• Het is echt een nutteloos spel maar het is zo leuk.
    Bij agar.io ben je een cel en het is de bedoeling om zo groot mogelijk te worden. Dit kan je doen door andere kleinere cellen op te eten. Het is echt leuk om te doen en je kan sinds kort ook een link delen zodat je met meerdere mensen die je kent in een spel komt. (Er zitten ook vreemde bij.)
    Nu leek het mij leuk om met mensen van Quizlet ook een spel te starten en dan samen een team te vormen.
    agar.io/#MPWYV (de link deed het niet dus dat wordt kopiëren en plakken)

    Om elkaar te herkennen zou ik zeggen dat we of onze usernames gebruiken of dat we ons zelf gewoon met zijn alle Quizlet noemen. (Bij dit spel kunnen meerdere keren de zelfde naam voorkomen.)
    Dus wie joint mij? :Y)

    Ik noem mezelf nu Kishimoto op het spel.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 23:44 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stiekem is hier al een topic over, hier, maar ik wil wel meedoen :'D Ik noem mezelf Stephen.


    What would Emma do?

    De link doet het nieeet. (huil)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Je link werkt niet


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    StephenFry schreef:
    Stiekem is hier al een topic over, hier, maar ik wil wel meedoen :'D Ik noem mezelf Stephen.


    Stiekem is dat topic al een maand oud en toen bestond de party knop er nog niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben gewoon Anatomy, trouwens.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik doe mee! :'D Ik noem mezelf Murphy :3


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Kishimoto schreef:
    (...)

    Stiekem is dat topic al een maand oud en toen bestond de party knop er nog niet.


    Oeh, dat wist ik niet :D Wat is er eigenlijk zo speciaal aan die party-knop?


    What would Emma do?

    Ik ben er als Shinoa! Is de party dan ook Quizlet of?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 23:50 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik snap er echt niks van HAHAHA. Ik heb jullie ook nog niet gevonden.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    StephenFry schreef:
    (...)

    Oeh, dat wist ik niet :D Wat is er eigenlijk zo speciaal aan die party-knop?


    Dan kom je bij elkaar in de wereld. En anders kom je allemaal in een aparte wereld.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Anatomy schreef:
    Ik snap er echt niks van HAHAHA. Ik heb jullie ook nog niet gevonden.


    In het begin is het inderdaad een beetje uitvogelen.
    Ik heb ook nog niemand gevonden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb in ieder geval nog niemand gezien denk ik :')


    What would Emma do?

    Haha ik speelde het altijd op school xd
    Het is zo nutteloos spel, maar wel zo verslavend xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Okay I'm going in party mode. username: kim jong-un (you'll see my picture, fat dude of North Korea)
    EDIT: Nvm, geen kim jong-un meer, he's a popular mofo. Tokugawa it is

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 18:56 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb de game, maar ik ben er een beetje slecht in :3 Iig, ik doe mee en ik noem mezelf Bugs :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind