• Het is echt een nutteloos spel maar het is zo leuk.
    Bij agar.io ben je een cel en het is de bedoeling om zo groot mogelijk te worden. Dit kan je doen door andere kleinere cellen op te eten. Het is echt leuk om te doen en je kan sinds kort ook een link delen zodat je met meerdere mensen die je kent in een spel komt. (Er zitten ook vreemde bij.)
    Nu leek het mij leuk om met mensen van Quizlet ook een spel te starten en dan samen een team te vormen.
    agar.io/#MPWYV (de link deed het niet dus dat wordt kopiëren en plakken)

    Om elkaar te herkennen zou ik zeggen dat we of onze usernames gebruiken of dat we ons zelf gewoon met zijn alle Quizlet noemen. (Bij dit spel kunnen meerdere keren de zelfde naam voorkomen.)
    Dus wie joint mij? :Y)

    Ik noem mezelf nu Kishimoto op het spel.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 23:44 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oké, ik doe ook wel mee en ik heb mezelf omgedoopt tot "quizletyeah" :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    I have trouble joining the party :/


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Huh, wat dan?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oh wacht, bij mij nu ook, ik heb maar even een nieuwe gemaakt, voor iedereen die zin heeft: agar.io/#ZVFSM


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Geen idee, doe denk ik de verkeerde code? Hij zegt dat ik niet kan connecten iig


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Die nieuwe werkt wel


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Doe anders iets met Quizlet in je naam ofzo, dan kunnen we elkaar herkennen (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oh ja, typisch dit. Zit je op 3 in de ranglijst gaan ze me 3 man zitten teamen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tokugawa schreef:
    Oh ja, typisch dit. Zit je op 3 in de ranglijst gaan ze me 3 man zitten teamen.


    Dat is zo gierig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    EVA! IK ZAG JE IN FFA LOOOL JE WERD OPGEGETEN DOOR OBAMA, IK OOK THOUGH. :') Lol.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    whats your name en welke party code hebben jullie? I wanna join XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tokugawa schreef:
    whats your name en welke party code hebben jullie? I wanna join XD.


    http://agar.io/#MPWYV Ik ben qingforthewin :')

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 19:07 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bij mij zegt hij steeds dat hij een probleem heeft met joinen van een party.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Bij mij zegt hij steeds dat hij een probleem heeft met joinen van een party.


    Mhwuh, vreemd, want ik zit gewoon in de party van de beginpost.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Mhwuh, vreemd, want ik zit gewoon in de party van de beginpost.


    Wie staat erbij jou in de top 10?


    "Ignite, my love. Ignite."