• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Oh and, go fuck yourself. (;

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 1:01 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Water met een rietje drinken, jep.


    16 - 09 - '17

    Robin and Barney are meant to be. I want them to be together till the end of time.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 23:16 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I am trying to save myself and you're not letting me.


    kindness is never a burden.

    Harris schreef:
    Robin and Barney are meant to be. I want them to be together till the end of time.


    Nee ga weg


    Spinning around, I'm weightless.

    Fuck this... daarom haat ik de hitte en wil ik zo snel mogelijk dat het weer winter is!


    16 - 09 - '17

    Gibbs schreef:
    Dit wordt het beste verhaal oooit! Als ik veel lezers krijg, zullen die zooooo verschrikkelijk boos op me worden. Ik hou hier nu al van! _O_


    Noooh, ik maak me nu al zorgen om jouw arme personages. D:



    Wiarda schreef:
    Ik ben hier zo niet tevreden mee maar ik wil het zo graag met de wereld delen en idk dit is dus waarom ik niet voor mezelf kan schrijven, want als ik voor mezelf schrijf ga ik mezelf doodslaan om ieder mislukt detail en wordt het geheel gewoon een geplette banaan met korstjes.


    (Pssht, Jip, je weet dat mijn pb altijd open is mocht je twijfelen over een verhaal en gecheerlead (of kritiek) nodig hebben, toch? Ik ken een hoop synoniemen voor geweldig.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zuchtend kreunend en steunend, heb ik in drie dagen 33 hoofdstukken gelezen, waarvan 14 al herschreven, de kaft, inhoudsopgave alles aangepast, en ben ik nog niet klaar... Jeetje dat is meer werk dan ik verwacht had!!!
    Maar wel een super leuk klusje!!


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik ben nog bezig met alles duidelijk op een rijtje te zetten voor mezelf. Maar daarna laat ik het je weten! <3

    Is goed, love <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben zo belangrijk, maar als het op iemand anders aankomt ben ik tweederangs. Ja, 'zoveel liefde.' Drop naar de derde, oh nee, vierde, wacht nergensplek. :} Dont care about my feelings.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als je het zo blijft herhalen, krijg ik juist het gevoel dat ik niet real ben. En misschien ben ik dat ook niet. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morgen mini-concert van Spinvis whaaat

    Ik kreeg zonet een hartinfarct van geluk. BEDANKTBEDANKTBEDANKTDUIZENDMAALBEDANKT!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nu je mobiel het begeeft wil je ineens wel die van mij gebruiken? Sorry, maar nu ben je te laat en hou ik mijn oude mobiel zelf.

    Wiarda schreef:
    (...)

    *maakt zachte 'vroem vrOEM' geluidjes in de verte*


    hahaha

    Baelor schreef:
    Ik kreeg zonet een hartinfarct van geluk. BEDANKTBEDANKTBEDANKTDUIZENDMAALBEDANKT!

    What happened? :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it