• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Oh and, go fuck yourself. (;

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 1:01 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Omg, ik word gek van je gelieg en bedrieg. Alsjeblieft houd eens een keer op met dat gezeik, ik word zo levensmoe van jou.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    She loves me so. She loves me not
    She loves me so. She loves me not
    She loves me so. She loves me not
    She loves me so. She loves me not

    Earworm. x_x

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 16:32 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh hey, dit is echt zo typisch hé. Dan trek je alleen maar jongens aan waar je zo erg van af knapt, terwijl de kerel waar je misschien beginnende gevoelens voor hebt, je niet eens ziet staan. GE-WEL-DIG! (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rot toch op. Ik kan toch nooit iets goed doen of zeggen in jouw ogen. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pffff ik heb niet zo veel geduld meer


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I don't care.
    I don't care.
    I don't care.

    I care.


    Everything is okay... Everything is okay... Everything is not okay...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I am hungry and tired and lazy. Yup, this is the life.


    -

    Lol, ik ga nooit weer in die rolstoel de deur uit. Ik haat het om afhankelijk te zijn van iemand en in zo'n kwetsbare positie te zitten.

    Tumtumtum..


    16 - 09 - '17

    Pizza time! :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ergens begint het wel een beetje te kriebelen met een Teen Wolf fanfiction te komen.. Helaas hou ik niet echt van fanfics en worden het waarschijnlijk alleen eigen bedachte personages e.d. :') De dag dat ik met een rasechte fanfic kom is de dag dat pasen en pinksteren waarschijnlijk op 1 dag vallen x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I'm ready to be nineteen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Monet schreef:
    Lol, ik ga nooit weer in die rolstoel de deur uit. Ik haat het om afhankelijk te zijn van iemand en in zo'n kwetsbare positie te zitten.


    als je niet zonder rolstoel naar de meeting mag dan moet je toch maar met rolstoel komen hoor evi


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Caracalla schreef:
    (...)

    als je niet zonder rolstoel naar de meeting mag dan moet je toch maar met rolstoel komen hoor evi


    oja kak