• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Oh and, go fuck yourself. (;

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 1:01 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Yay, twee dagen tot kwart over 4 en een dag zelfs tot 5 uur school. Bedankt roostermaker..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Yay, twee dagen tot kwart over 4 en een dag zelfs tot 5 uur school. Bedankt roostermaker..

    Oh lieverd toch.. :c


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    (...)
    Oh lieverd toch.. :c


    Echt gwn op vrijdag ook (huil)
    Naja, de laatste twee uren zijn kunst drama en gelukkig dan alleen maar praktijk x) Uur daarvoor mentoruur en uur daarvoor hoef ik niet te komen, dus het is gelukkig nog wel een beetje relaxt :3 Wel mag ik bijna altijd "uitslapen" dus dat maakt het weer een beetje goed :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ojee, de bad gateways zijn terug O: *gaat alles opslaan*

    Backbiter schreef:
    (...)

    Echt gwn op vrijdag ook (huil)
    Naja, de laatste twee uren zijn kunst drama en gelukkig dan alleen maar praktijk x) Uur daarvoor mentoruur en uur daarvoor hoef ik niet te komen, dus het is gelukkig nog wel een beetje relaxt :3 Wel mag ik bijna altijd "uitslapen" dus dat maakt het weer een beetje goed :3

    Ah, het is inderdaad vaak zo dat als je late tijden hebt je ook laat begint. Ben bang voor mijn rooster, haha. Ik weet het nog niet.


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    (...)
    Ah, het is inderdaad vaak zo dat als je late tijden hebt je ook laat begint. Ben bang voor mijn rooster, haha. Ik weet het nog niet.


    Ik duim voor je :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Woohooo, aangenomen bij de AH :'D


    Stenenlikker

    Dawnguard schreef:
    Woohooo, aangenomen bij de AH :'D

    Yaay! Gefeliciteerd. *O*

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 12:40 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Iiiiiiiii need to know nowwwww
    know nowwwww
    can you love me again?


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    Iiiiiiiii need to know nowwwww
    know nowwwww
    can you love me again?


    Pretty is just a pretty word.

    Zojuist alle foto's verwijderd van "ons", zeg ik dat tegen me moeder zegt ze dat zij ze zou hebben bewaard. Nu zit ik hier te janken omdat ze dat zei, omdat het zo zwaar over komt. Ik zat al 3 dagen te twijfelen en heb het nu gedaan... nu heb ik spijt, maar ook weer niet, omdat ik niet weet waarom ik ze zou moeten bewaren. Het is niet meer toch... fuck...

    Heb ik het nou goed gedaan of niet?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 13:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bij dat soort vragen heb ik altijd het gevoel dat ik helemaal niets ben en dan voel ik de vooroordelen al groeien en vormen in iemands hoofd. Waarom denk je dat ik het probeer te vermijden? :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bostick schreef:
    Zojuist alle foto's verwijderd van "ons", zeg ik dat tegen me moeder zegt ze dat zij ze zou hebben bewaard. Nu zit ik hier te janken omdat ze dat zei, omdat het zo zwaar over komt. Ik zat al 3 dagen te twijfelen en heb het nu gedaan... nu heb ik spijt, maar ook weer niet, omdat ik niet weet waarom ik ze zou moeten bewaren. Het is niet meer toch... fuck...

    Heb ik het nou goed gedaan of niet?


    Wat had je dan met de foto's moeten doen, er iedere avond naar kijken en jezelf eraan te herinneren dat die tijden over zijn? Voor nu is het alleen maar beter dat je ze verwijderd hebt, want je doet jezelf er alleen maar pijn mee om er naar te kijken. Als je over een tijd, wanneer alles weer oké is, dan baalt dat je geen tastbare herinneringen van je relatie meer hebt, dan zij het zo. Het is nu belangrijker om hierover heen te komen, en daar zijn soms drastische maatregelen voor nodig.


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    (...)

    Wat had je dan met de foto's moeten doen, er iedere avond naar kijken en jezelf eraan te herinneren dat die tijden over zijn? Voor nu is het alleen maar beter dat je ze verwijderd hebt, want je doet jezelf er alleen maar pijn mee om er naar te kijken. Als je over een tijd, wanneer alles weer oké is, dan baalt dat je geen tastbare herinneringen van je relatie meer hebt, dan zij het zo. Het is nu belangrijker om hierover heen te komen, en daar zijn soms drastische maatregelen voor nodig.


    Dank je voor je reactie. Ik heb alleen de dingen van mijn mobiel verwijderd, waarvan de helft ook op FB stond. Daar heb ik ze wel laten staan, want die kan ik niet elke dag bekijken omdat ik nooit in mijn fotoboek kom. Maar de persoonlijkere foto's zijn nu weg... maar goed... ik hoop dat ik het juiste heb gedaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Koorts. Ik heb koorts. Nee, nee, nee.
          Als ik een ontsteking heb nu, ben ik fucked.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )