• Hey, ik heb gisteravond mijn laptop geupdate naar de nieuwste versie van Windows. Dat is gewoon goed gelukt en het staat er nu op. Maar na de update is mijn muis van het scherm verdwenen. Ik heb al meerdere dingen van Google geprobeerd, maar niks helpt. Bij de instellingen staat niks raars. Ook heb ik hem meerdere keren opnieuw opgestart en gewoon uitgezet voor een paar uur, maar ook dit helpt niet. Ik begin nu wel een beetje wanhopig te worden, aangezien mijn laptop nog geen twee maanden oud is..
    Iemand enig idee hoe ik de muis wél op mijn scherm kan krijgen?

    (Het spijt me voor de eventuele spelfouten, ik heb dit via mijn telefoon moeten typen.)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Misschien met de klantenservice mailen/bellen?

    - Heb je een touchscreen?


    - Kan je hier komen:
    Control Panel\Appearance and Personalization\Personalization

    NL:
    Configuratiescherm \ Uiterlijk en personalisatie (oid) \ Personalisatie

    Daar staat een optie om je mouse pointer te wijzigen.


    edit:
    Zo ziet dat er uit bij windows 7, er zal een vergelijkbare optie zijn in 10.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 14:02 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Kijk trouwens de andere tabbladen bij Mouse Properties ook even na

    Als het nog niet werkt, ga dan eens naar Youtube/Google en zoek naar Mouse pointer disappears windows 8. Windows 8 had namelijk vergelijkbare problemen, waarschijnlijk werkt het met dezelfde oplossing.

    Als je vragen hebt, kan je ook een bericht sturen, dat bekijk ik iets sneller waarschijnlijk


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb de muis van mijn oude computer gepakt en op de laptop aangesloten, en nu doet hij het wel. Dus ik vermoed dat mijn touchpad uitstaat(?), maar ik krijg hem nog altijd niet aan.

    Maar goed, ik ben al blij dat hij het met de muis doet. Iets is beter dan niets.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik heb zelf ook een vraag over Windows 10. Mijn computer voert namelijk zo goed als dagelijks updates uit, maar ik kan nog altijd nergens het icoontje vinden op te updaten naar 10. (Ik heb nu gewoon Windows 8.1.) De FAQ op de site van Microsoft levert ook niets nuttigs op. Iemand die dit ook heeft? ;s


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gaither schreef:
    Ik heb de muis van mijn oude computer gepakt en op de laptop aangesloten, en nu doet hij het wel. Dus ik vermoed dat mijn touchpad uitstaat(?), maar ik krijg hem nog altijd niet aan.

    Maar goed, ik ben al blij dat hij het met de muis doet. Iets is beter dan niets.

    Ik heb ook vaak problemen met mijn touchpad. Hij hangt heel vaak vast of de muisaanwijzer verdwijnt dan uit het niets, dus heb ik maar een draadloze muis gekocht en zodra ik daarmee beweeg, werkt hij wel weer normaal.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 14:24 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gaither schreef:
    Ik heb de muis van mijn oude computer gepakt en op de laptop aangesloten, en nu doet hij het wel. Dus ik vermoed dat mijn touchpad uitstaat(?), maar ik krijg hem nog altijd niet aan.

    Maar goed, ik ben al blij dat hij het met de muis doet. Iets is beter dan niets.


    Ook de touchpad kan je weer aanzetten bij de instellingen van de muis van de laptop.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 14:30 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Eigengrau schreef:
    Ik heb zelf ook een vraag over Windows 10. Mijn computer voert namelijk zo goed als dagelijks updates uit, maar ik kan nog altijd nergens het icoontje vinden op te updaten naar 10. (Ik heb nu gewoon Windows 8.1.) De FAQ op de site van Microsoft levert ook niets nuttigs op. Iemand die dit ook heeft? ;s


    De update wordt niet voor iedereen tegelijk aangeboden, ze doen het in kleine stukjes.. Dus je kunt reserveren zogauw het icoontje er wel staat, en zogauw je aan de beurt bent, zal je laptop bij een update alles verwerken.


    Sarah = ongewoon sexy

    Touchpad kun je inschakelen door de FN knop tegelijkertijd met f5 in te drukken!

    Misschien dat dat helpt.


    Ik wacht in ieder geval voorlopig nog even met updaten


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ook de touchpad kan je weer aanzetten bij de instellingen van de muis van de laptop.


    Waar dan? Want er staat niks over het touchpad bij instellingen..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Gaither schreef:
    (...)

    Waar dan? Want er staat niks over het touchpad bij instellingen..


    Bij mijn Lenovo is er een apart tabblad voor. Via de instellingen kan je daarbij komen (zie mijn eerste post), mogelijk is het voor andere merken anders, dan kan je het beste even op Google zoeken voor jouw merk.


    Sarah = ongewoon sexy

    Dat probleem heb ik ook wel eens bij mijn windows 8. Ik doe dan mijn laptop even aan en uit en het probleem is opgelost. Moeilijker is het bij mij niet.

    Ik wacht ook nog maar even met windows 10, heb de update al wel gekregen, maar hoor alleen maar negatieve verhalen.


    'Nobody said it was easy

    Lupton schreef:
    Touchpad kun je inschakelen door de FN knop tegelijkertijd met f5 in te drukken!

    Misschien dat dat helpt.


    Ik wacht in ieder geval voorlopig nog even met updaten



    Bij mij is dat WiFi, dus dat verschilt nogal tussen merken denk ik (A)


    Sarah = ongewoon sexy

    Offtopic, a bit: weet iemand wat ik met een internal power error (blue screen of death) aan moet wanneer ik na sleep mode/standby de pc weer aan wil hebben? Overkomt me om de haverklap en google geeft me ingewikkelde opties (zoals de BIOS updaten) waar ik een beetje ongemakkelijk van word. De laatste keer dat ik onbedoeld een BIOS-update heb gedaan gingen er dingen thuis kapot.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 16:41 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zowel F5, F7 en F9 werken niet. Ik begin de hoop op te geven, langzamerhand. :/


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'