• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:24 ]

    Awesome!


    26 - 02 - '16

    Volgens mij heb ik die al voorbij zien komen in de bean boozled challenge. Mij lijkt het niks, geef mij maar snoepjes die allemaal lekker zijn. Toch is het wel cool dat ze bestaan, vooral omdat andere mensen dan een bean boozled challenge kunnen doen.


    Physics is awesome

    Lijkt me ook wel eens een keer leuk om te proberen met wat vrienden. ^^

    O ja, dit is geweldig!
    Vorig jaar op kamp had iemand zo'n doosje uit Amerika meegenomen, waar ook tandpasta en kots bijzat. Ze smaken niet bepaald aangenaam, haha.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik vind dit cool,
    maar ook smerig. :')

    Die dingen zijn al bijna een half jaar lang verkrijgbaar in Nederland.

    Ik ga hem binnenkort bestellen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb ze als kind wel gehad. Zou wel grappig zijn om weg te geven als cadeautje of met vrienden.


    The truth is out there.

    Ja ik heb het ook besteld en geproefd en vreselijk goor! Maar dat je er dan voor moet kotsen?...
    eindelijk iemand!!!!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik heb gewoon de echte Bertie Botts every flavour beans ghehehe.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb hem 2 dagen geleden gedaan en ik ben echt gewoon de hele dag over mijn nek gegaan omdat die smaak in mijn mond bleef hangen. Nadat ik hondenvoer kreeg ben ik gestopt want het was zo vies dat ik niks meer in mijn mond kreeg xD


    ♡

    AloisTrancy schreef:
    Ik heb hem 2 dagen geleden gedaan en ik ben echt gewoon de hele dag over mijn nek gegaan omdat die smaak in mijn mond bleef hangen. Nadat ik hondenvoer kreeg ben ik gestopt want het was zo vies dat ik niks meer in mijn mond kreeg xD


    Ja, die vond ik ook het allervieste haha

    Clicker schreef:
    Ik vind dit cool,
    maar ook smerig. :')


    Queer zijn is gewoon alles

    Was wel leuk om te zien hoe klasgenoten op de boot terug vanuit Londen de Bean Boozled challenge met docenten gingen doen :')

    Een docent had de kotssmaak, haar gezicht, wauw, vergeet ik nooit meer, daar hebben heel veel mensen toen heel hard om moeten lachen.

    Maar nee, zelf lijkt het me niks, zo'n bean boozled challenge. Geef mij maar normale jellybeans xD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb er nog nooit gegeten, maar lijkt me leuk en vies tegelijk (:


    I wanna be a wizard!

    Nice.


    Don't walk. Run, you sheep, run.