• Mijn cavia Wampie is bevallen van drie prachtige schatjes!
    Ze heten Lizzy (de bruine), Snoopy (de zwarte) en Gizmo (de bruin- zwarte).
    Echte lievertjes zijn het. Ze bijten dan wel in je vingers, maarja..
    Hieronder vind je wat foto's en een filmje!


    Snoopy wil je wat vertellen! Luister naar het hele verhaal! Klik op de link.
    https://video-ams3-1.xx.fbcdn.net/hvideo-xft1/v/t42.1790-2/11843654_869439963111354_1518536192_n.mp4?efg=eyJybHIiOjM4NSwicmxhIjo1MTJ9&rl=385&vabr=214&oh=5ede375d27baa1440d8098a9f5ccde9d&oe=55C36A60





    [ bericht aangepast op 6 aug 2015 - 14:09 ]

    Dat is echt heeel schattig!

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ik wil er eentje!(flower)


    everything, in time

    Omg, ik wil ze knuffelen! :o


    Ik wil een tuin vol egels

    Meraki schreef:
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ik wil er eentje!(flower)


    Jaaaaaaa, als het mocht van mijn ouders zou ik er zo weer terug ene nemen! Ze zijn echt super schattig!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Awh, cute!


    16 - 09 - '17

    Awhhhhh. DIe zijn zoooo leeeukkk c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hoe lief is dat! Veel plezier ermee :3


    What would Emma do?

    Achhhh, zo schattig!!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    Achhhh, zo schattig!!


    26 - 02 - '16

    Aah echt lief :Y)
    Ik had in januari een nest gehad van 4, 2 beertjes en 2 zeugjes. De witte (zeugje) heb ik gehouden en daar wil ik in november een nest van nemen.
    Hopelijk raak je ze beter Kwijt dan ik toen deed :3

    :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ooooh my gosh, oh my gosh. (bloos)
    Babycavia's, mijn allerkleinste zwakte. Wat een schatjes zijn dat! Wij hadden er ook een keer drie. Echt van die hummeltjes, maar de oren zijn al net zo groot als bij een volwassen cavia, haha. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik heb wat meer foto's toegevoegd en een link van een schattig filmpje geplaatst! C:

    Elros schreef:
    Aah echt lief :Y)
    Ik had in januari een nest gehad van 4, 2 beertjes en 2 zeugjes. De witte (zeugje) heb ik gehouden en daar wil ik in november een nest van nemen.
    Hopelijk raak je ze beter Kwijt dan ik toen deed :3

    :Y)


    Aaahw, die zijn schattig. Als je hier op Q een topic plaatst, zul je vast wel een paar cavia's kwijt raken. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat lief!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Witpoot schreef:
    Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik heb wat meer foto's toegevoegd en een link van een schattig filmpje geplaatst! C:

    Die andere foto's zijn ook leuk. ^^ Het filmpje werkt helaas niet, ik krijg een error.

    Ik had eigenlijk verwacht dat ze kaal zouden zijn net zoals baby hamsters, haha. En ze zijn best groot. Dat ze alle 3 in 1 buik pasten. :')


    Ik wil een tuin vol egels