• Dit spelletje gaat als volgt:

    Er is een bunker. Iedereen wilt deze bunker hebben, maar hier is er natuurlijk maar eentje van. Daarom moet je de bunker claimen. Dit doe je als volgt:

    Je plaatst een reactie, waarin je schrijft hoe je de bunker claimt. Deze reactie sluit je vervolgens af met "mijn bunker".

    Vorbeeldje:

    Persoon A heeft als laatste gepost, dus heeft nu de bunker.
    Persoon B reageert met "Ik laat mijn hond los in de bunker, die Persoon A uit de bunker jaagt. Mijn bunker."
    Nu is de bunker dus van Persoon B.

    1 regel: Je mag geen team vormen met andere spelers.

    Veel plezier en wees creatief!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nadat ik dat dingetje met die ene ring heb opgelost, ga ik terug om een Gollum te meppen. Tot mijn grote verassing tref ik daar ene Regina George aan. Met mijn laatste restje ducktape plak ik haar mond af en glip ik naar binnen, waar ik jou aantref. Met mij awesome hypnose skills maak ik jou wijs dat je thuis een taart in de oven hebt staan en die nu uit de oven moet, omdat hij anders verbrandt. Jij rent de bunker uit om de "taart" uit de oven te redden. Mijn bunker!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zet buiten de bunker keiharde muziek op. Als je naar buiten gaat om het uit te zetten, sneak ik de bunker binnen. Mijn bunker!


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik begin mee te zingen met de muziek de je aan hebt laten staan. Als je dan komt kijken wie er zo gigantisch mooi nee kan zingen, zeg ik dat degene die aan het zingen was de andere kant op was gegaan. Als je, smoorverliefd door alleen al de prachtige stem, in die richting loopt, ga ik de bunker in. Mijn bunker.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik klim de bunker in door het toiletraampje. Eenmaal aangekomen op het bunkertoilet steel ik al je toiletpapier en glip ik vervolgens door het toiletraampje weer naar buiten.
    Als jij even later naar het toilet komt en héél nodig moet, ontdek je dat al je toiletpapier op is. Vlug ren je naar buiten om nieuw toiletpapier te kopen of een openbaar toilet te zoeken. Ondertussen glip ik weer terug naar binnen door het toiletraampje. Mijn bunker. :Y)


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik leen Harry's Cloak of Invisibility, doe hem om en gilp naar binnen. Vervolgens laat ik je geloven dat het spookt in de bunker. Jij vlucht uit angst, en ik ga lekker op de bunker-bank mijn Nutella pot uitlepelen en Netflix kijken op de bunker-tv. Mijn Bunker :')


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik stuur een reaper naar binnen die jou helemaal opjaagd en jij uit doodsangst wel moet vluchten uit de bunker. Ik ga de bunker in. Mijn bunker!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nadat ik wat mensen de bunker uit heb zien rennen, terwijl ik aan het checken was waar die muziek nou eigenlijk vandaan kwam, glip ik weer naar binnen.
    Eenmaal binnen laat ik een stel muizen los. Jij ziet die en gaat de bunker uit, om de ongediertebestrijding te bellen. Mijn bunker!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nadat ik weer een beetje ben bijgekomen van de schrik, glip ik stiekem naar binnen en injecteer ik een van de muizen met een zelf gebrouwen vloeistof, waarna hij levensgroot en hondsdol word. Hij eet alle muizen op en gaat jou achterna om ook jou op te eten. Bang vlucht je de bunker uit. En terwijl je de deur uit rent, glip ik ongezien nar binnen. Mijn bunker :Y)


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik heb geen coole trucjes nodig, want ik ben zelf al cool genoeg. Met gemak loop ik de bunker binnen en geef je een enorme schop onder je kont. Met een perfect boogje vlieg je de bunker uit en raakt daarbij een aantal groene varkens. Yes, nog punten voor Angry Birds ook! Mijn bunker.


    everything, in time

    Ik wandel wat door de buurt en had een ruimte nodig voor wat onderdak, de deur van de bunker stond nog open en ik wandel naar binnen. Blijkbaar had je coolheid geen effect gehad op honden want ik (ja ben een hond >XD) blaf je er zo uit. MIJN BUNKER!


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik lok degene voor mij er uit met BACON.
    MIJN BUNKER.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik laat de badkamervloer nat worden, zodat je er met je droge sokken in gaat staan. Geirriteerd loop je vervolgens naar buiten om de sokken te laten drogen in de zon. Mijn bunker.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik duw Kat Stradford de bunker in en blijf buiten staan wachten. Wanneer je haar de bunker uit wil duwen glip ik snel naar binnen waarna ik jou én Kat naar buiten werk. Mijn bunker


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik ren langs Kat en de persoon voor jou naar de bunker, samen met mijn baas. Mijn baas begint tegen jou te gillen over terugtellen en pws en hoe de nieuwe pdas niet goed werken en spiegelen, en jij wordt er gek van en rent weg. Tegen m'n baas gil ik dat het mijn vrije dag is en nee ik ga niet voor je invallen, waardoor ze weg loopt en iemand anders gaat zoeken. Mijn bunker.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik neem een cursus levensgrote muizentemmer in het circus en rij vervolgens op een van de muizen terug naar de bunker, waar ik met de muizenkudde binnen kom vallen. Ik stuur de muizen achter je aan, waardoor je het op een rennen zet. Mijn bunker


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."