• Het is al een tijdje geleden dat ik hier op Q ben geweest door omstandigheden, en daarom ben ik nogal vervreemd van de mensen die ik hier kende. Daarom zou ik graag wel wat nieuwe mensen willen leren kennen. Mensen waar ik gekke dingen kan bespreken of mijn verhalen kan vertellen en zij kunnen dat natuurlijk ook bij mij! Als je graag een nieuwe vriendin bij hebt vertel dan even wat over jezelf en je interesses (als je niet echt direct zoveel kan vertellen, heb ik hieronder een lijstje gemaakt als hulpmiddel, het is dus niet verplicht om dit lijstje te gebruiken)


    Hier wat meer over mij


    Naam: Naomi
    Leeftijd: 15 (word bijna 16)
    Interesses: Boeken lezen, fotografie, muziek luisteren, schrijven, gedichten maken, fitnessen, fangirlen over youtubers (Caspar, Joe, Marcus) of over beroemdheden (5sos, Harry potter, Hunger games) ik hou ook heel erg van fashion en beauty.
    Ik hou niet van: School, inspiratieloos zijn, saaie dagen, normaal zijn


    Invullijstje

    Naam:
    Leeftijd:
    Interesses:
    Ik hou niet van:
    Facts:



    Als je er niet zo van houd om het hier te plaatsen, mag je mij gerust ook een prive berichtje sturen!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 16:32 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Naam: Eva maar noem me maar Elz
    Leeftijd: bijna 14
    Interesses: Toneel, viool spelen, metal en hardcore, films maar vooral horror, vloggers zoals PewDiePie, seriemoordenaars en echte ongelukken, verhalen en gedichten schrijven, schilderen, haken, sporten vooral kick-boxen, CreepyPasta, south park en Doctor Who
    Ik hou niet van: Betweters
    Facts: Ik heb PDD-NOS en misschien ADHD, ik ben bi, ik ben echt fan van Jeffrey Dahmer, heb een Duitse herder, weet alles van films en serie moordenaars, ik ben gothic, ik ben een Wolf Therian en Vampire Otherkin, en een Satanist maar mijn ouders zijn Joods, ik ga volgend school jaar naar de 2de t-havo, Ik woon in Den Bosch, en ben half Pools, Ik ben vegetarisch, en dat was het zo'n beetje xD


    tiptoe through the tulips...

    Naam: Lisanna maar de meeste kennissen noemen mij gewoon Lisa.
    Leeftijd: 13
    Intresses: Muziek, Dans, zingen, Boeken ( vooral de spannende boeken wekken mijn intresses), Bakken, Schrijven en ik hou er heel erg van om te experimenteren met make-up en voor een dertienjarige gaat dat best wel goed aldus de meeste :')
    Ik hou niet van: Mensen die alles beter denken te weten, Insecten, Horrorfilms, Mensen die denken dat ze de beste zijn.
    Facts: Ik heb vele nationaliteiten, Ik heb namelijk Nederlands, Frans, Italiaans, Spaans en Russich Bloed en dat vind ik reuze interessant.
    Van mijn vrienden groep ben ik altijd degene die alles uitprobeert en uittest voor de rest ook meedoet ( zoals van elf meter naar beneden vallen). Ik ben volgens sommige het raarste meisje die ze kennen en dat snap ik maar al te goed.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina