• HAPPY BIRTHDAY LAURA!

    Vandaag is Laura's oftewel Tingo's zestiende verjaardag. Om haar verjaardag te vieren, hebben wij (WeasIey, EthereaI, Towns, HeaIy, phoeni en Roms) besloten het een Verjaarweek te maken.

    Elke dag deze aankomende week zal Laura een cadeautje krijgen! Vandaag beginnen met een lijstje gemaakt door Ilona/WeasIey. Wat er voor de rest komt zal ook in dit topic verschijnen - elke dag een andere creatie.

    Day 1: Lijstje - WeasIey

    Nogmaals - happy birthday Lau!


    “A queen will always turn pain into power.”

    Bedankt iedereen!
    En ook gefeliciteerd Duivelsgebroed!


    She was always looking for more..

    Gelukkige verjaardag! (flower)

    En wat een leuk idee!


    Ik wil een tuin vol egels

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteeeeerrddddd *O**O**O**O*


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Happy bday (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay facepalm mezelf maar ff met een stoel but I missed this :c nou mijn aandeel zal je nog ontvangen deze week ofc *O*

    HAPPY VERJAARWEEK!


    I just caught the wave in your eyes

    Hey leuke, lieve, geweldige, coole, knappe (enz.) Laura,

    Ik zit nu hijgend achter me bureau. Net teruggekomen van mijn vakantie en gelijk naar boven gerend om deze ‘brief’ voor je te schrijven.
    Nee haha, dat valt ook wel weer mee. Wel heb ik niet veel tijd om dit te schrijven doordat ik vandaag terugvloog vanuit mijn vakantiebestemming, waardoor ik dus niet te hele dag en internetverbinding tot mijn beschikking had.
    Ik heb besloten van deze brief iets te maken wat benadrukt wat voor leuke lieve geweldige (enz.) meid jij bent. Doordat ik niet zoveel tijd had, heb ik echter ook een aantal hulplijnen ingeschakeld; een paar mede Q users die een leuk berichtje voor je geschreven hebben.
    Ik hoop dat dit zal helpen als een soort moodbooster en dat je dit er op de mindere dagen nog even bij kan pakken om te lezen wat voor geweldige meid je ook alweer bent, want Laura dat ben je!



    Hey Lau ;3
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik ben niet altijd even actief geweest in het spamtopic, maar de keren dat ik online was zijn jullie pipo's er vaak in geslaagd een glimlach op mn gezicht te toveren, ook in tijden dat ik eigenlijk totaal niet happy was en gewoon niet lekker in mn vel zat.
    Stay awesome
    Xx Marjolein



    Hey Laura,
    Ik ken je dan niet zo goed, maar je lijk me een hele lieve leuke meid!
    Nog heel erg gefeliciteerd met je verjaardag.
    En hopelijk heb je nog een leuke verrassingsweek, met deze ongelooflijk lieve meiden!
    Knuff,
    Sterre aka GreenIeaf



    Ur cool.
    Swag.
    Daarom FIJNE VERJAARDAG EN WORD MAAR BEJAARD

    Je bent geweldig and me loves u.

    XOOXOXXO LEBBERS TAMARA



    Mijn berichtje (ik ben zo goed in het bedenken van zulke dingen): Hey Laura, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben slecht in het bedenken van lieve berichtjes maar ik doe mijn best en hoop dat dit geen onzin wordtik wilde je even laten weten dat je een fantastisch persoon bent en ik hoop dat je een geweldige verjaardag hebt gehad.
    Liefs, Marrit



    Doordat ik dit zo laat opgezet heb, heeft een aantal mensen nog niet kunnen reageren. Deze berichtjes zal ik later toevoegen. Iedereen is natuurlijk vrij om nog een berichtje in te sturen in mijn gastenboek. Dus als je dit toevallig leest en denkt; dat zou ik ook wel willen insturen, gewoon doen!
    Natuurlijk ga ik zelf ook nog een berichtje schrijven. Ik ga proberen de mijne iets langer te maken dan wat de anderen doen, omdat dat natuurlijk wel hoort ik gewoon in wat meer woorden wil uitdrukken hoe geweldig jij bent.



    Lieve LauLau,
    Happy Sweet Sixteen gurrrrl! Je bent ontzettend lief en kan ontzettend goed schrijven, je verdientzeker een mooie verjaardag! Ly <'3
    Xoxo Julie



    Oke, ik ga beginnen met hoe we elkaar hebben ‘ontmoet’. Dat was best een lange tijd geleden. Een precieze datum heb ik niet, maar wel weet ik dat ik je leerde kennen toen we meededen aan de onze geliefde oxford rpg. Deze doen we nog steeds met veel plezier, maar toch is ie nu een stuk minder actief dan toen, wat ik stiekem wel erg jammer vind.
    Ondanks dat onze personages niet zo heel veel met elkaar omgingen, leerde ik je wel kennen als een heel lief, leuk en gezellig meisje. Dit gevoel werd versterkt toen het spammers topic opgericht werd. Daar spamde we met zijn allen zo ongeveer een topic per dag vol was het niet meer. Hier leerde ik je nog meer en nog meer leren, maar mijn gedachten en gevoel over jou, veranderde je niet. Het bleef enkel positief.
    Vaak begin ik wel een beetje genoeg van mensen te krijgen na een tijdje of begin ik slechtere kanten te ontdekken, maar bij jou is dit eigenlijk heel weinig. Je bent echt een soort engeltje dat echt altijd aardig is.
    Ik vind het echt heel jammer dat het spamtopic uiteenviel door ruzies en gedoe en dat ik de laatste tijd niet echt meer met je om ben gegaan. Ik zou dat graag weer meer doen en wat we eerder deden weer op te pakken.
    Gelukkig weet jij ook dat je altijd bij me terecht kunt als je ergens over wil praten of even heel erg wil klagen om iets, wat ik ook bij jou kan doen.
    Lieve Laura, stay who you are. Je bent echt een superleuke meid.
    Liefs,
    Floor


    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 23:27 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Whoeps, net op tijd :'D

    Lieve Laura, ik heb een gedicht voor je verjaarweek geschreven. Je moet weten dat je heel speciaal voor me bent en je een geweldig meisje bent ^^

    Er was eens een bloem
    Ze stond in een mooi park
    Mensen te bekijken
    Zich afvragend wat er in hun hoofd omging

    Dag en nacht stond ze in dat veldje
    In donkere en lichte tijden
    Haar omgeving opvrolijkend
    En moed insprekend in degenen die het zwaar hadden

    Ze had hele mooie bladeren
    Met felle kleuren in de zon
    Maar ook in de duisternis
    Bleef ze stralen als een ster

    Deze bloem heette de Laura-bloem
    Ze was erg bijzonder
    Want iedereen die haar tegen kwam wist
    Zij was de enige in haar soort

    En zo stond ze daar
    Dag en nacht
    In donkere en lichte tijden
    Haar omgeving op te vrolijken


    -

    Everybody, thank you!! I Love you so much en ik had dit echt niet kunnen indenken. Jullie betekenen echt heel veel voor Me en deze berichtjes maken Me echt heeel erg blij. Eigenlijk wil ik dit een heel lang bericht maken, maar daar heb ik geen tijd voor omdat ik in de Hema zit. Ik houd van jullie!


    She was always looking for more..

    Gelukkige verjaardag, Laura! *O* Geniet van je dag en van de week met verassingen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried