• Na het studeren komt een oude vriendengroep weer bij elkaar. Ze waren ooit zo close op de middelbare school, maar toen iedereen hun eigen weg ging hield dit verhaal al snel op. Langzaam komen ze allemaal weer in contact met elkaar. Ze zien waar hun vroegere vrienden nu zijn en hoe hun leven eruit ziet zonder de invloeden van de groep. Maar het blijkt dat het bij iedereen praktisch hetzelfde verhaal is. Ze zijn klaar met hun studies. Voor hen is het nu alleen nog maar een kwestie van opstaan, goed voor de dag komen, werken, thuis komen en weer slapen. Dag na dag. Ze zijn het er allemaal over eens dat ze nog één groot avontuur moeten hebben, met zijn allen. Just like the old days. Weken gaan voorbij en dan is het eindelijk zover. Ze zijn allemaal vrij en de road trip door Amerika kan beginnen. Maar is dit wel zo'n goed idee? Zijn de banden tussen hen nog goed genoeg om uren samen in een busje te zitten en wat gebeurt er als het even moeilijk wordt?
    Een ding is zeker: deze road trip wordt zeker het grootste avontuur dat ze ooit zullen meemaken...




    Regels:
    • Schrijf stukjes van +- 200 woorden, dan heeft de ander genoeg om op te reageren.
    • Geen perfecte personages!
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    • Geen eendagsvliegen!
    • 16+ mag maar hou het een beetje netjes.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.




    Extra:
    ~ De groep komt uit Seattle, dit is dan ook het vertrekpunt.
    ~ De bus >





    The Group:

    Women ~


    Gracey Jenna Palmer


    Cassia Meia Woods


    Alison Naomi Geisiër


    Elle Gabi Mack


    Adriana Hayden Stark


    Delaney Clara Lincoln


    Eliza Moore


    Christina Blake Smith

    Men ~


    Matthew Nikolai Lockwood


    James-Dean Marcus Devraux


    Luke Damian Lewis


    Ezra Issac Cullen


    Noah Westerfield


    Alexander James Smith

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 11:20 ]


    El Diablo.

    Voorstellen van relaties
    Matthew Lockwood • Ik denk dat Ali en Matt wel goede vrienden kunnen zijn. Dat ze na High School nog wel contact bleven houden
    Adriana Stark • Misschien kunnen Adriana en Alison nogal kil tegen elkaar kunnen doen. Er is iets wat ze niet goed aan elkaar vinden, maar dat ze zelf niet weten wat.
    Delaney Lincoln • Misschien dat Delaney en Alison een liefdesrelatie (zij was toch bi of kom ik nu heel dom over?) kunnen hebben.


    all because i liked a girl

    Klinkt goed! Ik zal het erbij zetten. (:


    El Diablo.

    AlisonAriaEmily schreef:
    Voorstellen van relaties
    Matthew Lockwood • Ik denk dat Ali en Matt wel goede vrienden kunnen zijn. Dat ze na High School nog wel contact bleven houden
    Adriana Stark • Misschien kunnen Adriana en Alison nogal kil tegen elkaar kunnen doen. Er is iets wat ze niet goed aan elkaar vinden, maar dat ze zelf niet weten wat.
    Delaney Lincoln • Misschien dat Delaney en Alison een liefdesrelatie (zij was toch bi of kom ik nu heel dom over?) kunnen hebben.


    Delaney is niet bi :') maar misschien hebben ze eens gezoend voor de lol op een feestje omdat ze te dronken waren?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 22:12 ]


    I just caught the wave in your eyes

    HeaIy schreef:
    (...)

    Delaney is niet bi :') maar misschien hebben ze eens gezoend voor de lol op een feestje omdat ze te dronken waren?


    Sounds good to me, en de relatie zelf? Is die nog oke na de zoen of is die compleet uit elkaar gespat?


    all because i liked a girl

    Speeltopic uno


    El Diablo.

    @Auto gewoon nog vriendinnen die er om kunnen lachen ^^?


    I just caught the wave in your eyes

    HeaIy schreef:
    @Auto gewoon nog vriendinnen die er om kunnen lachen ^^?


    Yep!


    all because i liked a girl

    Bostick, zullen we Alison en Rowley vrienden doen?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 12:01 ]


    all because i liked a girl

    Hoi iedereen!
    Ik heb zin om met jullie te roleplayen.
    Ik ga een beetje stuk om Ali :P

    :') Ali is wel gelijk degene die voor drama zorgt :'). Ik hoop dat coven snel online komt :Y) heb wel zin in wat Noah – Dany drama :') dunno ahaha.


    I just caught the wave in your eyes

    Ja, ik vind het wel grappig dat zoveel drama in 1 karakter past.
    Ik heb mijn eerst post gemaakt, dus kom hallo zeggen!

    Heavenlyy schreef:
    Ja, ik vind het wel grappig dat zoveel drama in 1 karakter past.
    Ik heb mijn eerst post gemaakt, dus kom hallo zeggen!


    Nou ja het is ook wel erg veel drama hoor :') meestal is het bij de meeste dramatische wel minder maar baas boven baas zullen we maar zeggen ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Tsja, sommige mensen hebben nou eenmaal die outlet nodig.

    Ik zou wel willen vragen of we het niet te veel over self harm kunnen hebben ivm triggers?

    Heavenlyy schreef:
    Tsja, sommige mensen hebben nou eenmaal die outlet nodig.

    Ik zou wel willen vragen of we het niet te veel over self harm kunnen hebben ivm triggers?


    Ik was het niet van plan, don't worry, maar idd, self harm... Sensitive subject dus niet te veel details ^^


    I just caught the wave in your eyes

    HeaIy schreef:
    (...)

    Ik was het niet van plan, don't worry, maar idd, self harm... Sensitive subject dus niet te veel details ^^

    yah...ik vind alles verder prima maar dat heb ik gewoon liever niet