal ging staan en toen keihard op mijn bek viel en heb een beetje hipsterachtige trekjes.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Naam: Loïs
    Leeftijd: 18
    Interesses: Boeken lezen, schilderen en tekenen, muziek luisteren, youtube filmpjes kijken over van alles en nog wat, alternatieve mode, uitslapen en lekker eten :Y)
    Ik hou niet van: Sporten, vroeg opstaan, Nederlandse boeken die slecht zijn vertaald uit het Engels.
    Facts: Ik ben 18, maar iedereen schat me altijd 14 of jonger (cat)


    Seasons will change, but I shall remain

    Naam: Veerle
    Leeftijd: 18
    Interesses: Lezen, Gamen, tekenen, winkelen, muziek luisteren, kletsen en films kijken.
    Ik hou niet van: Mensen die kauwen met hun mond open, oké dat was wat random :'D
    Facts: Mijn beste buddy heet ook Naomi, en iedereen omschrijft me altijd als prettig gestoord, maar dan vooral gestoord. :Y)


    The truth is out there.

    Naam: Sylvie
    Leeftijd: 21
    Interesses: Gamen, schrijven, dansen, lezen, films en series, muziek, Youtube en Quizlet, winkelen, praten, lachen and much more.
    Ik hou niet van: Insecten, smakken, leugenaars, dikke nekken, vroeg opstaan and much more, haha.
    Facts: Ik gedraag me jonger dan ik eigenlijk ben, ik heb een hond en idk wat nog meer xp

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 18:07 ]


    16 - 09 - '17

    Naam: Hade
    Leeftijd: 15 (25/9 ben ik 16)
    Interesses: Muziek (5SOS, 1D, Linkin Park, Fall out boy, Ariana, riri, eigenlijk alles xD) films,(Divergent, THG, TFIOS, Jackie Chan films, films me Jonny Depp, trillers,...) boeken ( triller boeken) , dansen, zingen (&optreden), slapen , cosplayen , anime (attack on titan, death note, naruto)
    Ik hou niet van: School, arrogante en betweterige mensen, liegen
    Facts: Ik ben meestal hyper en super onhandig :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Naam: Jellanie
    Leeftijd: 18
    Interesses: films, series, boeken, muziek (van alles wel), youtubers, fangirlen over acteurs :Y)
    Ik hou niet van: vis. lol. nee verder weet ik niet waar ik niet van hou, maar als we praten kom je er vast wel achter :Y)
    Facts: Ik heb veel te veel vrije tijd en ga niet meer naar school. Uhm ik ben een avond mens en totaal geen ochtend mens. :')


    Life is a beautiful struggle

    Naam: Yolanda (Panda).
    Leeftijd: 18 jaartjes jong. :Y)
    Interesses: Accordeon spelen, muziek luisteren, chips, dichten, optreden, series (SaB en NCIS voornamelijk), slapen, chatten met vrienden, nieuwe vrienden maken.
    Ik hou niet van: Ontrouw, leugenaars, witlof, rode kool, sporten, dierenmishandeling, vroeg moeten opstaan en vast nog wel veel meer.
    Facts: Ik ga niet meer naar school maar heb nog wel privéles in accordeon. Ik hoop over een paar jaar via staatsexamen mijn conservatoriumdiploma te behalen. Ik ben nogal lui aangelegd en knuffel graag met mijn hondje Sheila. Veel mensen vinden mij raar, en ik snap nog steeds niet waarom. Waarschijnlijk ben ik gewoon te fabulous voor ze. (cool)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 19:29 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    Naam: Yolanda (Panda).
    Leeftijd: 18 jaartjes jong. :Y)
    Interesses: Accordeon spelen, muziek luisteren, chips, dichten, optreden, series (SaB en NCIS voornamelijk), slapen, chatten met vrienden, nieuwe vrienden maken.
    Ik hou niet van: Ontrouw, leugenaars, witlof, rode kool, sporten, dierenmishandeling, vroeg moeten opstaan en vast nog wel veel meer.
    Facts: Ik ga niet meer naar school maar heb nog wel privéles in accordeon. Ik hoop over een paar jaar via staatsexamen mijn conservatoriumdiploma te behalen. Ik ben nogal lui aangelegd en knuffel graag met mijn hondje Sheila. Veel mensen vinden mij raar, en ik snap nog steeds niet waarom. Waarschijnlijk ben ik gewoon te fabulous voor ze. (cool)

    Yes you are (cool)


    Life is a beautiful struggle

    Benzo schreef:
    (...)
    Yes you are (cool)


    We both are. (baby)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    We both are. (baby)

    Always *O*


    Life is a beautiful struggle

    Benzo schreef:
    (...)
    Always *O*



    Woohoo! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Naam: Femke
    Leeftijd: 15 jaar ik word bijna 16
    Interesses: paardrijden,boeken lezen.chiro,fangirlen,youtube kijken
    Ik hou niet van: gezeur van mijn 10 jaar jaar jongere broertje
    Facts: ik hou heel veel van paarden dus mij kan je altijd vinden in de manege


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Naam: Yara
    Leeftijd: 17
    Interesses: films (vooral horror en comedy), muziek, youtube, series en zingen
    Ik hou niet van: ruzie? Haha deze is moeilijk. Oh, ik houd ook niet van opstaan ;p
    Facts: ik ga volgend jaar (na een heel vervelend tussenjaar) eindelijk de opleiding Artiest Muziek doen in Leeuwarden!


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Naam: Erieka
    Leeftijd: 19
    Interesses: Fotografie, gamen, films, muziek, youtube en Quizlet.
    Ik hou niet van: Traag internet, grote mensen massa's / drukte, mensen die slechte dingen doen ten koste van andere levende wezens (dierenmishandeling, kindermishandeling, loverboys etc.), duckfaces, mainstream mensen, smerig eten (daar valt alles onder wat ik niet lekker vind -- duh!), extreme warmte / temperaturen boven de 30 graden, leugens en mensen die ze verspreiden, mensen die snurken, mensen die op een ranzige manier eten (smakken, kauwgom kauwen met mond open, bah), Ariana Grande, 1D, 5SOS, Nicki Minaj, Justin Bieber en grammatica fouten.
    Facts: Ik ben dol op katten, zeg maar gerust dat ik een obsessie heb. Bovendien ben ik socially awkward, waardoor ik weinig vrienden heb. Ik heb autisme (pddnos) en dysthymie. Ik wil graag anders zijn dan anderen qua kledingstijl.


    26 - 02 - '16

    Naam: Romy.
    Leeftijd: 14.
    Interesses: Anime, Netflix (American Horror Story, o.a.), dieren, Youtube, Quizlet, gamen, muziek, Youtubers (Dan, Phil, PewDiePie, wel meer waarschijnlijk), tekenen.
    Ik hou niet van: Drukte, hele luide geluiden, ruzie, mensen die gewoon dom doen zonder reden, irritante geluiden (piepjes of zo) en waarschijnlijk veel meer waar ik nu niet aan denk.
    Facts: Ik heb veel last van claustrofobie en ik maak niet graag contact met andere mensen als ik buiten loop.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.