• Na het studeren komt een oude vriendengroep weer bij elkaar. Ze waren ooit zo close op de middelbare school, maar toen iedereen hun eigen weg ging hield dit verhaal al snel op. Langzaam komen ze allemaal weer in contact met elkaar. Ze zien waar hun vroegere vrienden nu zijn en hoe hun leven eruit ziet zonder de invloeden van de groep. Maar het blijkt dat het bij iedereen praktisch hetzelfde verhaal is. Ze zijn klaar met hun studies. Voor hen is het nu alleen nog maar een kwestie van opstaan, goed voor de dag komen, werken, thuis komen en weer slapen. Dag na dag. Ze zijn het er allemaal over eens dat ze nog één groot avontuur moeten hebben, met zijn allen. Just like the old days. Weken gaan voorbij en dan is het eindelijk zover. Ze zijn allemaal vrij en de road trip door Amerika kan beginnen. Maar is dit wel zo'n goed idee? Zijn de banden tussen hen nog goed genoeg om uren samen in een busje te zitten en wat gebeurt er als het even moeilijk wordt?
    Een ding is zeker: deze road trip wordt zeker het grootste avontuur dat ze ooit zullen meemaken...




    Regels:
    • Schrijf stukjes van +- 200 woorden, dan heeft de ander genoeg om op te reageren.
    • Geen perfecte personages!
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    • Geen eendagsvliegen!
    • 16+ mag maar hou het een beetje netjes.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.




    Extra:
    ~ De groep komt uit Seattle, dit is dan ook het vertrekpunt.
    ~ De bus >





    The Group:

    Women ~


    Gracey Jenna Palmer


    Cassia Meia Woods


    Alison Naomi Geisiër


    Elle Gabi Mack


    Adriana Hayden Stark


    Delaney Clara Lincoln


    Eliza Moore


    Christina Blake Smith

    Men ~


    Matthew Nikolai Lockwood


    James-Dean Marcus Devraux


    Luke Damian Lewis


    Ezra Issac Cullen


    Noah Westerfield


    Alexander James Smith

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 11:20 ]


    El Diablo.

    MT

    MT


    all because i liked a girl

    MT


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik zoek nog wat vrienden/vijanden/liefdesrelatie voor Alison
    Kwa liefdesrelatie kan het alles zijn, jongen of meisje


    all because i liked a girl

    MT

    Ik zoek eig ook nog een beste vriend voor Delaney, bij voorkeur een man c:


    I just caught the wave in your eyes

    @Healy: Ik heb luke voor je?? Hij is wel beste vrienden met Rowley maar nog een beste vriend kan er ook bij?? Je zegt het maar of dit wilt of een ander iemand. :)


    One Who Travels A Higher Path.

    Mt


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Blub, ik ben een vis. (Mt)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    XDarkWingsX schreef:
    @Healy: Ik heb luke voor je?? Hij is wel beste vrienden met Rowley maar nog een beste vriend kan er ook bij?? Je zegt het maar of dit wilt of een ander iemand. :)


    Ik denk dat ze wel passen ja ^^! Beste vrienden it is c:?


    I just caught the wave in your eyes

    HeaIy schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze wel passen ja ^^! Beste vrienden it is c:?


    Aaahw leuk! Is goed! :)


    One Who Travels A Higher Path.

    Als er mensen nog een soort van relatie met Ezra al hadden voorgesteld en ik nog geen bericht of zo heb gestuurd, laat het dan even weten. Ik ben nogal vergeetachtig.

    Verder zoek ik eigenlijk nog:
    een ex-vriendin
    een vijand (of gewoon elkaar niet kunnen uitstaan)
    een vriend (gewone vriend niet vriend vriend)
    misschien iemand waar Ezra vroeger verliefd op is geweest, maar die hem heeft afgewezen
    iets anders (:

    Nog even een algemeen vraagje.
    Iedereen kent elkaar toch hé? Of niet?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Als er mensen nog een soort van relatie met Ezra al hadden voorgesteld en ik nog geen bericht of zo heb gestuurd, laat het dan even weten. Ik ben nogal vergeetachtig.

    Verder zoek ik eigenlijk nog:
    een ex-vriendin
    een vijand (of gewoon elkaar niet kunnen uitstaan)
    een vriend (gewone vriend niet vriend vriend)
    misschien iemand waar Ezra vroeger verliefd op is geweest, maar die hem heeft afgewezen
    iets anders (:

    Nog even een algemeen vraagje.
    Iedereen kent elkaar toch hé? Of niet?


    Hmm, bedoel je met verliefd geweest een jongen of meisje xd
    Want dan heb ik Rowley wel voor je en anders kunnen ze goede vrienden zijn (:

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 16:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Guswaters: ik denk wel dat iedereen elkaar kent en sowieso zijn ze een vriendengroep maar ieder persoon heeft daarbij een beste vriendin of vriend in die groep. Voor de rest kennen ze elkaar maar algemeen denk ik dan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Bostick schreef:
    (...)

    Hmm, bedoel je met verliefd geweest een jongen of meisje xd
    Want dan heb ik Rowley wel voor je en anders kunnen ze goede vrienden zijn (:


    Ik bedoel een meisje aangezien Ezra er pas recent echt zeker van is dat hij op jongens valt (: maar goede vrienden is goed voor mij

    @XDarkWingsX ja dat dacht ik ook (:

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 16:07 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Matt (P.1) en Adriana (P.3) staan beide nog open voor relaties ^^


    El Diablo.