• Dit spelletje gaat als volgt:

    Er is een bunker. Iedereen wilt deze bunker hebben, maar hier is er natuurlijk maar eentje van. Daarom moet je de bunker claimen. Dit doe je als volgt:

    Je plaatst een reactie, waarin je schrijft hoe je de bunker claimt. Deze reactie sluit je vervolgens af met "mijn bunker".

    Vorbeeldje:

    Persoon A heeft als laatste gepost, dus heeft nu de bunker.
    Persoon B reageert met "Ik laat mijn hond los in de bunker, die Persoon A uit de bunker jaagt. Mijn bunker."
    Nu is de bunker dus van Persoon B.

    1 regel: Je mag geen team vormen met andere spelers.

    Veel plezier en wees creatief!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Met je geurkaarsen steek ik de kamer waarin je zit in brand waardoor je verjaagd wordt. Daarna blus ik de vlammen en ga ik er zitten. Mijn bunker!

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 13:59 ]


    26 - 02 - '16

    Om de rook te verjagen die de brand heeft achtergelaten, zet ik een hele grote ventilator aan. Deze blaast je zo naar buiten en ik neem je plaats in. Mijn bunker!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Peter heeft me gelukkig ook weer terug naar huis gebracht. Maar nadat de bunker definitief van mij is ga ik met Peter weer terug :) Ik zet een enorme kooi met kraaien voor de deur en laat ze vrolijk krijsen.
    En ik houd pas op als jij eruit bent. :Y

    Mijn bunker.

    Ik maak een enorm houten paard op wielen en verstop mezelf - na op de deur geklopt te hebben - om de hoek. Wanneer jij het paard komt bekijken, ren ik snel naar binnen. Veel plezier met je nieuwe paard (: !

    Edit: mijn bunker, dus.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2015 - 11:53 ]


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik lik je uit de bunker *.*
    Mine.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik haal Octavian erbij, reken maar dat jij je dood ergert aan die Romein.
    Jij slaat op de vlucht en ik glip de bunker binnen.
    Mijn bunker :Y)


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik haal Clove en Cato erbij die jou gaan vermoorden. Vlucht je weg? Dan is de bunker mine.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik smijt eierkoeken tegen je aan waardoor je moet vluchten. (oké, deze is wel echt heel slecht)
    Mijn bunker.

    Ik laat een top chef jou naar buiten lokken met het eten wat jij het allerlekkerst vindt en ik glip snel naar binnen.
    Mijn bunker! (cat)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik hang een dreigbrief aan je deur en als je naar de politie gaat neem ik je bunker in. Mijn bunker.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wanneer de politie terug komt om het te onderzoeken, komen ze er achter dat jij de brief hebt geschreven en nemen ze je mee. Hoppaa, mijn bunker. :Y)