• Dit spelletje gaat als volgt:

    Er is een bunker. Iedereen wilt deze bunker hebben, maar hier is er natuurlijk maar eentje van. Daarom moet je de bunker claimen. Dit doe je als volgt:

    Je plaatst een reactie, waarin je schrijft hoe je de bunker claimt. Deze reactie sluit je vervolgens af met "mijn bunker".

    Vorbeeldje:

    Persoon A heeft als laatste gepost, dus heeft nu de bunker.
    Persoon B reageert met "Ik laat mijn hond los in de bunker, die Persoon A uit de bunker jaagt. Mijn bunker."
    Nu is de bunker dus van Persoon B.

    1 regel: Je mag geen team vormen met andere spelers.

    Veel plezier en wees creatief!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Endress schreef:
    Ik neem allemaal koeien mee die ik rond de bunker laat grazen. De stank van de poep is zo erg dat je naar buiten komt en kijkt. Ondertussen ga ik snel naarbinnen en ben jij direct 10 koeien rijker. Mijn bunker! (krul)


    Ik vind koeienmest niet stinken :W




    Ik gooi wespen naar binnen waardoor jij wel moet vluchten, de wespen achter je aan. Mijn bunker!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik fake een liefdesbrief van je crush en stuur die naar je toe, waardoor je de bunker verlaat om jouw crush te bezoeken. Mijn bunker :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik laat omroepen dat je een uur lang gratis kan winkelen. Je bent meteen verkocht en ik glip snel de bunker in. Mijn bunker! ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Tijdens dat uurtje shoppen heb ik een aantal stinkkaasjes gekocht. Ik gooi ze naar binnen waardoor je de bunker uit vlucht. Mijn bunker!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik maak een aardbeien kwarktaart met hagelslag erop en je kan niet anders dan toehappen buiten de bunker. Ik ren de bunker in. Mijn bunker!


    Pretty is just a pretty word.

    Die aardbeien kwarktaart smaakt me niet al te goed, waardoor ik de bunker in ren en de rest van de taart in je gezicht duw. Je gaat vlug naar huis om je te wassen. Mijn bunker!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik kom terug met een frituurpan en stop er kip in. Die zet ik bij het raampje en het wordt mistig door het frituren en je verlangt naar lekkere kip na vieze karktaart dus je komt naar buiten. Ik ga naar binnen! Mijn bunker! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Justin Bieber. Mijn bunker.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Na alle kip op te hebben gegeten wandel ik met een vol buikje de bunker weer in, gepaard met een rol ducktape. Ik tape jou aan Justin Bieber vast en zeg vervolgens tegen hem dat zijn auto in de fik staat. Hij rent de bunker uit met jou op zijn rug. Mijn bunker!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik bel de politie en vertel over jou en de tape. De politie pakt je op en ik ga de bunker in. Mijn bunker!


    Pretty is just a pretty word.

    (Had ik maar Johnny Depp of Colin Firth gezegd. (: .)

    Ik maak mezelf los en val van irritatie en trauma's flauw. Ik kom bij op het moment dat jij gillend wegloopt van onze allerdierbaarste JB en strompel naar binnen. Mijn bunker.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik laat een bom op de bunker vallen die de bunker verwoest en jou vermoord. Ik herbouw de bunker in precies dezelfde staat. Mijn bunker.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Tegen de tijd dat de bunker is herbouwd, heb ik mezelf vrij gekocht met alle mooie spulletjes die ik met het uurtje gratis shoppen heb gehaald. Ik pak een stukje kauwgom uit mijn tas en kauw er even op. Vervolgens plak ik het op een stok en duw het dan tegen jou aan, waarna ik je de bunker uit sleep. Terwijl jij de kauwgom uit je kleding probeert te halen, sluip ik de bunker in. Mijn bunker!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik verander in Gollum. De Ring trekt jou zo erg aan dat je de bunker uit loopt. Ik glip snel langs je naar binnen. My precious! Oh, ik bedoel; Mijn bunker!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik neem Regina George met me mee, die jou zolang pest dat je huilend wegrent. Voor zij dat überhaupt doorheeft, ren ik de bunker in. Mijn bunker.


    Spinning around, I'm weightless.