• Dit spelletje gaat als volgt:

    Er is een bunker. Iedereen wilt deze bunker hebben, maar hier is er natuurlijk maar eentje van. Daarom moet je de bunker claimen. Dit doe je als volgt:

    Je plaatst een reactie, waarin je schrijft hoe je de bunker claimt. Deze reactie sluit je vervolgens af met "mijn bunker".

    Vorbeeldje:

    Persoon A heeft als laatste gepost, dus heeft nu de bunker.
    Persoon B reageert met "Ik laat mijn hond los in de bunker, die Persoon A uit de bunker jaagt. Mijn bunker."
    Nu is de bunker dus van Persoon B.

    1 regel: Je mag geen team vormen met andere spelers.

    Veel plezier en wees creatief!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn bunker. (aangezien er nog niemand in zat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben als eerste bij de bunker. Mijn bunker.

    Shit. Ik doe belletje trek. Als je de straat oploopt om me te zoeken, glip ik langs je heen naar binnen en sluit de deur. Mijn bunker.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 18:00 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dit ken ik al ergens van.... Bestaat er niet nog een topic hiervan? :3
    Ik steel de bunker :Y) Ik verander mezelf in Lilith, moeder der demonen, en dreig iedereen op te eten die in de bunker zit! (Nee, ik heb geen Mortal Instruments gelezen... Oké misschien)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 18:00 ]

    Ik snap dit niet?

    Ik stuur Harry Potter op je af en die tovert je uit de bunker. Mijn bunker.


    wat was dit ookalweer

    Ik gooi een stinkbom in de bunker, zodat de persoon die er in zit gaat lopen. Mijn bunker!


    16 - 09 - '17

    Jorah schreef:
    Dit ken ik al ergens van.... Bestaat er niet nog een topic hiervan? :3


    Ik heb enkel de eerste 4/5 pagina's gecheckt, omdat de rest wss al zo oud is, dat het het ook niet waar is om te bumpen, geloof ik :')

    LaughingJack schreef:
    Ik snap dit niet?


    De bunker is op het moment in het bezit van Nakama. Jij wilt de bunker hebben, dus post je een reactie met hoe jij de bunker nu overneemt en sluit deze dan af met "mijn bunker"

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 18:03 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zing zo afgrijselijk vals dat je uit pure frustratie naar buiten gaat om te vragen of het wat stiller kan. Ondertussen sluip ik naar de bunker. Mijn bunker!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 20:12 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik huur een bulldozer en laat deze jou de bunker uit duwen. Mijn bunker :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Ik laat sam en dean winchester aanbellen als fbi's en ik sluip achter je langs de bunker in. Mijn bunker!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zet buiten een mandje met kittens neer. Je komt naar buiten om ze te aaien, dus glip ik naar binnen en sla de deur dicht. Mijn bunker! (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik trek een taart-pak aan van je lievelingssoort taart. Jij komt naar buiten omdat je me heel graag wil opeten. Ik kom tot leven, plet je met mijn taartpak en wurm me met moeite in de bunker. Mijn bunker!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik pak rookbommen en rook de hele bunker uit, zodat jij weg moet rennen. Ik wacht heel even tot de rook weg is en ren de bunker dan in. Mijn bunker!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 20:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik neem allemaal koeien mee die ik rond de bunker laat grazen. De stank van de poep is zo erg dat je naar buiten komt en kijkt. Ondertussen ga ik snel naarbinnen en ben jij direct 10 koeien rijker. Mijn bunker! (krul)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik duw mijn zusje naarbinnen waardoor je zo geïriteerd raakt dat je de bunker uit vlucht. Mijn bunker!


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon