• Hiii everyone!
    Ik had even een vraagje voor jullie, so there I go:
    Ik ben op het moment bezig met het kijken van The Walking Dead, wat ik echt een geweldige serie vind. Nu heeft een vriendin van me mij dus gevraagd of ik American Horror Story wou gaan kijken.
    Nu weet je denk ik al wat mijn vraag zal gaan zijn; Is American Horror Story enigszinds te verglijken met The Walking Dead? (Zowel op het gebied van jumpscares, bloederigheid en dat soort dingen, als in het niveau van de verhaallijn, de karakters, etc.)

    Alvast heel erg bedankt!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik vind dat in American Horror Story de personages best wel worden uitgewerkt... maar ik weet niet of dat bij TWD ook is, want ik heb maar één seizoen gezien. De verhaallijnen van AHS zijn bij elk seizoen best wel goed. Je hoeft dus ook niet per sé bij seizoen 1 te beginnen.
    Bloederigheid komt er sowieso in voor en jumpscares regelmatig, ligt eraan wat voor jou jumpscares zijn.
    (Dit komt van een tevreden AHS-kijker, hahah. Ik vind 'm echt goed.)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind AHS wel een stuk gewaagder dan TWD. TWD is nogal braaf als je het met AHS vergelijkt naar mijn mening. :') Qua bloed etc. is het volgens mij wel ongeveer hetzelfde, maar AHS is gewoon echt heel fucked up af en toe en het dealt met hele heftige onderwerpen. TWD is over het algemeen toch best braaf als het gaat om schokkende dingen. Ik vind AHS ook een stuk spannender trouwens. Absoluut niet met je ouders kijken. (':


    Caution first, always.

    Okay! En nog iets kleins, gezien alle seizoenen op zichzelf staan; Welke vonden jullie het beste?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Inclination schreef:
    Okay! En nog iets kleins, gezien alle seizoenen op zichzelf staan; Welke vonden jullie het beste?


    Ik heb seizoen 4 nog niet gezien, maar ik vond seizoen 2 het leukst. Gaat over een asylum. (:
    Maar ze zijn allemaal super leuk hoor! Allemaal uniek.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind het zelf niet te vergelijken, zo vind ik TWD geweldig en vind ik AHS maar niks, maar dat is dan weer persoonlijke smaak.


    16 - 09 - '17

    Seizoen 2. (:


    Caution first, always.