• Dit spelletje gaat als volgt:

    Er is een bunker. Iedereen wilt deze bunker hebben, maar hier is er natuurlijk maar eentje van. Daarom moet je de bunker claimen. Dit doe je als volgt:

    Je plaatst een reactie, waarin je schrijft hoe je de bunker claimt. Deze reactie sluit je vervolgens af met "mijn bunker".

    Vorbeeldje:

    Persoon A heeft als laatste gepost, dus heeft nu de bunker.
    Persoon B reageert met "Ik laat mijn hond los in de bunker, die Persoon A uit de bunker jaagt. Mijn bunker."
    Nu is de bunker dus van Persoon B.

    1 regel: Je mag geen team vormen met andere spelers.

    Veel plezier en wees creatief!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik kom met mijn 2 grote waakhonden en jaag je uit de bunker. Mijn bunker

    Ik kom aangelopen met straatkatten, je waakhonden lopen achter de katten aan. Jij hangt nog vast aan hun halsband en wordt de bunker uitgerukt.
    Mijn bunker!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik dreig met een machinegeweer en jaag iedereen de bunker uit.

    Mijn bunker.

    Ik sluip de bunker in en laat je zo hard schrikken dat je wegrent uit angst.

    Mijn bunker.


    26 - 02 - '16

    De straatkatten zitten nog steeds binnen. Ik kom aan met een pot kattenkruid. De katten beginnen zo luid te miauwen dat je niet meer binnen kan blijven van het lawaai. Ik ga binnen met een koptelefoon en geweldige muziek.

    Mijn bunker.


    What would Emma do?

    En dan kom ik weer met mijn machinegeweer xD

    Haha, nee hoor, dan was ik het spel een beetje
    aan het verknallen.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 22:54 ]

    Ik ruk de koptelefoon van je hoofd en houd een kat bij je oor. Je rent gillend weg. Ik lok de katten naar buiten met een vis en ga weer naar binnen.

    Mijn bunker.

    Is er nou niemand die mij mijn bunker uit durft te jagen? :Y)

    Peter Pan vliegt naar binnen en neemt je mee naar Neverland, en iemand moet die bunker bezetten.. Hm..

    Mijn bunker (krul)


    wat was dit ookalweer

    Ik neem Harry Styles mee, zodat jij gillend uit de bunker rent naar hem toe.

    Mijn bunker :Y)

    ik klop en zeg de bunker honderd jaar eerder bewoonde en als je hem niet direct verlaat je lichaam in brandsteek en steek een lucifer aan en zeg wa ha je nu doen shitter en steek je haar in de fik jij doet in je broek van schrik en rent naar je mammie thuis (toch even melden dat je onder weg afbrandt wegens de fik(lol)) ik neem de bunker in beslag:mijn bunker

    Ik stuur mijn docent wiskunde op je af en die verveelt je met een verhaal over abc-formules, discriminanten en rekenmachines met kleurtjes. Je valt in slaap en ik sleep je zo de bunker uit, waarna ik hem zelf weer in beslag neem. Mijn bunker.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Samen met een aantal Harpijen vlieg ik naar de bunker, jaag jou eruit en claim deze. Mijn bunker!


    There is the great lesson of 'Beauty and the Beast,' that a thing must be loved before it is lovable.

    Ik zet een pot nutella voor de deur neer. Jij en je harpijen worden als een soort magneet naar de nutella getrokken en ik glip de bunker in. Mijn bunker.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik laat een stinkdier los in de bunker en de stank is zo erg, dat je wel naar buiten moet gaan. Als ik vervolgens de bunker binnenglip om hem te claimen, zit hier natuurlijk nog dat stinkdier, maar heel toevallig is mijn geheime talent dat ik stinkdierfluisteraar ben en ik kan er dus zo voor zorgen dat het stinkdier weggaat. De stank die er nog hangt, verdrijf ik met geurkaarsen. Mijn bunker. :Y)


    "Take my advice; I don't use it anyway."