• Haai mensen,

    sorry als het verkeerd staat, maar ik denk dat het hier het beste bij past dus, heb ik het maar hier gezet.

    Dus ik ga het hebben over gevoelens xD
    Ik ben zaterdag en zondag voor het eerst naar een conventie geweest, namelijk atsusacon. Het was daar echt geweldig. Ik heb veel leuke activiteiten gedaan, veel hugs gekregen, mensen gepraat, en me hoed geamuseerd. Maar nu heb ik dus een Probleem. Nja, niet echt een probleem, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Het is namelijk zo dat ik gisteren de beste dag vond. Omdat we gisteren even geen activiteiten gepland hadden gingen we even ddr doen. (Voor degene die geen ddr kennen, het is een 'dansspel' waarbij je een mat hebt met vier pijlen. Het is de bedoeling dat je op het juiste moment op een bepaalde pijl moet staan. Daar komt het ongeveer op neer ;3) . In ieder geval we moesten we even wachten want alle vier de matten waren bezet. Even later konden mijn zus en haar vriendin al spelen maar ik nog niet op dat moment kwam er een van de mensen die net had gespeeld mijn richting uit om zijn drinken bus te pakken. Hij wandelde even weg en toen kwam hij terug en ging hij naast me zitten. We begonnen wat te praten. Hij bleek dus een van de mensen te zijn die mee ddr organiseerde. Even later waren we gewoon wat samen onnozel aan het doen. Half dansend en half zingend. Tijdens gandem Style (ik heb nog steeds geen idee hoe je dat schrijft, slimme ik) begon hij heey sexy lady tegen mij te zingen enzo. En hij heeft me zelfs wat te drinken aangeboden. Een paar liedjes later konden we dan beginnen dansen. Alle vier de matjes ware vrij dus ik ging bij de dichtst bijzijnde staan. Ik dacht dat de jongen wel aan de verste mat ging staan omdat hij daar eerst stond en hij dat daar bediende. Maar hij kwam naast mij staan. Toen begonnen we te spelen, maar na het eerste liedje bleek mijn ding kapot te zijn. Hij heeft me toen geholpen en alles weer ingesteld. 2 liedjes later heeft hij er dan voor gezorgd dat we een makkelijker liedje speelde omdat de andere te moeilijk waren. XD na nog een liedje moesten we weg en heb ik hem niet meer gezien. Nu is het zo dat ik me nogal kut voel dat ik hem waarschijnlijk niet meer ga terug zien. Ik vroeg al aan mijn zus of dat er ddr op F.A.C.T.S is, maar dat wist ze niet zeker. Maar het stomste vanal is nog dat ik niet eens weet hoe hij heet. En het feit dat ik nu met hem in mijn hoofd zit en hier een topic zit te maken, terwijl hij me wss al vergeten is.
    Dus weet er iemand wat ik nu moet doen?!
    En ik wil ookal sorry zeggen omdat jullie altijd mijn zever moeten aanhoren. Ik weet dat jullie dit waarschijnlijk belachelijk vinden. Maar er is nog nooit een jongen geweest die vrijwillig me mij begon te praten. Meestal praten ze alleen met mijn vriendinnen of zus ofzo. ;3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Mmonroe schreef:
    (...)

    Jammer! Heb je iets van een naam? Of waar hij vandaan komt of zijn leeftijd? Iets, want je kan bij fb ook specificaties intoetsen als je iemand zoekt. (Opleiding en zo bv) En tussen de mensen die geweest waren kan je ook op naam zoeken. Of weet je of hij bij iets of iemand hoorden. Want hij werkte daar? Misschien heeft hij dat wel als werkgever op fb staan.


    Het gesprek ging niet over onszelf. Hij heeft alleen gezegd dat hij naar alle conventies gaat waar er ddr wordt gespeeld. IK weet ook dat hij van Nederland komt want dat hoorde je nogal hard aan zijn accent. Maar ik heb dus NIETS van naam. Ik kan me ook niets meer herrineren van iemand die zijn naam heeft gezegd ofzo. Ik snap niet dat ik zo dom ben geweest zijn naam te vragen =.=
    Op facebook staat ddr niet echt als offieciële pagina, toch voor zover ik weet niet.


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Halen schreef:
    (...)

    Als ik lol met iemand heb gehad en ik krijg later nog een berichtje, vind ik het alleen maar leuk!


    Als hij mij nog herrinerd ;3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    UPDATE

    OKE ER IS DUS EEN MOGELIJKHEID DAT IK HEM DUS TOCH HEB GEVONDEN. IK WAS NAMELIJK OP YOUTUBE VIDEO'S VAN ATUSUSA AAN HET OPZOEKEN, GEWOON VOOR DE LOL, OMDAT IK ER ZIN IN HAD XD . EN VOND IK DUS EEN VLOG VAN EEN VAN DE MENSEN DIE IK DUS IDD OP ATSUSA HEB GEZIEN. NU ZIE JE HALVERWEGE DE VIDEO EEN GAST DIE ER INDERDAAD HEEL ERG OP TREKT. ALLEEN KAN IK HET DUS NIET ZEKER ZEGGEN. HIJ HEEFT NET ALS 'MIJN JONGEN XD' EEN NEDERLANDS ACCENT EN HIJ HAD DIEZELFDE PET OP. OMG. MAAR ALS HET DUS IDD DIE GAST IS VAN DDR HAD IK HEM IN HET BEGIN VAN DE DAG AL GEZIEN. WANT TOEN IS HIJ MIJ NAMELIJK EEN KNUFFEL KOMEN GEVEN. (IK LIEP MET FREE HUGS DING ROND, FF VOOR DE DUIDELIJKHEID) MAAR ALS HIJ HET IS BENK IK WEL SUPERBLIJ. MAAR DOOR HEEL DE VIDEO ZEGGEN ZE NIET EENS ZIJN NAAM =.= FRUSREREND. IEMAND NOG TIPS??????
    SORRY VOOR DE CAPSLOCK MAAR IK BEN INNEENS HEEL EXITED :P


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    haha omg ik ben best wel zielig nu xD


    Music is my escape from Bullshit in life <3