• Hallo mensen!
    Ik maak al heel lang covers, en heb ook twee andere coverstores, maar die zijn een beetje dood gebloed.
    Daarom maak een een nieuwe, omdat ik het nog steeds leuk vind covers te maken (:

    Dit lijstje moet je invullen:

    Mogelijke titel:
    *Username (en moet die erop?):
    *Samenvatting (als het geheim moet blijven kan een beknopte samenvatting ook):
    *Plaatjes (of ongeveer, faceclaims?):
    *Sfeer/ genre:
    *Horizontaal of Verticaal?:
    Extra?:

    *= Belangrijk!
    Je hoeft niet te vermelden dat je al een aanvraag gedaan hebt bij een ander, of een eigen topic hebt. Ik vind het leuk om te maken en keuze is altijd fijn.

    Als het niet voor een story is:
    *Tekst:
    *Username:
    *Plaatjes:
    *Horizontaal of Verticaal?:

    Wachtlijst:
    - Clicker
    - DestinyMoon


    Afgerond:
    - BeschermDuivel


    Ik werk niet met GIF's.


    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 10:18 ]


    obsessive rage



    Ik weet al dat je deze wel goed vind, je zat naast me toen ik het maakte, maar het is denk ik toch wel handig om te posten XD


    obsessive rage

    Myrra schreef:
    Da dacht ik al XD
    Alleen werkte dat tropische echt niet mee :$ Desnoods maak ik een nieuwe hoor

    Als je wilt mag je het proberen hoor ^^


    You save everyone, but who saves you?

    Gave covers :)

    Mogelijke titel: I'm a fan, until I discovered that you're my father ll Adam Lambert
    *Username (en moet die erop?): Adamlicious (mag erop)
    *Samenvatting (als het geheim moet blijven kan een beknopte samenvatting ook): Jade is enigskind. Haar vader heeft ze nooit gekend, omdat haar moeder het altijd voor haar achterhield. Zodra Jade verslaafd raakt aan muziek, wordt ze meteen fan van Adam Lambert. Op een dag koopt Jade een VIP ticket voor een concert van Adam, waar een meet-and-greet aan vast zit. Maar dan komt ze achter het geheim dat haar moeder achterhield: Adam Lambert is haar vader. Gaat Jade hem accepteren als haar vader of als haar idool?
    *Plaatjes (of ongeveer, faceclaims?):
    Deze voor Jade
    Deze voor Adam
    *Sfeer/ genre: Iets in de trend van een detective sfeer
    *Horizontaal of Verticaal?: Horizontaal
    Extra?: -


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi