• ... een Loki-gerelateerde naam. En nu heb ik eindelijk wat gevonden, namelijk de wereld waar hij geboren is. Jotunheim.
    Ondanks dat ik OakenshieId wat langer wilde houden ben ik hier nu toch ook erg blij mee. c;
    Vooral omdat ik bleef balen van de hoofdletter i.


    Ik zag vorige week dat Loki in de volgende twee Avenger films gaat spelen en dat wakkerde mijn Loki-liefde weer aan. c;
    Om het topic nog een beetje nuttig te houden: zijn hier nog meer Marvel fans? En wie is jullie favoriet? c;

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 14:36 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    How did I expect this to be you? :Y) Ik heb Thor nog nooit gezien, maar the Avengers wel en ik vond 'm best wel geniaal. :') Ik vind het echt een leuke username!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oeee, ik vind je username echt leuk! Ik houd denk ik het meest van Thor en Iron Man. Ik ben eigenlijk meer van DC dan van Marvel, maar ik vind Marvel wel leuk! Haha


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Omg, zit hij weer in de volgende Avengers? Nice. c:
    Ik houd zo van Loki (toen Thor uitkwam heb ik meteen die naam geclaimd (': ) dus ik vind deze naam ook great. ^^


    Caution first, always.

    Oeh, dat wordt wennen, ik vind 'm leuk! Thor en Captain America zijn denk ik wel mijn favorieten. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Daar zal ik aan moeten gewoon worden. Ik heb zo veel favoriteten: Bucky, Cap, Clint, 'Tasha, Bruce.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 15:05 ]


    Ex astris, sciencia

    Leuke username! Ik denk dat Bucky en Natasha Romanoff mijn favoriete zijn .


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik vind het een leuke naam Natas. Ik ben niet zo zeer Loki-in-Avengers-fan, maar wel een Loki in literatuurfan. De negen werelden die verbonden zijn met de wereldboom en hun inwoners behoren tot een van mijn meest favoriete mythologieën.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nice! Loki is wel een badass. Maar ik vind Captain America het leukst.


    The truth is out there.

    Damn, dat wordt wennen, Natas. o_o Wel een heel leuke naam!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    -schuifelt heen en weer-
    Ik ben fan aan het worden van the young avengers. Maar ze zijn moeilijk te vinden in België.
    Raad eens wie er ook in zit? He's cute.


    En verder in de comics groeit hij ook op, waar hij best wel sexy is.


    Van de MCU is Peggy Carter mijn favoriet, samen met Steve.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 20:19 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ah leuk leuk leuk. Loki is echt geweldig.


    Happy Birthday my Potter!

    De X-Men blijven toch nog altijd mijn favorieten, al vind ik Peter Quill, Iron Man en Daredevil ook erg leuk ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik heb eerder een voorliefde voor Thor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Leuk, wordt wel weer wennen. Ik ben niet zo'n Marvel fan.


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    Leuk, wordt wel weer wennen. Ik ben niet zo'n Marvel fan.


    26 - 02 - '16