• The City of Madness

    “ The funny thing is, nobody ever really knows how much anybody else is hurting.
    We could be standing next to somebody who is completely broken and we wouldn't even know it. ”


    [right](...)
    Ver in het zonnige Miami lijkt alles geweldig. Het is een oord vol nieuwe kansen en een plek waar er geen zorgen lijken te zijn. Feesten, zonnen aan het strand en misschien liefdes. Niets lijkt er slecht te zijn aan de stad. Althans het lijkt toch zo maar niets is minder waar. Zoals overal zijn er hier ook mensen ongelukkig, hebben ze wel problemen waar ze van weg proberen te vluchten, problemen die niet aan de buitenwereld blootgesteld mogen worden omdat ze dan kwetsbaar zijn voor iedereen. En wat word de druppel die hun emmer laat overlopen of hebben ze nog geen weet van hun problemen of zien ze nog niet hoe een simpele begroeting hun grootste hel zou kunnen worden?

    Miami een bruisende stad gelegen in zuidoostelijk Florida in Miami-Dade County aan de rivier de Miami. Iedereen die er woont is anders, heeft een anders verleden en een andere toekomst. What's your story?

    Verhaallijn
    In deze RPG volgen we een groep jongvolwassenen mensen die op één of andere manier elkaar kennen of elkaar nog moet ontmoeten. Iedereen heeft een ander verhaal dit kan zowel een vrolijk verhaal zijn als een duister verhaal, al kan de toekomst altijd onvoorspelbaar zijn. De ene studeert aan een universiteit, de andere probeert het kleine beetje geld dat hij heeft te verdienen door drugs dealing. Jij bepaald het zelf.
    Het is nu een warme zomer aan de kust van Miami het perfecte weer voor wat te chillen aan het strand of een feestje te vieren aan het zwembad. Wat stoers te doen met wat vrienden of onschuldige mensen te misleiden. Er is een boel te beleven en een boel die er nog te beleven valt.
    De jongeren wonen voornamelijk aan het kustgebied van Miami, iets verderop in de donkere stegen heb je een welbekende stripclub waar zowel man als vrouw welkom zijn en iets mogen drinken aan de bar, ook word er binnenkort een groot strandfeest gehouden, de perfecte plek voor een geweldig feest of de perfecte plek voor wat slachtoffers?


    Names ~

    Aquari || Nichelle
    Racoon || Saar
    Boschetto || Denize
    LukeRHemmings ||
    Vydas || Naomi
    QueenStark ||
    Ziegler || Sanne
    Kit || Amber
    Targarye || Demi
    Superior || Marie
    Serenata || Loïs
    Curia || Kellie
    AlisonAriaEmily || Carianne
    Allirian || Alber



    Regels
    • Minimaal 200 woorden oftewel 7 regels.
    • Geen perfecte personages.
    • Maximaal 2 rollen per persoon, houd de mannen en vrouwen gelijk!
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Maak je rol binnen 3 dagen af, anders vervalt je reservatie.
    • Meld het als je voor een langere tijd niet kan reageren; 1 week niet reageren zonder een reden is eruit.
    • Alleen ik en Raccoon maken nieuwe topics.
    • 16 + is toegestaan

    Rollentopic


    Dit is het praattopic dus voel je vrij om hier over vanalles en nog wat te praten ! :3

    Vakanties

    Serenata || 2 - 16 Augustus - Wifi, maar pas actief na vakantie
    Superior || 6 Augustus - 1 september - Wifi, maar niet actief

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 14:43 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    RhaegaI schreef:
    Zijn er nog mensen geïnteresseerd in een groepschat op Whatsapp? Zo ja, stuur je nummer dan door naar mij of Raccoon zodat we je in de chat kunnen plaatsen c:


    Als het goed is kan Saar me toevoegen ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Wie wilt er een relatie met Christian en/of Ellie? :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    MT


    El Diablo.

    RhaegaI schreef:
    Wie wilt er een relatie met Christian en/of Ellie? :Y)


    Misschien Taidgh? :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Vydas schreef:
    (...)

    Misschien Taidgh? :Y)


    Ik vind het prima - wat had je in gedachte? :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    RhaegaI schreef:
    Wie wilt er een relatie met Christian en/of Ellie? :Y)


    Mijn meisje die nog niet bestaat volonteers :').

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 21:33 ]


    I just caught the wave in your eyes

    HeaIy schreef:
    (...)

    Mijn meisje die nog niet bestaat volonteers :').


    Alrighty! Had je al iets in gedachte? c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ze wordt heel rebels met een nare gs. Ook wel flirty en nogal losbandig en grote mond.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 21:48 ]


    I just caught the wave in your eyes

    HeaIy is btw Yu ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Iemand in voor een relatie met Allia die nog ver van af is? :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb mijn perso's ook vrij voor iedereen ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Targarye schreef:
    Iemand in voor een relatie met Allia die nog ver van af is? :Y)


    Ik heb Christian en Ellie voor je?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    RhaegaI schreef:
    (...)

    Ik vind het prima - wat had je in gedachte? :Y)


    Uh. Niet direct iets, haha. Ik zal nog eens effe moeten brainstormen. Heb jij anders nog een idee? c:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Vydas schreef:
    (...)

    Uh. Niet direct iets, haha. Ik zal nog eens effe moeten brainstormen. Heb jij anders nog een idee? c:


    Hmm.. ik ga maar een suggestie neergooien, als je het niks vind moet je het maar zeggen. Misschien kunnen Taidgh en Christian vrienden zijn, gezien ze beide in de stripclub werken en dat Taidgh via Christian, Ellie heeft leren kennen? Misschien dat hun (beste) vrienden zijn of een liefdes relatie hebben? Zeg het maar, haha - het is maar een snelle suggestie c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    MT. Mijn rol is bijna af. Iemand die open staat voor relaties?


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.