• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:24 ]

    Oh, nice. Waar kan je dat kopen?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik snap niet waarom mensen dat willen. Waarom zou je überhaupt snoep willen hebben dat naar kots smaakt? :W


    26 - 02 - '16

    Ik heb ze in de winkel gezien, maar ik ga ze echt nooit kopen. Geef mij maar de lekkere Jellybeans D:


    Seasons will change, but I shall remain

    Wait, zitten er überhaupt ook wel lekkere smaken tussen? Want zo krijg ik niet de indruk uit alle reacties. :'D

    Klinkt verder wel chill though. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    Wait, zitten er überhaupt ook wel lekkere smaken tussen? Want zo krijg ik niet de indruk uit alle reacties. :'D

    Klinkt verder wel chill though. ^^


    Ja er zitten ook gewoon smaken in zoals aardbei en banaan etc

    LaughingJack schreef:
    (...)

    Ja er zitten ook gewoon smaken in zoals aardbei en banaan etc


    Oh oke. Das wel nice. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb het een paar weken geleden met mijn vriendinnen gedaan. Ik ben een paar keer bijna over mijn nek gegaan maar het was wel heel grappig om te doen ^^


    -

    Serenata schreef:
    Ik heb ze in de winkel gezien, maar ik ga ze echt nooit kopen. Geef mij maar de lekkere Jellybeans D:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik vind het geweldig, maar wel smerig, en te duur :'D

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 21:00 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wij mogen het bij de Intertoys nog niet verkopen en ik ben te lui om een winkel te zoeken die ze wel al verkoopt dus ik heb het nog niet geprobeerd :(


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb het gedaan en heb gedaan alsof ik de hele tijd lekkere had, just to annoy everyone. :'D


    wat was dit ookalweer

    Starlord schreef:
    Ik heb gewoon de echte Bertie Botts every flavour beans ghehehe.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales